Cum afli daca website-ul tau satisface cerintele esentiale?
websitewebdesignpublic tintapromovare website
Studii recente au aratat ca o multime de oameni de marketing nu sunt incantati de website-ul marcii pe care o promoveaza. 39% dintre ei au impresia ca website-ul competitorilor este mai bun, iar 20% spun ca acesta nu reprezinta asa cum ar trebui marca. Daca faci parte dintre ei, inainte de a cere sfatul unui web designer, iata ce ar trebui sa ai in vedere.
1. Motoarele de cautare cele mai folosite. Aproximativ 70% din oamenii care cauta ceva pe internet folosesc Google. Locul pe care se gaseste website-ul tau in urma unei cautari pe Google este foarte important pentru a spori traficul pe respectiva pagina web. Continutul de calitate si folosirea a cat mai multe cuvinte cheie sunt baza pentru a-ti mari publicul in acest mod.
2. Utilizatorii social media. Promovarea cat mai puternica a website-ului pe retelele social media este o cheie spre succes. Retelele de socializare ocupa un loc important in viata multor utlizatori ai internetului. Posteaza acolo cat mai multe materiale ce pot fi distribuite de publicul tau tinta si acesta va incepe sa promoveze pentru tine website-ul, atragand din ce in ce mai multi vizitatori.
3. Publicul tinta. Potentialii tai clienti sunt cei care iti aduc sau nu succesul. Nu conteaza ce crede lumea in general despre website-ul tau, ci conteaza parerea celor ce sunt interesati de domeniul in care tu activezi. Poti observa care dintre articolele tale sunt cele mai citite, care poze sunt cele mai vizionate sau care ramuri ale website-ului sunt cele mai des accesate. In functie de acestea, poti ghida tot website-ul tau pentru a fi mai atragator.
4. Browserele pentru dispozitivele mobile. Din ce in ce mai multa lume foloseste aceste dispozitive pentru a naviga zilnic pe internet. Astfel, folosirea unui website compatibil pentru smartphone-uri sau tablete este un mare plus.
5. Echipa din spatele afacerii. In urma aceluiasi studiu pus mai sus in discutie, s-a constatat ca 36% din oameni nu ar lucra pentru o firma cu un website slab cotat. Intreaba-ti angajatii ce parere au si ce ar modifica la website-ul companiei si tine cont de parerile lor. Nu uita ca ei pot fi cei mai puternici promoteri ai afacerii tale.