Volkswagen vrea sa fie echivalentul lui Apple in industria auto
volkswagenappledesignsimplistauto
Succesul Apple a inspirat societatea contemporana. Era asadar inevitabil ca un brand auto sa se lase inspirat de povestea companiei americane, care a cucerit lumea cu produsele sale inovative. Volkswagen vrea sa fie un Apple in industria auto. O afirma persoane cu functii importante in structura constructorului german.
In cadrul lansarii noului Volkswagen CC, Martin Kropp, seful de design exterior Volkswagen, a declarat: "In prezent ai produsele Apple si alte produse. Asta vrea sa devina si Volkswagen".
Kropp a dezvaluit faptul ca pentru faceliftul operat pe noul CC s-a lasat inspirat de stilourile Mont Blanc, de produsele Apple si de ceasurile unor designeri celebri.
Publicul vrea design simplist
"Este o placere sa privesti aceste produse. Stii ca exista o intreaga inginerie in spatele acestora, dar iti place chiar si numai sa le privesti. Publicul vrea un design simplist si asta incercam sa le oferim", a mai declarat Kropp, care sustine ca filosofia brandului se afla intr-un punct in care micile detalii tehnice pot face diferenta intre marca germana si rivalii sai.
"In acest moment ne concentram mai mult asupra detaliilor. Spre exemplu, blocurile optice fata si spate ale noului CC se bucura de linii noi, care intriga publicul. CC este unul din ultimele modele care adopta imaginea actuala a brandului, dar absolut totul a fost imbunatatit in materie de aspect. Ne-am inspirat mult si de la Phaeton pentru realizarea lui", a mai declarat designerul VW.