Primaria Bucuresti vrea sa alimenteze vechile Mercedesuri ale STB cu gaz natural comprimat sau sa le transforme in troleibuze

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primaria Bucuresti vrea sa alimenteze vechile Mercedesuri ale STB cu gaz natural comprimat sau sa le transforme in troleibuze
Primaria Bucuresti vrea sa alimenteze vechile Mercedesuri ale STB cu gaz natural comprimat sau sa le transforme in troleibuze
de Vlad Strunescu la 29 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
transformare autobuze stbautobuze gncautobuze stbtransport comun bucuresti

Autobuzele vechi ale STB vor fi transformate in autobuze de tip GNC (gaz natural comprimat) cu norma de poluare Euro 6 sau troleibuze. Astfel, 500 de autobuze Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4 vor fi transformate in autobuze propulsate cu GNC, cu norma de poluare Euro 6, iar 100 de autobuze vor deveni troleibuze.

Restul, de pana la o mie de autobuze Mercedes Citaro vor fi modernizate intr-o etapa ulterioara a proiectului.

Citeste si: Piata auto europeana, in fata celui mai mare declin din istorie
 
Potrivit Primariei, autobuzele vor suferi transformari esentiale, inclusiv prin reamenajarea interioarelor si dotarea lor cu aer conditionat si cu echipamente moderne de comunicatii.
 
Proiectul prevede, de asemenea, construirea a trei statii de alimentare, in trei autobaze care vor fi modernizate, statii necesare pentru incarcarea rapida cu combustibil a autobuzelor.
 
Transformarea in troleibuze a celor 100 de autobuze Mercedes Citaro Euro 3 va avea loc concomitent cu extinderea retelei de contact aferente in unele zone deficitare: Gara de Nord, Bulevardul Ion Ionescu-Sisesti, Berceni etc.
 
Acest proiect pilot, estimat la peste 150 milioane de euro, este coordonat de Primaria Capitalei si dezvoltat cu sprijinul Ministerului Mediului. 
 
Astfel, intreaga flota STB va ajunge la standarde europene si se va alinia Directivei Parlamentului European privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic.
 
Prin aceste proiecte, STB SA urmareste reducerea gazelor cu efect de sera, o economie substantiala la cheltuielile cu carburant, dar si prelungirea cu cel putin sapte ani a duratei de viata a autobuzelor vechi, ale caror caroserii sunt in conditie foarte buna. 
 
In acelasi timp, scad costurile de intretinere, prin reconstructia totala a motoarelor, nemaifiind necesare cheltuieli pentru repararea acestora pentru perioade de 3-5 ani. Totodata, scade si poluarea fonica produsa de motor cu pana la 10 decibeli.

Citeste si: Dacia le ofera absolventilor de gimnaziu posibilitatea de a invata o meserie inscriindu-se in clasele organizate in doua licee tehnice
 
Acest demers se adauga proiectelor realizate de Primaria Capitalei pentru reinnoirea parcului STB, de achizitionare a 130 de autobuze hibrid (care vor intra treptat pe traseele liniilor 105 si 131, incepand cu luna iulie), 100 de troleibuze, alte 100 de autobuze electrice si 100 de tramvaie.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Ultimele stiri economice

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x