La nivel global, 73% din intreprinderile mici si mijlocii intentioneaza sa externalizeze

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
La nivel global, 73% din intreprinderile mici si mijlocii intentioneaza sa externalizeze La nivel global, 73% din intreprinderile mici si mijlocii intentioneaza sa externalizeze
de Silviu Marian Banila la 13 Iun. 2014
forummanagementcompetence call centerparteneriateemailambasada romaniei

Marketing Insiders Group a reunit 11 tari, 2 continente, 12 speakeri internationali si profesionisti de top din aria de BPO la prima editie European BPO Forum in Viena - Studio 44, in data de 6 iunie 2014.

Dinamica globala de BPO se afla in permanenta schimbare, industria de outsourcing se extinde de la minut la minut, acoperind din ce in ce mai multe sectoare de piata si industrii.  “73  la suta din firmele mici si mijlocii intentioneaza sa externalizeze comparativ cu companiile mari, 41 la suta. 80 la suta din piata globala a externalizat servicii in ultimii 10 ani, ajungand la valoarea de 154 miliarde de dolari” - subliniaza IAOP, cio.com, smh.com.au. 
 
Europa este o destinatie BPO de top, avand aproximativ “34.830 de contact centere cu peste 2.7 milioane de locuri si 3.464.237 FTE (echivalent norma intreaga)”, conform studiului Call Communications.eu din 2013.
 
Iata doar cateva dintre tendintele de tip customer relationship pentru urmatorul deceniu: interactiunile cu clientii vor fi mai sociale, proactive si bazate pe inteligenta emotionala, comunicare omni-channel, customer service de acasa – modernizarea spatiului si proceselor de lucru, implementare de solutii de tip Vocal Biometrics, trecere strategica de la reducerea preturilor la cresterea nivelului de calitate a serviciilor, integrare SaaS, 100 la suta din interactiunile cu consumatorii vor fi in spatiul public etc.
 
Toate aceste insight-uri si multe altele au fost disponibile la prima editie European BPO Forum  – “The Customer Relationship Cycle”. Acest forum international a fost conceput de Marketing Insiders Group ca o punte strategica, un punct de contact accesibil tuturor “jucatorilor” europeni din aria de BPO (furnizori si beneficiari), chiar in inima Europei.
 
Conferinta de nisa a avut loc in data de 6 iunie 2014 in Viena (Studio 44 der Österreichischen Lotterien - Rennweg 44, A-1038 Wien), avand urmatoarele obiective:  teren fertil pentru parteneriate profitabile, recunoasterea excelentei operationale, crearea unui centru de schimb de BPO know-how si maximizarea atributelor si perspectivelor multiculturale. 
 
Initiativa de business a gazduit reprezentanti ai top si middle management din Belgia, Austria, Romania, Turcia, Kosovo, Germania, Polonia, Cehia, Marea Britanie, Luxembourg, Elvetia - care manifesta interes fata de solutii internationale de optimizare BPO. Printre industriile care au participat in 2014 se numara: outsourcing, IT&C, consultanta in afaceri, banking, auto, contact center, finante, transport, media, training, energie etc.
 
Aceasta editie a evidentiat in mod interactiv strategii si tactici aplicabile in cele mai importante arii de business process outsourcing - prin vocile liderilor de profil - precum: Vincent Vanden Bossche - General Manager,  Call Communications.eu, Richard Kenny - EMEA Marketing Manager, Plantronics, Krzysztof Gawecki - Lead Auditor, SGS, Stefan Arzner - International HR Manager, Raiffeisen Bank International AG, Mihaela Apostoleanu - Director EMEA Premier Support Business Operations, Oracle, Stefan Jung - Senior Account Executive, Aspect Software GmbH, Madalina Vilau - CEO, Marketing Insiders Group, Elcin Yazan - International Business Development, Turkcell Global Bilgi, Catalin Victor Arjoca - Minister-Counsellor, Embassy of Romania to Austria, Bogdan Herea - CEO & Founder, PITECH+PLUS, Youssef Hautier - Managing Director, Sonic+Pay, si Marcela Stoica - Senior Management Skills Developer, Customer Service School.
 
Agenda forumului din 2014, prezentarile speakerilor, alaturi de fotografii, sunt disponibile online pe: http://www.conference-arena.com/european-bpo-forum. 
 
