Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Aproape 50% dintre utilizatorii europeni de internet vor viteze mai mari si sunt pregatiti sa-si schimbe furnizorul


Aproape 50% dintre utilizatorii europeni de internet vor viteze mai mari si sunt pregatiti sa-si schimbe furnizorul
de la 09 Iul. 2013
Aproape 50% dintre utilizatorii europeni de internet vor viteze mai mari si sunt pregatiti sa-si schimbe furnizorul
Tags: vitezainternetvicepresedinteconsumatorineelie kroestarife

Viteza internetului reprezinta o problema majora pentru utilizatorii de internet, potrivit celui mai recent sondaj al UE, cu privire la utilizarea internetului in randul europenilor. Aproape jumatate dintre gospodariile europene ar dori o imbunatatire a vitezei internetului sau o schimbare in privinta ISP-ului.

Vicepresedintele CE, Neelie Kroes, explica: "Consumatorii vor sa aiba un internet rapid, prin intermediul caruia pot viziona filme, de exemplu. Pentru cei care isi gestioneaza afacerile de acasa, viteza internetului reprezinta un factor de competitivitate. Consumatorii se concentreaza acum atat asupra vitezei, cat si asupra pretului, cand aleg provider-ul de internet".
 
Sondajul mai arata ca peste 50% dintre utilizatori isi limiteaza convorbirile telefonice mobile nationale si internationale, temandu-se ca nu cumva sa se confrunte cu o factura lunara mai mare. 
 
Kros spune ca "traim in era smartphone-urilor, unde calitatea ridicata a serviciilor mobile este esentiala in viata de zi cu zi. Nu este acceptabil ca 50% din populatie sa fie constransa, din cauza costurilor convorbirilor mobile si nu este acceptabil ca lipsa unei piete unice interconectate incurajeaza asemenea limitari". 
 
Totusi, sondajul din 2013 semnaleaza o scadere cu 11% (de la 60% la 49%) a numarului celor ingrijorati de costurile convorbirilor in alte retele. Acesta este un semn al fructificarii eforturilor Comisiei Europene in vederea reducerii tarifelor la convorbiri, un efect pozitiv pentru consumatori. 
 
Alte statistici extrase din acest studiu Eurobarometru:
 
Viteza conteaza din ce in ce mai mult
 
Competitia a generat scaderea preturilor, in timp ce este nevoie de o mai mare atentie pentru asigurarea unui internet de mare viteza. 
 
Circa 40% dintre utilizatori au intampinat dificultati, atunci cand au accesat continutul si aplicatiile online, din cauza vitezei prea mici a internetului.
 
Calitatea serviciilor
 
20% dintre subiecti au spus ca nu pot accesa uneori continutul si aplicatiile online din cauza internetului deficitar wi-fi (in crestere cu 4 pp fata de decembrie 2011). Acest lucru intervine cu precadere atunci cand se incearca vizualizarea unor videoclipuri (42%), ascultarea unor melodii (22%), descarcarea continutului video gratuit (22%), vizionarea unor evenimente live (20%) sau rularea unor jocuri online (19%).
 
Calitatea sunetului reprezinta, de asemenea, o problema. Doar 38% dintre utilizatori sunt multumiti de sunetul clipurilor si melodiilor de pe internet. 
 
Restrictionarea unor clipuri video reprezinta cea mai enervanta problema pentru utilizatorii online. De asemenea, studiul arata ca 34% dintre adulti folosesc servicii de calling VOIP (in crestere de la 27%, valoarea din 2012).
 
Obiceiuri de achizitie
 
44% din gospodarii au cel putin un abonament la internet (in crestere de la 30% - 2012). 
45% din gospodarii cumpara serviciile de comunicatie (televiziune+broadband+telefonie+servicii mobile) de la acelasi furnizor. 
40% (din cele 45% gospodarii) au dorit sa schimbe furnizorul de internet, iar 29% au spus ca nu este simplu sa compari ofertele din piata, din cauza aglomerarii. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016