Campania publicitara lansata de Cola isi propune sa cucereasca persoanele cu varste cuprinse intre 20 si 40 de ani. Foloseste mesajul "Imposibilul devine posibil", introdus in 2009 si tagline-ul "Gust grozav de Coca-Cola, Zero zahar."
Prin aceasta campanie, Coca Cola doreste sa contracareze succesul lui Pepsi Max, care detine o cota de piata de 6%, fata de 3,3%, cat are Cola Zero. Volumul vanzarilor de Coca Cola Zero nu a depasit 3,6% din piata in 2010, scrie brandrepublic.com.
Ultimele NOUTATI
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata
Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!
Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?
Stagiul militar si vechimea in munca. Poate fi luat in calcul la stabilirea zilelor de concediu?
Vanzarea tigarilor electronice catre minori, interzisa prin lege
Te-ar putea interesa si
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului