Studiu: Cele mai tari 29 de marci din lume

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Cele mai tari 29 de marci din lume Studiu: Cele mai tari 29 de marci din lume
de Manager.ro la 10 Mai. 2011
Urmareste-ne pe Google News
applegooglemarcaclientichinacoca-cola

Apple a batut Google si a devenit cea mai valoroasa marca din lume, incheind cel de-al patrulea an de domnie absoluta a companiei de cautare pe internet, conform unui nou studiu privind marcile la nivel global realizat de Millward Brown.

Marca Apple valoreaza 153,3 miliarde de dolari, cu o crestere fulminanta de 84% fata de anul trecut, informeaza BusinessInsider.com.
 
BrandZ si Millward Brown Optimor au calculat valoarea pe baza castigurilor si a unei anchete care a stabilit care este procentajul generat de legatura directa a marcilor cu clientii. In cazul unor companii ca Apple, bogatia acestei marci depaseste orice ar putea reflecta vreun bilant.
 
Google a cazut pe locul doi, la 111,5 miliarde de dolari, dupa reculurile din China, in ciuda lansarii catorva produse noi.
 
Modul in care este generata valoarea marcilor este in schimbare din cauza cresterii importantei retelelor de socializare: "Vechiul obiectiv al vanzatorilor era acela de a se face auziti peste zgomotul de fond. De fapt, se referea la a vorbi mai tare decat concurenta. Prin urmare, sistemul de masurare se referea la volumul vocii. Astazi si maine, obiectivul este de a deveni subiect de discutie, iar sistemul de masurare se orienteaza inspre impartasirea conversatiilor", se spune in studiu.
 
Marcile emergente au declarat venituri uriase, in top 100 intrand 12 companii chineze. Alti castigatori sunt marcile care au reprezentante in aceste regiuni, ca McDonald's si Coca-Cola.
 
 
#29 Baidu
 
Valoarea marcii: 22,6 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 141%
 
#28 HSBC
 
Valoarea marcii: 22,6 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: -4%
 
#27 Toyota
 
Valoarea marcii: 24,2 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 11%
 
#26 Louis Vuitton
 
Valoarea marcii: 24,3 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 23%
 
#25 BlackBerry
 
Valoarea marcii: 24,6 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: -20%
 
#24 China Construction Bank
 
Valoarea marcii: 25,5 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 22%
 
#23 SAP
 
Valoarea marcii: 26,1 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 7%
 
#22 Oracle
 
Valoarea marcii: 26,9 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 9%
 
#21 Movistar
 
Valoarea marcii: 27,2 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: N/A
 
#20 Visa
 
Valoarea marcii: 28,6 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 15%
 
#19 Deutsche Telekom
 
Valoarea marcii: 29,8 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: N/A
 
#18 Hewlett Packard
 
Valoarea marcii: 35,404 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: -11%
 
#17 UPS
 
Valoarea marcii: 35,7 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 35%
 
#16 Wells Fargo
 
Valoarea marcii: 36,9 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 97%
 
#15 Walmart
 
Valoarea marcii: 37,3 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: -5%
 
#14 Amazon
 
Valoarea marcii: 37,6 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 37%
 
#13 Verizon
 
Valoarea marcii: 42,8 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: N/A
 
#12 Vodafone
 
Valoarea marcii: 43,6 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: -2%
 
#11 ICBC
 
Valoarea marcii: 44,4 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 1%
 
#10 General Electric
 
Valoarea marcii: 50,3 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 12%
 
#9 China Mobile
 
Valoarea marcii: 57,3 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 9%
 
#8 Marlboro
 
Valoarea marcii: 67,5 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 18%
 
#7 AT&T
 
Valoarea marcii: 69,9 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: N/A
 
#6 Coca Cola
 
Valoarea marcii: 73,8 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 8%
 
#5 Microsoft
 
Valoarea marcii: 78,2 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 2%
 
#4 McDonald's
 
Valoarea marcii: 81 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 23%
 
#3 IBM

Valoarea marcii: 100,8 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 17%

#2 Google
 
Valoarea marcii: 111,5 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: -2%
 
#1 Apple
 
Valoarea marcii: 153,3 miliarde de dolari
% schimbare fata de 2010: 84%

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x