Conceptul (nu fenomenul in sine) de parfumerie de nisa a luat nastere în anii anul 1990 si a fost implementat de Serge Lutens. În 1992, el a revolutionat piata esentelor prin crearea primului parfum lemnos feminin - Feminité du Bois si a rupt tendinta existenta de atunci de a clasifica parfumurile dupa gen.
Cum sa alegi parfumul potrivit?
Parfumeria de nisa https://makeup.ro/categorys/653677/ nu este o linie de arome, care au devenit populare datorita campaniilor publicitare masive, care implica artilerie grea în persoana vedetelor de spectacol de pe paginile lucioase ale revistelor de moda, ci mai degraba arta de a crea un parfum, rafinamentul notelor si filosofia dezvaluirea parfumului pe pielea umana. Care sunt diferentele fundamentale dintre un parfum de nisa si restul?!
Toate parfumurile pot fi impartite in aproximativ 3 "grupuri":
Marcile de nisa si parfumurile lor ofera mereu un concept unic bazat pe o poveste extraordinara - uneori reala, alteori legendara.
Ultimele NOUTATI
Seful Consiliului Fiscal, despre planul Guvernului PSD-PNL de a reduce deficitul umbland doar la cheltuieli: Este o ineptie, nu se poate!
Niciodata nu e prea tarziu: afla cum poti sa economisesti cu cap, dupa varsta de 50 de ani
Se cere oficial interzicerea Temu si Shein, pentru a proteja micii comercianti. In curand nu vom mai putea comanda din China
Solutii imediate de a face bani online – ce metode te pot imbogati?
Partenerii nostri
Lucrator desemnat responsabil de SSM - model decizie
Continuarea popririi la schimbarea locului de munca - atentie la aceste aspecte!
Concediu de odihna in functie de vechime - procedura de acordare
Te-ar putea interesa si
Niciodata nu e prea tarziu: afla cum poti sa economisesti cu cap, dupa varsta de 50 de ani
Se cere oficial interzicerea Temu si Shein, pentru a proteja micii comercianti. In curand nu vom mai putea comanda din China