ANALIZA: Cum vand companiile americane MULT si IEFTIN

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ANALIZA: Cum vand companiile americane MULT si IEFTIN ANALIZA: Cum vand companiile americane MULT si IEFTIN
de Manager.ro la 31 Ian. 2012
Urmareste-ne pe Google News
analizavanzaremultieftincoca-colacafea

Un produs nu trebuie sa fie neaparat scump, pentru a genera castiguri de miliarde de dolari. De fapt, unele din cele mai ieftine produse aduc veniturile cele mai mari pentru producatori. Analiza de fata vizeaza acele bunuri alimentare si produse de larg consum care costa sub 5 dolari. Cele mai ieftine si durabile marci sunt vandute de companiile vechi din SUA, care investesc sume considerabile in marketing si promovare.

Ca urmare, toate companiile care beneficiaza de miliarde de dolari de pe urma unor obiecte ieftine sunt veterane pe piata, recunoscute si apreciate. Coca-Cola, care castiga enorm de pe urma brandului de bautura carbogazoasa Coke, este cel mai valoros brand din lume, potrivit Interbrand.

Brand Z spune insa ca McDonald's ar avea cea mai mare valoare de brand la nivel global. Alte marci din SUA, precum Cheerios, Campbell's si Starbucks, sunt recunoscute la prima vedere.

Aceste produse nu au concurenta serioasa deoarece se bucura de multa atentie din partea companiilor-mama. In 2011, Procter & Gamble, producatorul lamelor de ras Gillette, a cheltuit nu mai putin de 9,3 miliarde dolari pe reclama la produsele sale - 11,3% din vanzarile sale totale.


Ian Cook, CEO-ul Colgate-Palmolive, a declarat recent "ca va mari bugetul alocat advertisingului in cazul produselor Colgate" in 2012, pentru a-si proteja cota de piata mondiala. Oficialii companiei au mentionat ca bugetul publicitatii in T4 2011 a crescut la 428 milioane dolari, fiind cu 5% mai mare decat in anul anterior.

In plus, aceste marci sunt puternic impamantenite in constiinta consumatorilor. Cand spui "Cola", spui "suc", cand spui "pasta de dinti", spui "Colgate" si cand spui "banane", spui "Dole" - companie care dateaza din secolul 19.

Supa Campbell si cerealele Cheerios reprezinta, de asemenea, branduri inestimabile ale secolului 20, cel putin la nivelul SUA. Consumatorii au incredere in aceste marci si se asteapta la o calitate ridicata din partea lor.

Charles B. Stockdale de la 24/7 Wall St. a revizuit 500 de companii in functie de vanzari, pentru a identifica acele produse ieftine, care se vand in cantitati mari. Suma maxima admisa: 5 dolari.



1. Gillette - Lame de ras
Companie: Procter & Gamble
Cota de piata: 70%
Pret mediu: 5 dolari

2. Coca-Cola - Sucuri
Companie: Coca-Cola
Cota de piata: 17%
Pret mediu: 2,69, bax 6 doze

3. Supa Campbell - Supe
Companie: Campbell Soup Company
Cota de piata: peste 60%
Pret mediu: sub 2 dolari

4. Trident - Guma de mestecat
Companie: Kraft Foods
Cota de piata: 23,8%
Pret mediu: 4 dolari/3 pachete

5. French Fries - Cartofi prajiti
Companie: McDonald's
Cota de piata: 12,7%
Pret mediu: 2 dolari/portia mare



6. Dole - Banane
Companie: Dole Food
Cota de piata: 34%
Pret mediu: 1 dolar/lb. (0,453 kg)

7. Colgate - Pasta de dinti
Companie: Colgate-Palmolive
Cota de piata: 44,7%
Pret mediu: 3,50 dolari



8. Tropicana - Suc de portocale
Companie: PepsiCo
Cota de piata: 28,2%
Pret mediu: 1 dolar

9. Cheerios - Cereale
Companie: General Mills
Cota de piata: 12,6%
Pret mediu: 5 dolari

10. Starbucks - Cafea
Companie: Starbucks
Cota de piata: 32,6%
Pret mediu: sub 3 dolari

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x