Dupa insecte prajite si alte ciudatenii, asiaticii vor sa ne indoape sanatos, cu alge
afacerialgeasiaamerica
Antreprenorul Annie Chun este unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri, cand vine vorba de un business bazat pe mancare sanatoasa si neortodoxa.
Dupa ce si-a vandut afacerea care genera vanzari de 15 milioane de dolari, in 2009, acum Chun vine cu o alta idee care pare sa prinda. Fosta afacere avea la baza mancaruri asiatice pe care ti le preparai singur.
Noul business, numit gimMe Health Foods (pronuntat Jee-me) se focuseaza pe un singur lucru: alge. Femeia de afaceri a convins un producator sa-i prepare algele dupa o metoda aprobata de Departamentul Agriculturii din SUA, ca fiind organica, potrivit Forbes.
Chun are o concurenta acerba pe piata din America, mai multe companii, inclusiv cea pe care chiar ea a dezvoltat-o si a vandut-o ar putea sa o traga in jos. Fosta ei companie si-a dublat vanzarile in ultimii trei ani.
Ce face gimMe diferit? Compania vrea sa puna pe piata mancaruri pe baza de alge fara gluten, sperand ca acest lucru sa prinda la cei care sunt obsedati de sanatate.
Tiparul este acelasi ca si la competitie: pachete mici de mancare, cu cateva arome, numai ca unele oferte sunt unice la ea fata de restul. Fosta ei companie a facut populare gusturi precum piper si iarba sau zahar brun si susan, dar noile arome ale lui Chun cuprind, printre altele si miere Dijon cu branza Cedar. Aceasta ultima aroma vine in forma de topping mai mult.
Asa ca apare intrebarea: cine este pregatit pentru niste alge cu branza pe deasupra?