Ford le ofera 100 de masini celor care promit ca vor promova compania

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ford le ofera 100 de masini celor care promit ca vor promova compania Ford le ofera 100 de masini celor care promit ca vor promova compania
de Manager.ro la 20 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
fordford fiestafiesta movementconcursfacebooktineri

Ford a lansat marti Social Media Week in New York, anuntand ca va revigora campania "Fiesta Movement", oferindu-le bloggerilor, utilizatorilor de Twitter si Facebook 100 de modele Fiesta, timp de sase luni, daca sunt dispusi sa scrie despre experienta lor.

In cadrul unei dezbateri desfasurate la sediul Bloomberg din Manhattan, seful diviziei de social media de la Ford, Scott Monty, a spus ca 100 de oameni, printre care si cateva vedete, vor primi cate un Ford Fiesta, in urma unui "remix social media" al campaniei din 2009. Videoclipurile si fotografiile participantilor la "Fiesta Movement" vor fi partajate pe internet, in mediul social media si vor contribui la campaniile publicitare ale Ford, a mai spus Monty. Din pacate, campania se adreseaza doar rezidentilor din SUA.

Prima campania "Fiesta Movement" by Ford din 2009 a avut un succes urias, demonstrand ca brandurile se pot folosi de retelele de socializare pentru a se promova. Micul hatchback Fiesta reprezenta o noutate pentru piata americana, iar compania a apelat la tinerii cu multi prieteni pe retelele de socializare pentru a promova Ford. Unii dintre cei care au primit un Fiesta cu ocazia primei campanii vor beneficia acum de noul model, a mai spus Monty, precizand ca unele din masini vor ajunge la vedete.

Cei 100 de participanti - in 2009, Ford a inregistrat mii de aplicatii si situatia se anunta "incendiara" si in acest an - vor primi un model Fiesta (2014), timp de o jumatate de an. Benzina, taxele de parcare si asigurarea vor fi achitate de Ford. In schimb, cei 100 de utilizatori isi iau angajamentul de a promova Ford pe retelele de socializare.

"Tot continutul generat de acesti 190 de participanti va fi potrivit" pentru televiziune si reclame, a mai spus Monty. El a descris campania ca reprezentand urmatorul val, in privinta utilizarii social media". Concursul a fost inaugurat marti si participantii isi vor primi masinile Fiesta in luna aprilie sau mai.

Potrivit lui Monty, reclama din 2009 "a adus la Ford" o serie de clienti moderni - in general, tineri, exact publicul de care are nevoie Fiesta. Compania Ford a convins 132.000 de persoane sa se aboneze pentru a primi informatii oficiale de la Ford, dintre care 82% erau proaspat familiarizati cu brandul si 6.000 de oameni au realizat o pre-comanda pentru un Fiesta, cand modelul a fost lansat pe piata.

In ciuda succesului, vanzarile modelului Fiesta au scazut in 2012. Jurnalistul Forbes Dale Buss a scris in aprilie ca Fiesta a "inregistrat una din cele mai hiperbolice evolutii de pe piata". Ford a vandut peste 23.000 de modele Fiesta in prima jumatate a anului 2010 si peste 69.000 in 2011, dar vanzarile au scazut in 2012. Ford a acuzat problemele financiare ale tinerilor cumparatori, care nu isi mai permit sa-si cumpere un Fiesta.

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x