Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Indonezia ar putea fi urmatorul El Dorado pentru constructorii auto


Indonezia ar putea fi urmatorul El Dorado pentru constructorii auto
de la 26 Ian. 2012
Indonezia ar putea fi urmatorul El Dorado pentru constructorii auto
Tags: indoneziael doradoautotoyotahyundaidacia lodgy

Indonezia este cea mai mare economie din Sud-Estul Asiei continentale si are una din cele mai reduse penetrari ale automobilului la nivelul populatiei. Potrivit analistilor, piata auto din aceasta tara va creste cu 50% in urmatorii cinci ani.

Toyota are o cota de piata de 90% in statul asiatic, insa rivalii de la General Motors (GM) isi doresc si ei o bucata mare din "placinta". 
 
Cea mai bine vanduta masina in Indonezia este Toyota Avanza (foto), un minivan cu tractiune pe spate exportat si pe alte piete aflate in dezvoltare. 
 
GM are o cota de piata de doar 1% in aceasta tara, dar planuieste sa construiasca minivanuri in Indonezia in viitorul apropiat. Tata Motors, Ford, Suzuki si Hyundai au luat si ele in vizor piata. 
 
Tinand cont de apetitul indonezienilor pentru minivanurile ieftine, Renault ar putea lua in considerarea introducerea modelului Dacia Lodgy pe aceasta piata. 
 
Deocamdata, un impediment pentru dezvoltarea pietei auto indoneziene il reprezinta dobanzile mari practicate de banci. Insa stimulentele guvernamentale pentru masini mici, cu emisii reduse, ar putea contrabalansa acest lucru. 
 
In 2010, existau in Indonezia 32 de vehicule la 1.000 de locuitori, fata de 132 in Thailanda si 300 in Malaezia. Populatia Indoneziei este mai mare decat a celor doua tari la un loc. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016