Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vizita la mall, aproape la fel de sfanta ca cea de la biserica


Vizita la mall, aproape la fel de sfanta ca cea de la biserica
de la 19 Sep. 2011
Vizita la mall, aproape la fel de sfanta ca cea de la biserica
Tags: afi palace controcenimallbisericaslujbadomeniicentru comercial

Pe modelul mersului la sliujba zilnica de la biserica, romanii fug la fel de des, poate chiar mai des, la cumparaturi la mall. Nu conteaza ca e luni dimineata sau luna august, una in care, prin traditie, vanzarile in aproape toate domeniile (mai putin cel turistic) sunt pe minus. Reprezentantii AFI Palace Cotroceni spun ca mall-ul bucurestean a inregistrat afaceri in crestere cu 30% pentru lunile de vara


AFI Palace Cotroceni a inregistrat in lunile iunie si iulie o cifra de afaceri de 27,5 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 30%, comparativ cu aceleasi luni ale anului 2010. Pentru luna august, AFI Palace Cotroceni estimeaza o men?inerea cresterilor din lunile anterioare.

In ceea ce priveste traficul, de la inceputul lui iulie, centrul comercial a inregistrat peste 55.000 de vizitatori pe zi de luni pana joi, in week-end depasind 75.000 de vizitatori pe zi si la un trafic total de 2 milioane de vizitatori lunar.
Grad de ocupare de 96%

In AFI Palace Cotroceni au fost inaugurate, in prima parte a lunii septembrie, o serie de magazine precum Tom Tailor, Le Cashmere Heritage, Republica del Gusto, Massimo Dutti Kids- primul magazin din Romania, Imaginarium, Meli Melo.

La jumatatea lunii urmeaza, Pandora, Sunshine, Timberland, Sea Secret Spa, Dormeo. Oxette va fi prezent in mall din 30 septembrie, iar in prima zi din octombrie vor avea loc deschiderile: Calzedonia si Loisir.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016