Campania publicitara lansata de Cola isi propune sa cucereasca persoanele cu varste cuprinse intre 20 si 40 de ani. Foloseste mesajul "Imposibilul devine posibil", introdus in 2009 si tagline-ul "Gust grozav de Coca-Cola, Zero zahar."
Prin aceasta campanie, Coca Cola doreste sa contracareze succesul lui Pepsi Max, care detine o cota de piata de 6%, fata de 3,3%, cat are Cola Zero. Volumul vanzarilor de Coca Cola Zero nu a depasit 3,6% din piata in 2010, scrie brandrepublic.com.
Ultimele NOUTATI
Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Partenerii nostri
Nulitatea unei clauze din contractul colectiv - prevederi legale si renegocierea CCM
Instructiuni proprii SSM pentru lucrul in echipa - [MODEL] si prevederi legale
Declaratia 394: Termenul de depunere in iulie si studiu de caz pentru completare fara erori
Recipisa: Ce este, la ce foloseste si exemplu practic pentru contabili
Te-ar putea interesa si
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri