Cele mai valoroase 20 de branduri din lume

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai valoroase 20 de branduri din lume Cele mai valoroase 20 de branduri din lume
de Manager.ro la 21 Mai. 2013
Urmareste-ne pe Google News
valoarebrandapplemcdonald'scompaniibrandz

In ciuda scaderii preturilor actiunilor si a incertitudinii privind aptitudinile lui Tim Cook, Apple ramane cea mai valoroasa companie din lume si in 2013.

In fiecare an, BrandZ si Millward Brown Optimor calculeaza valoarea globala a brandurilor. Chiar daca ascensiunea Apple a scazut cu 95%, gigantul IT se situeaza cu 1% peste valoarea inregistrata in 2012; Marca Apple valoreaza nu mai putin de 185 miliarde dolari.
VP-ul Millward Brown, Oscar Yuan, a declarat pentru BI ca topul este alcatuit si in functie de sentimentul inregistrat in randul consumatorilor. Millward Brown discuta anual cu 200 milioane de consumatori din 43 de tari! Apple ramane un “standard pentru aurul tehnologic”. Brandurile castigatoare in 2013 au fost strans legate de tehnologiile emergente - AT&T pentru implicarea in domeniul tabletelor si smartphone-urilor, pe care le “serveste” cu mare succes, Visa pentru monopolul in privinta platilor online, Amazon pentru simplificarea shoppingului electronic si UPS pentru modul in care onoreaza comenzile online.

20. MasterCard


Valoare brand: 27,8 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 34%


MasterCard a urcat 9 locuri in topul 20 al celor mai valoroase branduri din lume. VP-ul Millward Brown, Oscar Yuan, spune ca MasterCard a inregistrat aceasta performanta datorita “ascensiunii tehnologiei mobile”. Pe masura ce stimatii consumatori isi mentin obiceiurile privind shoppingul, brandurile precum MasterCard si Visa isi mentin dominatia pe piata platilor online.

19. SAP

Valoare brand: 34,36 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 34%


“SAP este inovatoare”, spune Yuan. SAP ofera solutii pentru “big data”, foarte utile marilor companii si nu numai.

18. Walmart

Valoare brand: 36,2 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 5%


Walmart este “regele american” al magazinelor fizice. “Nu poti cumpara lapte online”, spune Yuan. Gigantul din domeniul retailului creste de la an la an in ochii consumatorilor sai.

17. Vodafone

Valoare brand: 39,7 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: -8%


Scaderea de 8% a valorii brandului Vodafone poate fi atribuita succesului recent al O2 si Orange. Totusi, la 40 miliarde de dolari, Vodafone ramane unul din cei mai mari operatori de telefonie mobila din Marea Britanie.

16. ICBC

Valoare brand: 41,1 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: -1%


Chiar daca unii nu au auzit de Industrial & Commercial Bank of China, aceasta este un instrument bancar urias. ICBC este prima din cele doua branduri chineze din top 20; ascensiunea se datoreaza densitatii clasei de mijloc din China.

15. UPS

Valoare brand: 42,7 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 15%


Consumatorii trebuie sa primeasca produsele comandate prin internet in cel mai scurt timp si aici intervine, cu succes, UPS.

14. Amazon

Valoare brand: 45,7 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 34%


Oamenii pot cumpara orice, oricand, prin intermediul smartphone-ului si tabletei. De restul se ocupa Amazon.com. Compania domina zona de “consum digital” de carte. Amazon este de neoprit, la nivel global.

13. Wells Fargo

Valoare brand: 47,7 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 20%


Dupa ce a cumparat Wachovia in 2008, Wells Fargo s-a extins de la o banca californiana la nivel national.

12. Verizon

Valoare brand: 53 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 8%


Verizon s-a revigorat, dupa ce Apple a decis sa colaboreze si cu alti operatori de telefonie mobila, dincolo de AT&T. Pe masursa ce rivalitatea dintre Verizon si AT&T se accentueaza, Yuan estimeaza ca ambele branduri vor avea de castigat.

11. GE

Valoare brand: 55,3 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 21%


GE continua sa fie una din cele mai respectate companii industriale din lume; construieste orice, de la avioane pentru avioane, pana la turbine eoliene si echipamente medicale. Inovatia este cuvantul cheie pentru GE. In privinta B2B, General Electric este unul din cele mai importante branduri.

10. China Mobile

Valoare brand: 55,4 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 18%


China Mobile este cel mai mare operator mobil din China. Exista mai multi abonati la telefonie mobila in China, decat in SUA, spune Yuan.

9. Visa

Valoare brand: 56 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 46%


Visa si-a asigurat inca o data prezenta globala, prin sponsorizarea Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012. Valoarea brandului Visa a crescut semnificativ. Ca partener de incredere in zona platilor non-cash, Visa ramane un brand de neclintit.

8. Marlboro

Valoare brand: 69,4 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: -6%


Marlboro se afla mereu in top 10. Fumatul este restrictionat, cumva, in SUA, dar nu si in restul lumii. 25% din populatia lumii este fumatoare; cei mai multi fumatori consuma 5-10 tigari pe zi. “Si eu nu beau 10 sticle de apa pe zi”, spune Yuan.

7. Microsoft

Valoare brand: 69,8 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: -9%


Brandul Microsoft valoreaza 70 miliarde dolari si se afla intr-o forma excelenta, chiar daca valoarea sa a scazut cu 9%. Exista insa o confuzie legata de noul Windows si locul Microsoft in topul companiilor tehnologice. Compania a trecut printr-un proces de rebranding in vara lui 2012, pentru a ramane relevanta in ochii publicului.

6. AT&T

Valoare brand: 75,5 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 10%


O alta companie americana care s-a dezvoltat vertiginos datorita consumului de produse mobile. Chiar daca Apple a batut si la alte usi, AT&T si-a pastrat valoarea intacta, ba chiar a crescut.

5. Coca-Cola

Valoare brand: 78,4 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 6%


Coca-Cola stie sa se reinventeze. Consumul de sucuri carbogazoase este in crestere, nu in scadere. In 2013, Coca-Cola a prezentat o serie de automate personalizate, care le permite consumatorilor sa “amestece” propriile retete de Cola.

4. McDonald's

Valoare brand: 90,3 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: -5%


Yuan saluta modul in care McDonald's stie sa comunice eficient cu consumatorii sai; McDonald's stie sa se adapteze. Meniurile sale sunt mai sanatoase. McDonald's se dezvolta si in zona servicii de cafele si chiar ne dorim sa vedem pana unde poate ajunge, in acest sens.

3. IBM

Valoare brand: 112,5 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: -3%


112,5 miliarde dolari, atat valoreaza IBM. IBM este rege in zona B2B.

2. Google

Valoare brand: 113,7 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 5%


Google le-a transmis consumatorilor ca este mult mai mult decat un simplu motor de cautare; Google ofera harti, servicii de email, shopping etc. Google face parte din viata noastra, punct. Compania paseste spre viitor cu produse precum Google Glass.

1. Apple

Valoare brand: 185 miliarde dolari

Schimbare fata de 2012: 1%


In ciuda criticilor, Apple continua sa ramana cea mai valoroasa companie din lume. In ultimii 8 ani, valoarea Apple a crescut cu 1.045%; compania a fost depasita, in acest sens, doar de Subway, care a crescut cu 5.145% (Subway nu a reusit insa sa intre in top 20 al celor mai valoroase branduri din lume).

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x