Dupa Europa, Dacia vrea sa cucereasca si Marea Britanie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dupa Europa, Dacia vrea sa cucereasca si Marea Britanie Dupa Europa, Dacia vrea sa cucereasca si Marea Britanie
de Manager.ro la 08 Mar. 2012
Urmareste-ne pe Google News
daciamarea britaniedustersanderolodgy

Succesul inregistrat de Dacia pe pietele auto din Europa de Vest a convins conducerea companiei sa se extinda si pe piata din Marea Britanie. Ce-i drept, marca romaneasca se intoarce pe piata britanica dupa 30 de ani, perioada cand comercializa modelul Aro 10 sub denumirea Dacia Duster.

Contrar asteptarilor, masinile comercializate pe piata britanica nu sunt produse nici la Mioveni si nici la fabrica din Maroc, ci sunt la o uzina din India, unde linia de fabricatie este conceputa asamblarii cu volanul pe partea dreapta.

Momentan vor fi disponibile doar Sandero si Duster

Marca Dacia va reveni pe piata din Marea Britanie la inceputul anului urmator, insa de data aceasta masinile vor fi foarte diferite de cele vandute in anii '80, informeaza portalul de Internet just-auto.com.


La aproximativ 30 de ani dupa modelul Aro 10 (vandut in Marea Britanie sub brandul Dacia Duster), marca Dacia va reveni pe piata britanica cu modelul SUV Duster si hatchback-ul Sandero.

S-ar putea adauga si Lodgy ofertei de pe piata engleza

Cele doua modele vor avea volanul pe partea dreapta si vor fi produse la uzina Renault Nissan Alliance din Chennai, India. Deocamdata nu s-a decis daca pe lista de modele Dacia comercializate in Marea Britanie va fi adaugat si monovolumul Lodgy deoarece pana acum acest model nu este disponibil decat in varianta cu volanul pe partea stanga.

Directorul de dezvoltare al marcii Dacia, Rafael Treguer, a declarat ca dealerii britanici au vazut deja modelele Dacia destinate a fi comercializate in Marea Britanie, iar reacatia lor a fost una pozitiva.

Masinile vor fi vandute prin reteaua Renault

Masinile Dacia vor fi vandute in cadrul retelei Renault UK si, posibil, via internet, o modalitate testata pana acum doar in Italia si Olanda. Cu toate acestea, masinile vor fi vandute la pretul din showroom, indiferent daca este vorba de clienti individuali sau flote de vehicule.

"Este o strategie care pentru noi a functionat pe toate celelalte piete. Nu conteaza daca cumperi o singura masina, zece sau o suta, pretul pe care il platesti este cel afisat", a declarat Rafael Treguer.

Preturi sub 7.000 de lire

Deocamdata nu au fost anuntate preturile pentru Marea Britanie, insa masinile Dacia au fost concepute initial pentru a costa mai putin de 7.000 de lire sterline.

Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit in opt ani un jucator de notorietate pe piata auto europeana. Saptamana trecuta, la Salonul Auto de la Geneva, constructorul auto de la Mioveni, aflat in proprietatea grupului francez Renault din 1999, a dezvaluit cel mai nou model al gamei, Dacia Lodgy.

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x