Simona Halep, prima in inimile romanilor, a invins-o pe Flavia Pennetta, la Turneul Campioanelor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Simona Halep, prima in inimile romanilor, a invins-o pe Flavia Pennetta, la Turneul Campioanelor Simona Halep, prima in inimile romanilor, a invins-o pe Flavia Pennetta, la Turneul Campioanelor
de Alexandra Stanescu la 25 Oct. 2015
Urmareste-ne pe Google News
simona halepflavia pennettaturneul campionelorsingapore

Simona Halep a debutat, astazi, la Turneul Campioanelor de la Singapore, cu o victorie importanta, cu 6-0, 6-3, in fata italiencei Flavia Pennetta, intr-un meci din Grupa Rosie a competitiei.

Meciul a durat o ora si zece minute si a fost un fel de revansa a jucatoarei noastre, dupa ce, Pennetta o invinsese, acum o luna, in semifinale la US Open, italianca reusind sa castige turneul.
 
Halep va mai juca in grupa cu Maria Sarapova si cu Agnieszka Radwanska. Pana atunci, performanta sa din primul tur a fost recompensata cu 263.000 de dolari si 230 de puncte WTA.
 
Simona Halep a fost desemnata, recent, cea mai placuta persoana publica din Romania, urmata de Andi Moisescu, Smiley, Ion Tiriac si Andra, potrivit celui mai recent studiu "Influence Me", realizat de Starcom Mediavest Group in parteneriat cu iVox.

 
Studiul a identificat principalii influentatori in decizia de cumparare a romanilor, in cinci domenii diferite: telecom, retail, financiar, moda si medical.
 
Actorii, cantaretii, sportivii, oamenii de afaceri si prezentatorii de radio si televiziune sunt categoriile de persoane publice cele mai potrivite pentru a crea o legatura emotionala puternica intre brand si consumator, pentru a-l determina pe acesta sa incerce noi produse.
 
Aceste categorii sunt considerate foarte influente pentru public intrucat au o vasta experienta intr-un anumit domeniu, au testat produsele carora le fac reclama si ofera informatii actualizate si valoroase pentru targetul respectiv.
 
Cu toate acestea, brandurile trebuie sa aleaga persoanele publice in functie de domeniul de activitate al acestora, astfel incat ele sa fie adecvate business-ului respectiv.
 
Conform studiului, designerii de moda si cantaretii sunt cei mai indicati sa reprezinte imaginea mall-urilor si magazinele de moda, fiind considerati modele de zi cu zi pentru publicul lor, ce ii pot face pe consumatori sa se indragosteasca usor de un anumit brand.
 
Cei mai placuti din aceasta categorie sunt Catalin Botezatu, Irina Schrotter, Doina Levintza, Ilinca Vandici sau Rita Muresan. In randul cantaretilor, cei mai indragiti sunt Smiley, Andra, Delia, Horia Brenciu, Inna, Tudor Chirila si Antonia.
 
Pavel Bartos, Florin Piersic, Horatiu Malaele, Alexandru Arsinel, Stela Popescu si Dan Puric sunt actorii care conduc in preferintele publicului.
 
Prezentatorii radio si de televiziune sunt cei mai indicati sa reprezinte imaginea brandurilor telecom, datorita experientei dobandite in cariera media. Cei mai apreciati de public sunt Andi Moisescu, Teo Trandafir, Andreea Esca, Moise Guran si Daniel Buzdugan.
 
Persoanele publice indicate sa reprezinte imaginea institutiilor financiare sunt oamenii de afaceri de succes, care si-au castigat credibilitatea prin puterea exemplului si au acumulat o vasta experienta in acest domeniu.
 
Cei mai apreciati oameni de afaceri din Romania sunt Ion Tiriac, Camelia Sucu, Dan Sucu, Dragos si Adrian Pavel.
 
Datorita abilitatilor bune de comunicare cu diverse tipologii de oameni, scriitorii reprezinta o categorie de persoane publice ce ar putea promova cu succes nume din industria de retail.
 
Cei mai apreciati scriitori sunt Mircea Cartarescu, Andrei Plesu, Gabriel si Aurora Liiceanu.
 
Studiul a mai relevat ca medicii si farmacistii sunt sursele de informare cu cea mai mare credibilitate pentru serviciile medicale si distributia de medicamente/industria pharma.
 
O categorie speciala de persoane publice care ar putea reprezenta diverse branduri si tipuri de produse, dar fara sa aiba neaparat cel mai mare impact asupra consumatorilor sunt sportivii.
 
Simona Halep este sportiva cea mai placuta la ora actuala si cea care aduce cel mai mare beneficiu de imagine pentru brandurile cu care se asociaza, urmatorii in clasament fiind Lucian Bute, Catalina Ponor, Gabriela Szabo sau Sandra Izbasa.
 
"Influence Me" a fost realizat pe un esantion de 2.089 de respondenti, utilizatori de Internet, cu varste intre 14-55 de ani, din mediul urban.
 
Studiul face parte din seria "HumanGraphExperience" si este o continuare a raportului "Influence Me - Romanian Youth Use of Influence", realizat in iulie 2013.
 
Acesta din urma a avut ca obiectiv identificarea principalilor influentatori in randul tinerilor cu varste intre 18 si 24 ani, in decizia de cumparare pentru cinci categorii de produse: sweet & snacks, bauturi, gadgets, ingrijire personala si moda.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici
Life Style

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici

today14 Iun. 2025
Rolul pulsatorului in mulsul zilnic
Casa si gradina

Rolul pulsatorului in mulsul zilnic

today13 Iun. 2025
Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!
Business

Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!

today13 Iun. 2025
Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf
Life Style

Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf

today13 Iun. 2025
Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar
Life Style

Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar

today13 Iun. 2025
Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?
Companii

Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?

today13 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!
Companii

Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!

today12 Iun. 2025
Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala
Social Media

Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala

today12 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x