Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in S1 2013

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in S1 2013 Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in S1 2013
de Manager.ro la 07 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
supercardsolutiifidelizarecardcarduri cadouprograme de fidelitate

Supercard Solutions & Services, lider pe piata solutiilor de fidelizare bazate pe card din Romania, estimeaza, pentru S1 2013, o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise pentru comercianti din diferite industrii.

In 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti precum hypermarket-uri, lanturi de magazine de electrocasnice, lanturi de farmacii si produse cosmetice sau magazine de imbracaminte. La fel ca in anii anteriori, aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate de cumparatori in magazinele de produse electronice si electrocasnice, demonstrand inclinatia romanilor catre cadouri practice sau dotate cu tehnologii moderne.

Supercard se asteapta ca tendinta romanilor de a oferi carduri cadou sa se confirme si in acest an, estimand o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise de companie in primul semestru al anului.

„Cardul cadou nu este un produs nou in portofoliul Supercard. Insa, la fel ca in cazul tuturor produselor noastre, am continuat sa fim inovatori si l-am imbunatatit prin adaugarea unui chip, transformandu-l intr-un instrument de plata flexibil si sigur. Cardul cadou este solutia ideala pentru a oferi un dar potrivit, putand fi utilizat pentru cumpararea oricarui produs comercializat de magazinul emitent. Am observat o crestere a volumelor comandate de clientii nostri mai ales in prima parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de cadou pentru Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie, Paste si chiar 1 Iunie”, a declarat Gina Anastasiu, Sales Manager Supercard.

Cardul cadou aduce multiple beneficii atat comerciantilor, cat si clientilor finali. Pentru comercianti, cardul cadou reprezinta o modalitate de fidelizare a clientilor existenti si de atragere a unor clienti noi, promovand totodata imaginea comerciantului respectiv. Clientii finali, pe de alta parte, achizitioneaza aceste carduri cu siguranta ca ofera celor dragi ceea ce isi doresc.  

Cardul cadou functioneaza similar voucherelor de cumparaturi, insa designul acestuia poate fi personalizat in totalitate, pot fi create ambalaje speciale in functie de ocazia pentru care este oferit, poate fi utilizat si pentru cumparaturi online sau prin telefon, iar securitatea tranzactiilor cu un astfel de card este mult mai mare. Acesta poate fi achizitionat individual sau poate fi inclus in pachetul de beneficii oferit de o companie propriilor angajati, reprezentand o metoda alternativa de recompensare a acestora.

In plus, prin adaugarea unui chip, cardul cadou dobandeste functionalitati suplimentare. Varianta cu chip poate fi reincarcata, nu are valoare fixa, iar suma de bani incarcata pe acesta poate fi cheltuita si partial, prin efectuarea mai multor tranzactii. Prin intermediul chip-ului comerciantii inregistreaza mai multe date despre achizitiile clientilor, putand astfel sa isi construiasca o baza de date importanta.

In SUA se dezvolta puternic o piata secundara a cardurilor cadou. Analistii estimeaza ca, in medie, o familie americana din clasa mijlocie detine carduri cadou cu valoare intre  300- 500 de dolari. In plus, companii precum Google sunt interesate sa transforme piata cardurilor cadou in cadouri electronice.

Si in Europa, un studiu realizat de curand in Marea Britanie arata ca peste 75% din participantii la studiu cunosteau conceptul de card cadou, iar cei peste 50% care au primit un card cadou    l-au utilizat in mod repetat. Tot peste 50% dintre respondenti au mentionat ca utilizeaza cardul pentru cumparaturi online si peste 60% ca au oferit acest card in diferite ocazii.

Supercard Solutions & Services este o companie cu capital 100% privat romanesc şi lider pe piaţa programelor de fidelitate prin carduri. In cei peste 12 ani de activitate Supercard a fost implicata in cele mai de impact programe de fidelitate la nivel national, a dezvoltat un portofoliu de peste 1000 de clienti si a produs si personalizat peste 27 de milioane de carduri.

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x