6 moduri in care sa atragi clientii pe website-ul afacerii tale
siteafacerepay-per-linkproduse si serviciiafacere onlinecuvinte cheie
Principala idee care sta la baza obtinerii unui trafic mare pe website-ul tau este sa incerci sa atragi clienti din multe laturi ale cautarilor online. Iata 6 idei destul de simple si de ieftine care te vor ajuta.
1. Foloseste cat mai multe cuvinte cheie.
Motoarele de cautare detin aproximativ 35 % din modurile in care clientii ajung pe diverse site-uri. Gandeste-te la cateva cuvinte pe care potentialii tai clienti le-ar utiliza pentru a cauta produsul sau serviciul tau. Cuvintele cheie pot fi, de multe ori, categoria de produse, numele marcii sau al modelului. Asigura-te ca astfel de cuvinte apar in descrierea produsului sau al serviciului oferit.
2. Fa publicitate afacerii tale pe motoarele de cautare si pe retele sociale.
Google, Yahoo, Bing, Facebook sunt doar cateva exemple de site-uri care ofera programe pay-per-click. Acestea afiseaza anuntul tau si te ajuta sa trimiti potentialii clienti direct pe site-ul tau. Google Adwords este cea mai mare retea pay-per-click, asadar poti incepe acolo.
3. Creeaza continut educational si de interes.
In afara de continutul web care promoveaza produsul sau serviciul tau, creeaza articole educationale, care sa ofere informatii utile cititorilor. Chiar daca nu are o legatura directa cu vanzarile, aceasta strategie on-line creeaza o legatura cu potentialii clienti. Poti realiza, de exemplu, o pagina in care sa raspunzi la intrebari frecvente din domeniul afacerii tale.
4. Lasa clientii sa interactioneze.
Dedica o portiune din pagina fiecarui produs pentru opiniile si comentariile clientilor. Lasand clientii sa interactioneze, obtii o actualizare mai deasa a site-ului, ceea ce va ajuta traficul sa creasca
5. Scrie un blog.
Adreseaza-te managerilor si angajatilor companiei tale sa scrie un blog despre subiecte legate intr-un fel sau altul de afacerea ta, despre produse noi si despre exprienta lor in domeniu. Un blog bun va crea trafic cu atat mai mult cu cat vei pune peste tot pe unde este posibil link-uri de trimitere catre site-ul principal al afacerii.
6. Rescrie descrierea produselor sau a serviciilor tale.
Incearca sa iesi din tiparele descrierilor de produse sau servicii in care le precizezi acestora doar caracteristicile. Fii creativ si realizeaza pentru fiecare produs sau serviciu o descriere unica si atragatoare. Astfel te vei diferentia de celelale site-uri concurente si vei creste in ochii publicului.