Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 alimente care nu sunt chiar asa de rele precum credeai


6 alimente care nu sunt chiar asa de rele precum credeai
de la 23 Iun. 2014
6 alimente care nu sunt chiar asa de rele precum credeai
Tags: alimentesanatatecaloriifibrefructe uscatefloricele de porumbcarne de vitapastecafeaorez albfitonutrientiflavonoidedieta

Nu ai mai consumat anumite produse alimentare pentru ca reputatia acestora nu era in masura sa te incurajeze.

 
Informatiile pe marginea acestora te indreptateau sa crezi ca sunt departe de a fi benefice pentru sanatatea ta. Poate ca lucrurile nu stau chiar atat de rau cum credeai.  Spre exemplu:
 
1. Orezul alb
 
Japonia este una dintre cele mai sanatoase natiuni si se bucura din plin, la cele mai multe mese, de orez. In plus, studiile facute au relevat ca probabilitatea supraponderabilitatii este mult redusa in randul consumatorilor de orez. Orezul alb, in special, are substante nutritive esentiale mai mult decat cel brun. Poate vei fi surprins sa afli ca orezul brun contine acidul fitic, un fel anti-nutrient, care interfereaza negativ cu absorbtia unor minerale precum zincul si fierul. De asemenea, orezul brun are un nivel mai ridicat de arsenic decat cel alb.
 
2. Cafeaua
 
In afara de cofeina, care te ajuta sa fii mai vioi, cafeaua este o sursa importanta de flavonoide. Avand rolul de a proteja celulele de efectele fizice negative asociate cu inaintarea in varsta, ajutand la imbunatatirea sanatatii inimii. Cafeaua reduce riscul de diabet, Parkinson si Alzheimer. Expertii au cazut de acord ca un consum moderat de cafea are un efect pozitiv asupra sanatatii, in general. Recomandarea este de a alege cafeaua organica ori de cate ori este posibil.
 
3. Pastele
 
Daca te-ai lasat de paste din cauza indicelui glicemic mare, afla ca pastele din grau alb arnaut au un indice glicemic de 50, considerat a fi mic. Inseamna ca nu vor provoca o crestere rapida a zaharului in sange, iar in plus ai senzatia de satietate pentru un timp mai lung. "Doza”" optima este nu mai mult de o ceasca cu paste. Pentru un echilibru mai bun, e indicat sa pregatesti pastele cu fructe de mare, legume sau carne slaba. Poti folosi drept topping un sos de rosii.
 
4. Carnea de vita
 
Daca esti un iubitor de carne, dar ai renuntat la cea rosie, pentru a tine o dieta sanatoasa sau pentru a pierde in greutate, atunci vei fi fericit sa afli ca un consum moderat de carne de vita te poate ajuta sa reduci excesul de greutate si sa imbunatatesti chiar starea de sanatate. Opteaza pentru carnea de vita fara hormoni sau antibiotice, pentru a fi sigur ca beneficiezi de minerale esentiale, vitamine, inclusiv proteine si vitamine din complexul B, zinc si fier.
 
5. Fructele uscate
 
Multi din cei care au o dieta evita fructele uscate din cauza nivelului caloriilor, care este mai ridicat decat in cazul fructelor proaspete. Totusi, fructele uscate inlocuiesc un desert cu mare succes, fie ca e vorba despre bomboane, fie de produse de patiserie. In plus, ele contin aceleasi elemente nutritive ca fructele proaspete. Incearca-le pe cele in care nu s-a adaugat zahar. Merg foarte bine cu iaurt simplu, degresat.
 
6. Floricelele de porumb
 
Daca mananci popcorn doar atunci cand te duci la film, vei fi lipsit de unele dintre cele mai sanatoase boabe. Cercetatorii au raportat ca floricelele de porumb au fitonutrienti. Acestia sunt substante din categoria antioxidantilor care lupta impotriva procesului de imbatranire, asigurand o protectie impotriva unor boli grave. De asemenea, floricelele de porumb au in componenta de doua ori mai multi polifenoli, comparativ cu o portie de fructe. Idealul? 3 cesti de floricele de porumb, adica 99 de calorii si 4 grame de fibre. (fitnea.com)
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016