Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai puternice companii din lume si-au modificat logo-urile, cu tematica DISTANTARII SOCIALE


Cele mai puternice companii din lume si-au modificat logo-urile, cu tematica DISTANTARII SOCIALE
de Magda Florea la 30 Mar. 2020
Cele mai puternice companii din lume si-au modificat logo-urile, cu tematica DISTANTARII SOCIALE
Tags: coca colanikeaudivolksvagenmcdonaldslogodistantare socialaizolarecarantinacovid 19

Cateva dintre cele mai puternice companii din lume, si-au modificat in aceasta perioada logo-urile, in semn de sustinere a masurilor de distantare sociala promovate de autoritatile din intreaga lume, pentru a combate pandemia COVID-19. Audi, McDonald's sau Volkswagen au transmis un mesaj haios si inspirat de solidaritata fata de toti oamenii care stau in aceste zile fie izolati in casa, fie in carantina.


Nu doar oamenii tin distanta sociala. La fel se intampla si cu cele mai populare logo-uri de pe Planeta. E putin probabil sa vezi logo-ul de la Audi, Volkswagen sau McDonald's si sa nu stii ce reprezinta si carei companii apartine. 

Aceste branduri sunt atat de celebre, incat nu mai au nevoie de nicio prezentare. Insa, de curand, unele dintre cele mai mari companii din lume si-au schimbat logo-urile, pentru a sustine masurile de distantare sociala, care, in acest moment, sunt singura arma a omenirii impotriva noului coronavirus.

Autoritatile si-au propus sa impuna masuri restrictive de circulatie si de distantare sociala, astfel incat numarul imbolnavirilor sa nu fie unul exploziv, si, astfel, sistemul mediacal sa nu intre in colaps. Practic, oamenii de stiinta castiga timp pentru a gasi un vaccin sau un tratament specific, in timp ce numarul imbolnavirilor creste intr-un ritm mai incet, caruia ii fac fata spitalele si medicii.

Astfel, unele dintre marile companii ale lumii au decis sa dea un semnal in acest sens, si sa transmita oamenilor ca e important sa respecte distanta sociala. Au ales sa faca acest lucru, dupa cum spuneam, prin modificarea logo-urilor lor celebre. Iata exemplele McDonald's, Audi, Volkswagen, Coca-Cola si Nike.











Mesajele si logo-urile create pentru a promova distantarea sociala au primit feedback-uri pro si contra, potrivit CNN.
 
"Situatia noastra actuala globala nu este o gluma. Este o problema serioasa.
 
"Si marcile care proiecteaza logo-uri de distantare sociala au potentialul de a diminua severitatea prin care trecem. Creativitatea, pasiunea si gandirea se doresc a fi de ajutor, sa educe si sa transmita ca distantare fizica este o nota demna ", a declarat pentru CNN, directorul executiv al firmei Siegel + Gale.

In schimb, Brian Braiker, redactorul-sef al Ad Age, spune, in schimb, ca gestul marilor branduri de a-si modifica logo-urile nu este folositor si ca, mai bine, si-ar pune la dispozitie liniile de productie pentru a fabrica materiale si produse necesare sistemului medical in aceasta perioada.
 
Citeste si: Ordonanta militara: In Romania nu va mai creste costul facturilor






Senior Editor Manager.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016