Cum reuseste Unilever sa fenteze criza
unileverprocter & gamblecrizaeconomievenituriportofoliu
Unilever este mai putin afectata de conditiile economice globale incerte, fata de concurenta sa de pe piata, datorita PORTOFOLIULUI EXTINS DE MARCI, a declarat presedintele Unilever America de Nord, Kees Kruythoff.
"La nivel global, Unilever creste uniform, deoarece are un portofoliu pe pietele emergente", a declarat Kees Kruythoff. "Cu siguranta ca acesti consumatori cauta o mai mare valoare si portofoliul nostru din SUA - care cuprinde marci accesibile - este potrivit pentru fiecare aspect al economiei".
Joseph Altobello, analist la Oppenheimer & Co, a declarat luna trecuta, pentru CNBC, ca spre deosebire de Procter & Gamble, Unilever s-a descurcat bine in ultimii ani si a reusit sa isi majoreze veniturile.
P&G, cel mai mare producator de bunuri de larg consum din lume, a avertizat recent ca va inregistra profituri mai mici, dand vina pe criza din Europa, ratele de schimb valutar nefavorabile si vanzarile in scadere din SUA. Altobello suspecteaza insa ca problema P&G este legata de faptul ca pierde cota de piata in fata competitorilor.
In ciuda evolutiei bune, Unilever ramane ingrijorata in privinta puterii de cumparare a americanilor. "Economia a fost dictata intotdeauna de puterea de cumparare a consumatorilor si observam ca aceasta scade", a declarat Kruythoff. "Ceea ce observam este ca volumele pe piata totala sunt supuse unei anumite presiuni".