INTERVIU Ovidiu Teofanescu: Taxi Trailerul, ricsa autohtona-eco, ce scoate bani din publicitate si agrement

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
INTERVIU Ovidiu Teofanescu: Taxi Trailerul, ricsa autohtona-eco, ce scoate bani din publicitate si agrement INTERVIU Ovidiu Teofanescu: Taxi Trailerul, ricsa autohtona-eco, ce scoate bani din publicitate si agrement
de Manager.ro la 10 Mar. 2014 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
taxi trailertaxi ecoricsareclamapublicitatebicicleta

Cine credea ca intr-un oras poluat ca Bucurestiul nu se mai pot face afaceri eco si sa fie si banoase, ei bine, se inseala. Cei de la BizzOnWheels vin cu o idee pe cat de nastrusnica, pe atat de inovativa, cel putin pentru Romania. Ovidiu Teofanescu, antreprenorul care a "importat" afacerea a raspuns la cateva intrebari, in exclusivitate pentru Manager.ro. BizzOnWheels ofera idei de afaceri pe bicicleta, printre care si Taxi Trailer sau taxi-urile eco in termeni explicativi. Taxi Trailer are, in acest moment, o piata internationala specifica si este utilizat in zona de agrement si turistica. Taxiurile-bicicleta pot avea mai multe intrebuintari, dar cele de baza sunt transportul contra taxa si reclame postate pe vehicule. Un alt exemplu pentru intrebuintarea acestor vehicule se adreseaza mirilor "verzi", care pot apela la un astfel de transport pentru invitatii de la nunta sau chiar si pentru ei insisi.

Spatele taxi-urilor ecologice poate fi branduit, astfel ca apar niste venituri suplimentare din publicitate. Taxi-urile eco Taxi Trailer sunt menite sa transporte 2 persoane si o greutate totala de pana la 400 kg si, din informatiile anterioare furnizate de companie preturile acestora pornesc de la 1.600 de euro.
 
Cat de viabila este solutia eco-taxiurilor in Romania avand in vedere problemele pe care le au biciclistii in trafic?
 
In Romania, taxiurile eco sunt o solutie de transport pentru distante scurte, de maxim 5 km, ideale pentru plimbari recreationale, de agrement. Pot fi folosite in zone pietonale, piete turistice unde masinile nu au acces sau parcuri. Ele reprezinta o solutie de transport ecologic urban,  in orase si tari civilizate care deja au inceput sa ia masuri de interzicere a autovehiculelor in zonele centrale cel putin dupa o anumita ora.

 
De asemenea, poate reprezenta o solutie viabila pentru orasele viitorului cu emisii de carbon 0% precum Masdar City din Dubai. Privit din punctul de vedere al unui canal de comunicare, Taxi Trailer ofera, ca si produsul vedeta al gamei Bizz on Wheels, AdBicy, spatiu publicitar pentru companii. Insa, AdBicy este destinat in principal pentru a promova produsele si serviciile companiilor.
 
Care ar trebui sa fie calitatile unui astfel de sofer de „ricsa romaneasca”?
 
In primul rand, sa aiba o atitudine optimista si prietenoasa pentru ca va lucra in domeniul turistic. Clientii sai vor cumpara un serviciu de relaxare, o plimbare, nu o cursa din punctul A in punctul B. De asemenea, va trebui sa aiba si calitati de vanzator ... oamenii vor alege plimbarea in momentul in care vor auzi o oferta atractiva.  
 
De ce preturi pe kilometru sau calatorie vorbim in acest caz si cat de mult poate fi o concurenta acerba pentru taxiurile traditionale?
 
Preturile vor fi stabilite in functie de locatia in care se va desfasura aceasta activitate, probabil intre 30 si 50 lei pentru o jumatate de ora. Realist vorbind, aceasta concurenta nu poate exista pentru ca aceste 2 tipuri de taxiuri nu pot circula in paralel. Unul circula in parc, pe trotuar sau pe piste de bicicleta iar celalalt pe sosele.
 
Din ce materiale sunt construite aceste taxiuri?
 
Cadrul este din otel, iar rotile sunt din aluminium. 


 
Cum veti adapta afacerea in Romania, avand in vedere ca este mai mult un business de sezon, in speta cel calduros? Va ganditi sa-l implementati si in alte orase, in functie de sezon?
 
Business-ul nostru consta in oferirea de idei de afaceri la cheie, cu bicicleta. Aceasta este doar o idee de afaceri pentru cei carora li se va parea interesanta si vor dori sa o puna in aplicare cu ajutorul produsului nostru, beneficiind de sprijin tehnic pe toate perioada utilizarii produsului. Anul acesta ne vom axa doar pe activitatea de productie a acestui Taxi Ecologic si promovarea lui in special pe pietele externe. Este posibil sa conturam si o idee de franciza pe viitor ce va presupune administrarea de astfel de flote in mai multe orase. Pana atunci ideea de franciza este disponibila oricui.
 
Cate astfel de vehicule s-au vandut pana acum in Romania si, mai important, cum au privit investitorii aceasta afacere, avand in vedere ca suntem un popor de oameni confortabili care prefera masina personala in detrimentul oricarui alt mod de transport?
 
Produsul a fost lansat in urma cu 1 luna de zile, suntem in discutii cu 2 posibili cumparatori in Romania. Avem insa 2 comenzi ferme din SUA si Marea Britanie. Cunoscand aceasta caracteristica nationala, investitorilor li s-a parut o oportunitate financiara in a oferi romanilor posibilitatea ca nici in parc sa nu fie nevoie sa depuna efort nejustificat.
 
Care sunt garantiile unor astfel de vehicule, cu privire la piese de schimb si alte echipamente?
 
Remorcile taxi de bicicleta sunt construite din otel, deci foarte rezistente, sunt vopsite electrostatic cu pulbere ceea ce confera o garantie a vopselei pana la 5 ani. In afara de consumabile precum cauciucuri pentru roti, aceste vehicule simple sunt foarte rezistente, nu necesita piese de schimb sau reparatii. Oricum pentru orice problema tehnica avem rezolvarea pentru ca suntem producatorii si nu importatorii acestor produse. 

Ultimele NOUTATI

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei
Economie

Lectie de economie predata in mare stil de Polonezi - de la saracie similara Romaniei postdecembriste, la cea mai mare economie din Estul Europei

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x