1 Mai "Carnacioresc": Pentru cei care merg la munca, nu la birou

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
1 Mai Carnacioresc: Pentru cei care merg la munca, nu la birou 1 Mai "Carnacioresc": Pentru cei care merg la munca, nu la birou
de Manager.ro la 11 Apr. 2013
Urmareste-ne pe Google News
propagandameda prod1 maimezeluribrandurivlad bojan

Agentie: Propaganda Brand New, divizia de branding Propaganda; Produs: Mezelurile 1 MAI; Client: Meda Prod.

Cam asa suna, pe scurt, prezentarea noii aventuri de creatie marca Propaganda. Meda Prod si-a propus pentru 2013 extinderea portofoliului de produse pe segmentul economy, aducand pe piata un nou brand, construit de la zero. Noul brand de mezeluri trebuia sa se adreseze clasei muncitoare. Insusirile noului produs? Satios, ieftin si gustos.

” In Romania exista multi oameni simpli care muncesc mult, care adesea trebuie sa faca munca fizica si care au nevoie de un combustibil pe masura, care sa le dea energie si forta pentru efortul zilnic la care sunt supusi. Am vrut sa ne adresam acestor oameni intr-un mod cat mai direct, pentru ca produsele au fost gandite special pentru nevoile lor: le dau energie, sunt gustoase si satioase, dar si la buzunare usoare. Pentru ca nu e suficient sa fie bune, trebuie sa fie si indestulatoare.” spune Diana Caracota, Planner Propaganda in comunicatul remis Manager.ro.

Numele de 1 MAI a venit, cum era de asteptat, foarte firesc. 1 MAI e sarbatoarea tuturor celor care muncesc. E ziua in care tot romanul ia pauza si merge la un gratar fumegand.

“Ce pot spune despre proiect, este ca m-a bucurat si surprins (placut) in acelasi timp faptul ca clientul a inteles ca pentru asa un nume este nevoie si de un univers vizual pe masura, univers inspirat evident atat din perioada comunista (cea mai bogata, dealtfel, din punct de vedere vizual si cliseistic), cat si din realitatile zilelor noastre. Folosirea elementelor din zona insignelor si decoratiilor de dinainte de revolutie confera memorabilitate si, poate, un usor aer nostalgic, familiar. In ceea ce priveste etichetele de produs, am optat pentru simplitate, contrast si culoare puternica pentru vizibilitate la raft.” spune Vlad Bojan, Head of Design, Propaganda Brand New.

Mezelurile 1 MAI au fost lansate deja in magazine alaturi de campania in-store, care are ca tel pozitionarea acestui brand ca mezelurile clasei muncitoare. Sloganul campaniei este „Mezeluri pentru cei care merg la munca, nu la birou”

“Pentru noi este primul brand care se adreseaza unui segment de consumatori la care primeaza pretul produsului. Insa pretul mic trebuia tradus in universul consumatorilor, in valorile si atitudinile lor. Ne-a suprins placut propunerea, am testat-o in niste focus grupuri si speram sa confirme asteptarile. Diferentierea pe piata mezelurilor, unde toti spun traditional sau gustos, e greu de obtinut. Un lucru inedit in timpul sedintei foto, facute pe un santier pentru posterele 1 Mai, a fost sa observam ca muncitorii de acolo, in pauza de masa, aveau acelasi sandwich denumit „submarin” facut din jumatate de paine si salam, ca cel pe care unul dintre personajele noastre il tinea in mana, in poster.” spune Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager, Meda Prod

Echipele

Client

Senior Brand Manager: Mihai Dinculescu
General Manager: Florin Rizea

Propaganda Brand New

Head of Design: Vlad Bojan
Creative Director: Bogdan Moraru
Head of copy: Dan Stanescu
Copywriter: Alex Tocilescu
Branding Manager: Claudia Cristutiu
Strategic Planning Director: Corina Iovan
Planner: Diana Caracota
DTP: Marian Matei; George Paraschivescu
Account Manager: Miriam Ivanescu; Claudiu Petria





Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x