“Peste 4.500 de angajati in 8 state europene ne invata ca outsourcing-ul este despre schimbare si dezvoltare continue.  16 ani de investitii in oameni si tehnologie de calitate nu sunt sunt suficienti in industria de contact center, nu cand scopul tau este leadership-ul. Cele 42 de premii internationale CCC au fost posibile cu increderea si sprijinul clientilor nostri. Ei calauzesc strategiile noastre de afaceri, vocile lor modeleaza fiecare pas pe care il facem an de an. Editia European BPO Forum - “The Customer Relationship Cycle” de anul acesta s-a axat pe inima si ratiunea oricarei companii multinationale, consumatorul. Suntem mandri sa sponsorizam aceasta initiativa educativa si inspirationala, sprijinind evolutia comunitatii europene de BPO.” - Maria Hoffrichter-Zanetti, Communications Management, Competence Call Center
 
“Acest forum a fost construit cu si pentru comunitatea internationala de BPO. Desi a fost chiar prima noastra editie, ne-am bucurat de interesul sporit al multor companii globale si de prezenta multor branduri importante de nisa, alaturi de profesionisti de top din intreaga Europa. Mai mult decat atat, peste 85 la suta din feedbackul audientei a fost incurajator, motivand echipa M.I.G. sa extinda seria de conferinte internationale in urmatorii ani, acoperind si alte industrii. Ne revedem la Viena in curand.” -  Madalina Vilau - CEO, Marketing Insiders Group
 
European BPO Forum 2014 a fost posibil cu sprijinul Competence Call Center - Start Sponsor, si Turkcell Global Bilgi, Aspect Software, SGS, Plantronics - Supporting Partners. 
 
Conferinta a avut o expunere mediatica larga cu sprijinul strategic al Contact Management Magazine Elvetia, Contact Center Magazine Romania, Customer Management Multimedia Competence Italia, Call Center Verband Germania si ECCCO - European Confederation of Contact Centre Organisations. De asemenea, evenimentul s-a bucurat de onoarea de a avea sustinerea Ambasadei Romaniei in Republica Austria.
 
Urmatoarea editie a forumului va avea loc in primavara lui 2015. Inscrierile timpurii de tip Early Bird vor beneficia de preturi speciale de participare la eveniment.
 
Pentru mai multe informatii despre conditiile de participare, oportunitatile de parteneriat si public speaking, va rugam sa ne contactati - mobil: +43 720 880 246 l +40 733 060 010; e-mail: oana.olteanu@market-insiders.com. 
Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Cum poti ramane FALIT, din cauza comentariilor pe retelele sociale: ESCROCII VANEAZA romanii creduli si dornici de IMBOGATIRE
Social Media

Cum poti ramane FALIT, din cauza comentariilor pe retelele sociale: ESCROCII VANEAZA romanii creduli si dornici de IMBOGATIRE

Fara indoiala ca retelele sociale au numeroase beneficii. Daca sunt utilizate asa cum trebuie, ele ne ajuta sa ne promovam afacerea, sa legam noi conexiuni interumane sau sa invataman lucruri noi....
today05 Iul. 2022
1 din 2 angajati romani pleaca anul asta in concediu: bugetul, redus la jumatate pentru multi
Travel

1 din 2 angajati romani pleaca anul asta in concediu: bugetul, redus la jumatate pentru multi

Primul an de "normalitate" in turismul global, dupa doi ani dificili de criza sanitara nu va fi ratat de angajatii romani. 1 din 2 salariati de ai nostri va pleca anul acesta in concediu....
today05 Iul. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

DOCUMENT. Ce contine proiectul de modificare a Codului Fiscal, lista modificarilor legislative
Companii

DOCUMENT. Ce contine proiectul de modificare a Codului Fiscal, lista modificarilor legislative

today05 Iul. 2022
Profilaxia dentara. Ce inseamna si de ce este importanta?
Sanatate

Profilaxia dentara. Ce inseamna si de ce este importanta?

today05 Iul. 2022
Rasturnare de situatie cu VOUCHERELE SOCIALE: acesti romani trebuie SA DEA INAPOI tichetele de 250 de lei
Ultima ora

Rasturnare de situatie cu VOUCHERELE SOCIALE: acesti romani trebuie SA DEA INAPOI tichetele de 250 de lei

today05 Iul. 2022
Soferii romani isi primesc inapoi banii pe RCA, daca fac asta: care sunt conditiile
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Soferii romani isi primesc inapoi banii pe RCA, daca fac asta: care sunt conditiile

today05 Iul. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x