Transgaz recruteaza administratori profesionisti

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Transgaz recruteaza administratori profesionisti Transgaz recruteaza administratori profesionisti
de Manager.ro la 12 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
transgazadministratoridocumenteactionariproceduraselectie

Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie a selectat asocierea formata din SC Quest Advisors SRL si SC Transearch International SRL pentru a asista Ministerul Economiei, prin OPSPI, in procesul de recrutare al candidatilor-membri in consiliul de administratie de la Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale "Transgaz" SA.

Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale "Transgaz" SA are ca scop indeplinirea strategiei nationale stabilite pentru transportul, tranzitul international, dispecerizarea gazelor naturale si cercetarea-proiectarea in domeniul transportului de gaze naturale prin efectuarea, cu respectarea legislatiei romane, de acte de comert corespunzatoare obiectivului de activitate aprobat prin Actul Constitutiv. Capitalul social este detinut in proportie de 73,50% de Statul Roman, reprezentat de Ministerul Economiei. SC Fondul Proprietatea SA detine 14,98% din capitalul social, iar 11,50% sunt detinute de alti actionari.

Care sunt atributiile administratorilor?

Lista completa se regaseste in Actul Constitutiv al companiei, in Legea societatilor comerciale nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si in OUG nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.

In cadrul procesului de recrutare si selectare administratori, pot depune candidaturi persoane fizice romane sau straine sau persoane juridice inregistrate in Romania sau in alte state, cu experienta in activitatea de administrare/management a unor intreprinderi publice profitabile sau a unor societati comerciale profitabile din zona intreprinderilor publice.

Criterii de recrutare si selectare

Candidatii trebuie sa aiba minim 10 ani experiente profesionala, din care minim 5 ani in functii de administrare/conducere. Ei trebuie sa fie absolventi de studii superioare si trebuie sa cunoasca limba romana sau o limba de circulatie internationala. Persoanele juridice vor fi specializate in administrarea afacerilor din sectorul energetic, cu o experienta de minim 5 ani. Este necesara experienta persoanelor fizice sau juridice in functii de administrare/conducere in companii cu o cifra de afaceri de minim 100 milioane euro sau 1.000 angajati.

Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze (pentru candidatii romani) si cunoasterea limbii romane (pentru candidatii straini). De asemenea, vor fi preferati absolventii unei specializari/master in domeniile: management/marketing/juridic/economic/tehnic.

Alte avantaje: cunostinte aferente legislatiei din domeniul de activitate al intreprinderii publice; cunostinte in domeniul pietelor de capital si relatia cu investitorii; experienta atat companii locale, cat si internationale; experienta relevanta in cadrul persoanelor juridice de drept public sau de drept privat; experienta in relatia cu autoritatile publice, autoritatile de reglementare si supraveghere; cunostinte de guvernanta corporativa; viziune strategica demonstrata; abilitati de comunicare interpersonala; profesionalism.

Reguli cu privire la procesul de selectie

-Pot fi selectati cel mult 2 (doi) membri din randul functionarilor publici sau a altor categorii de personal din cadrul Ministerului Economiei in calitate de autoritate publica tutelara sau din cadrul altor autoritati sau institutii publice.
-Din cadrul noului Consiliu de Administratie, cel mult 2 (doi) membri vor putea fi desemnat administratori executivi.
-Cel putin una dintre persoanele selectate trebuie sa aiba o experienta de minim 5 ani in domeniul gazelor naturale.
-Cel putin unul dintre membrii Consiliului de Administratie trebuie sa aiba studii economice si experienta in domeniul economic, contabilitate, audit sau financiar, de cel putin 5 ani.

-O persoana fizica poate exercita concomitent cel mult 5 mandate de administrator si/sau de membru al consiliului de supraveghere in societati pe actiuni/intreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei.
-In mod obligatoriu, in selectia candidatilor se va avea in vedere evitarea situatiilor de conflict de interese sau incompatibilitati.
-Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie selectati trebuie sa fie formata din administratori neexecutivi si independenti in sensul art 138² din Legea nr. 31/1990.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii persoanelor fizice:

1. Opis;
2. Curriculum Vitae;
3. „Oferta tehnica”- in cadrul careia candidatul va detalia modul in care indeplineste fiecare dintre criteriile cuprinse in Anuntul de selectie;
4. Cel putin doua scrisori de recomandare;
5. Declaratie pe propria raspundere privind lipsa antecedentelor penale (Formular nr. 3);
6. Declaratie pe propria raspundere privind neinscrierea pe lista cuprinzand administratorii carora li s-a revocat mandatul din motive imputabile lor (Formularul nr. 4);
7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia de conflict de interese -(Formularul nr. 1);
8. Declaratie pe propria raspundere mentionand daca detin sau nu statutul de „independent” in sensul Art. 138² din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare (Formularul nr. 2).
9. Copie dupa actul de identitate.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii persoanelor juridice:

-Prezentarea cat mai detaliata a societatii si a proiectelor similare;
-Documente din care sa rezulte cifra de afaceri realizata din obiectul de activitate al administrarii afacerilor;
-Prezentarea reprezentantului care urmeaza a fi desemnat, insotit de documente corespunzatoare si prevazute pentru depunerea candidaturii de catre persoanele fizice;
-Cazier judiciar si fiscal sau echivalent;

-Certificat constatator sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, durata societatii, precum si faptul ca societatea este in functiune (nu a intrat in faliment ca urmare a hotãrarii pronuntate de judecãtorul-sindic, nici in insolventa, concordat preventiv);

-Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in conflict de interese.

Candidaturile si documentele solicitate prin prezentul anunt vor fi trimise/ depuse cu confirmare de primire pana cel tarziu in data de 13.03.2013, orele 16.00, pe suport hartie, in plic inchis si sigilat, pe care se va mentiona: „Procedura de recrutare si selectie pentru pozitia de Administrator neexecutiv al S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, Nume Prenume”, la adresa secretariatul O.P.S.P.I., Calea Victoriei, nr. 152, et. 5, cam 515, sector 1, Bucuresti, cod postal 010096, Romania, precum si in format electronic, pe adresa de e-mail aplicatii.transgaz@questadvisors.eu .

Depunerea pe suport hartie a tuturor documentelor pentru candidatura, solicitate prin prezentul Anunt de selectie, este obligatorie.

Imposibilitatea transmiterii pe suport hartie, in termenul indicat, a tuturor documentelor solicitate atrage dupa sine excluderea din procedura de recrutare si selectie.

Prin transmiterea aplicatiei, candidatii isi dau acordul implicit ca datele lor personale sa fie procesate in scopul procedurii de recrutare si selectie.

Autoritatea tutelara isi rezerva dreptul de a intervieva numai candidatii selectati si de a renunta la procesul de selectie oricand pe parcursul derularii procedurii.

Candidatilor selectati pentru interviu li se pot cere documente suplimentare de natura sa probeze experienta lor sau statutul profesional.

Candidatii participanti la procesul de selectie vor trebui sa aiba in vedere faptul ca, in urma procesului de selectie, desemnarea administratorilor se face de catre Adunarea Generala a Actionarilor societatii comerciale, la propunerea actionarului Ministerul Economiei.

Ultimele NOUTATI

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x