Renault-Nissan recunoaste ca va rata target-ul privind vanzarile de masini electrice

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Renault-Nissan recunoaste ca va rata target-ul privind vanzarile de masini electrice Renault-Nissan recunoaste ca va rata target-ul privind vanzarile de masini electrice
de Manager.ro la 11 Nov. 2013
Urmareste-ne pe Google News
carlos ghosnaliantafrantajaponiaproducatori autocompaniiscaderecosturi

Vanzarile globale de masini electrice se afla cu patru ani in urma estimarilor initiale, a declarat seful Renault-Nissan, Carlos Ghosn, care recunoaste pentru prima oara ca liderul industriei auto electrice va rata tintele propuse pentru noua generatie de automobile.

Ghosn a declarat pentru Financial Times ca piata scade si nu reuseste sa se ridice la nivelul asteptarilor sale. In calitate de CEO al Renault si Nissan, Ghosn a investit miliarde de dolari in productia masinilor electrice si a devenit un adevarat "avocat" al acestui trend.
 
Renault si Nissan, care activeaza sub egida unei aliante globale, au declarat in trecut ca vor vinde 1,5 milioane vehicule pana la sfarsitul anului 2016.
 
"N-o sa ne respectam promisiunea", a spus Ghosn. "In ritmul actual, estimez un termen de 4-5 ani".
 
In pofida promovarii, a investitiilor masive si a presiunii guvernelor pentru productia masinilor cu emisii scazute de carbon, masinile electrice s-au dovedit a fi scumpe, in privinta dezvoltarii, greu de vandut si sunt compromise de autonomia redusa si o lipsa a infrastructurii pentru incarcarea bateriilor in pietele-cheie - analistii vorbesc despre o anxietate a consumatorilor, legata de autonomia acestor automobile. 
 
Renault si Nissan au vandut impreuna 120.000 de vehicule electrice in ultimii cinci ani, mai mult decat oricare alt producator auto. Modelul Nissan Leaf este cea mai vanduta masina de acest fel din lume, cu 85.000 unitati livrate, pana in prezent.
 
Esecul in vederea infiintarii unei infrastructuri de incarcare pentru vehiculele electrice a compromis vanzarile si a fortat compania sa isi limiteze asteptarile.
 
"Trebuie sa recunoastem, lucrurile merg mai lent decat ne-am fi asteptat. Ne-am bazat insa pe faptul ca infrastructura se va dezvolta rapid. Ne-am inselat", a spus Ghosn.
 
"Nu cred ca principala problema este pretul masinii. Principala problema este infrastructura. Este normal. Nu as cumpara o masina pe benzina, daca nu ar exista benzinarii", a explicat Ghosn.
 
Pe piete precum Norvegia sau statul California din SUA, stimulentele guvernamentale pentru cei care isi cumpara masini electrice au determinat aparitia mai multor puncte de incarcare.
 
In timp ce rivalii de la General Motors, Honda si Mitsubishi au dezvoltat la randul lor masini electrice si companiile mai mici, precum Tesla Motors, s-au bucurat de succes cu modelele lor, Renault-Nissan doreste sa revolutioneze industria, sa ramana un lider absolut. 
 
Dar analistii spun ca decizia Volkswagen si BMW - care au lansat primele modele electrice in toamna - de a intra pe aceasta piata, ar putea accelera vanzarile. 
 
"In prezent nu sunt cunoscuti, dar vin puternic din urma", a spus Ghosn, vizavi de piata automobilelor electrice. "Unii dintre rivalii nostri germani au anuntat ca se implica in piata. Vor fi principalii nostri rivali. Cam asta este situatia. Altii au anuntat timid cateva modele electrice".
 
Alianta franco-japoneza a anuntat saptamana trecuta o colaborare cu Mitsubishi. Cele trei companii vor colabora pentru a produce o masina electrica, iar aceasta va fi vanduta la nivel global; in conditiile date, producatorii auto mentionati estimeaza o scadere a costurilor de productie, in cazul automobilelor electrice. 

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x