Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Constructorul auto japonez Honda apeleaza la artificii de design pentru a reduce nivelul de poluare al motoarelor diesel din oferta sa. Astfel, noua Honda Civic este echipata, in versiunea diesel, cu un element aerodinamic discret, care ii reduce emisiile de CO2 cu un gram pe kilometru. Acesta este amplasat sub stopuri si este de latimea unui deget.
Daca ati urmarit cu atentie design-ul noului Honda Civic, ati observat cu siguranta un set de "mini-spoilere" amplasate pe aripile spate ale unor versiuni. Pentru a clarifica nelamurirea, cei de la Honda au anuntat ca elementele din plastic montate pe aripile spate ale lui Civic diesel reduc emisiile de CO2 ale modelului cu un gram pe kilometru si sunt oferite doar in compania motorizarii respective.
Acestea au fost proiectate pentru a optimiza modul in care aerul circula pe caroseria modelului nipon. Scopul japonezilor a fost sa reduca emisiile de CO2 la pragul de 110 grame pe kilometru, ceea ce il avantajeaza pe Civic in ceea ce priveste taxarea pe poluare in unele state. Asadar, cei de la Honda spera sa compenseze prezenta unui motor diesel de 2,2 litri sub capota acestei compacte.
Reprezentantii Honda sustin ca acest sistem va fi oferit la nivel european si ca beneficiile vor fi resimtite de toti clientii de Honda Civic diesel. Motorul respectiv dezvolta 150 CP si un cuplu maxim de 350 Nm, in conditiile in care nivelul de emisii de CO2 se situeaza la nivelul unui propulsor de 1,6 litri al rivalilor.