Carlos Tavares: Succesul DUSTER-ului ne-a convins sa avem un portofoliu de 7-8 modele in India

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Carlos Tavares: Succesul DUSTER-ului ne-a convins sa avem un portofoliu de 7-8 modele in India Carlos Tavares: Succesul DUSTER-ului ne-a convins sa avem un portofoliu de 7-8 modele in India
de Manager.ro la 13 Iun. 2013
Urmareste-ne pe Google News
dacia dustersuccesindiacarlos tavaresmasinivanzari

Producatorul francez auto Renault India, revigorat de succesul SUV-ului Duster, doreste ca portofoliul companiei sa ajunga la 7-8 modele auto in urmatorii cinci ani, care vor fi oferite clientilor indieni.

Intr-un interviu citat de presa internationala, Carlos Tavares, COO-ul Renault, "co-pilotul" lui Carlos Ghosn la conducerea grupului, a declarat ca progresul in vederea fabricarii unui model auto de mici dimensiuni este tot mai vizibil in India.

"Indragim aceasta piata. Aici, oamenii sunt pretentiosi si un asemenea sistem de evaluare a valorilor, in orice tara, reprezinta o provocare. Este insa o provocare benefica, mai ales daca "nimeresti" produsul potrivit si suntem siguri ca putem oferi Indiei exact ceea ce are nevoie", a declarat Tavares.


Cum comenteaza Tavares succesul Duster? "Cand analizam succesul Duster, va pot spune ca nu am preconizat asa ceva. Pur si simplu a functionat. Nu vreau sa par arogant. Vom colabora mereu la consolidarea brandurilor, fie ca vorbim de Dacia sau Renault", a spus acesta.

"In Europa, Duster este un model Dacia, dar in India, Rusia sau Brazilia, acesta apartine Renault. Dacia este un brand mai germanic, in timp ce Renault este unul mai latin, are un design mai atractiv, in timp ce o Dacie este patratoasa, tine de designul est-european (n.r., Tavares se refera probabil la Dacia Logan). Vrem ca nivelul de diferentiere sa fie ridicat", a mai precizat Tavares.

"Avem deja brandul Dacia, care reprezinta o achizitie inteligenta; cei care isi cumpara un automobil Dacia nu au venituri mari, dar nici nu vor sa investeasca in multe dotari si performante, deoarece folosesc masina in fiecare zi. Ei vor un vehicul confortabil, sigur, spatios, eficient din punct de vedere al consumului de carburant, care sa ii duca de la A la B; nu cauta dotari extraordinare, ei prefera sa investeasca 10.000 de euro, in loc de 15.000 de euro si cu diferenta de 5.000 de euro sa calatoreasca in tari precum India", explica reprezentantul Renault.

Masinile Dacia sunt masini Renault, deoarece au fost dezvoltate de Renault Engineering Centre, spune Tavares.

"Recunoastem ca formula noastra, succesul Duster a fost atat de surprinzator, incat a lasat in umbra alte modele si Marc Nassif, alaturi de Sumit, incearca sa acorde aceeasi atentie tuturor lansarilor. Este ca si o familie, unde ai un copil genial, dar iti iubesti si ceilalti plozi la fel de mult", a conchis oficialul Renault.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x