Unul dintre cele mai mari lanturi de cafenele prezente si in Romania inchide sute de locatii
starbuckscafenelerestaurantecomertafaceri
Renumitul lant de cafenele Starbucks a anuntat ca va inchide 150 de locatii, din cauza vanzarilor mult prea mici. Cafenelele care vor fi inchise sunt localizate in zonele urbane, unde Starbucks este deja prezenta pe piata.
Reprezentantii
Starbucks au anuntat ca se asteapta la cresteri de 1% ale vanzarilor din urmatorul trimestru, o cifra mult sub predictiile anterioare. Dupa acest anunt, actiunile companiei au scazut cu 3,5%.
Kevin Johnson, noul CEO al Starbucks spune ca: "Performanta noastra recenta nu reflecta potentialul brandului nostru exceptional si nu este acceptabil. Trebuie sa ne miscam si sa ne adresam mai repede preferintelor si nevoilor clientilor nostri".
Johnson mai adauga ca: "Trebuie sa ne miscam si sa ne adresam mai repede preferintelor si nevoilor clientilor nostri".
Starbucks este cel mai mare lant de cafenele din lume, fiind lider mondial in prajirea cafelei si vanzarea cu amanuntul. De asemenea, in cafenelele Starbucks clientii se pot bucura de o gama mai diversificata de produse, precum bauturile de tip espresso, ceai, bauturi imbuteliate, produse de foietaj si sandwich-uri.
Citeste si:
Cat de periculosi sunt aditivii alimentari?
Compania inchis 8.000 de locatii in data de 29 mai pentru a oferi un instructaj celor 175.000 de angajati cu privire la politica anti-diferentiere pe sexe sau genuri, dupa ce doi barbati de culoare au fost arestati in cadrul unei cafenele din Philadelphia pentru ca asteptau un prieten fara sa comande nimic.
Starbuck incearca totodata sa schimbe si strategia de marketing, pentru a atrage mai multi clienti si a-si majora profitul.
Astfel, reprezentantii companiei au anuntat ca vor dezvolta si comertul cu bauturi naturale, precum sucurile cu continut scazur de zahar, incercand sa isi creasca baza de clienti inclinati spre produse sanatoase. De asemenea, Starbucks a anuntat ca va dezvolta si o serie de noutati digitale, pentru ca aplicatia de mobil a companiei sa fie cat mai atractiva pentru clienti.
Citeste si:
O noua linie de metrou in Bucuresti: Investitie de 1,1 mld. Euro
Sursa foto: pexeles.com