Cele 9 secrete ale unei identitati puternice pe WEB

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele 9 secrete ale unei identitati puternice pe WEB
de Simonas la 02 Oct. 2008
marketingbrandsfaturiafacerimanager


                   Cele 9 secrete ale unei identitati puternice pe WEB

  "Branding"-ul a reprezentat pentru multa vreme o notiune vaga si echivoca. Termenul are insa implicatii care depasesc cu mult probleme cum ar fi cea a siglei, a ambalajului sau a zornaitului publicitar. Un branding eficient le va vorbi intotdeauna clientilor despre dvs., despre ceea ce faceti si despre cum faceti.


In toate statele lumii, numarul utilizatorilor de Internet creste constant. Din ce in ce mai multi oameni isi petrec timpul "online". Din acest motiv, a exista pe WEB si a realiza impact devine din ce in ce mai mult un sine-qua-non al marketingului modern.

Iata, in continuare, 9 sfaturi pentru a va crea o puternica identitate in spatiul virtual:

1. Definiti-va brand-ul sincer si de o maniera cat mai directa!

Cand vizitatorii ajung pe site-ul dvs., ei trebuie sa-si poata dea seama imediat ce faceti si de ce le-ar pasa! – O greseala repetata la infinit pe Internet este aceea de a-ti invalui identitatea intr-un noian de elemente grafice si de "briz-brizuri", asezonate neplacut cu tot soiul de slogane ambigue. Dimpotriva, vizitatorul trebuie sa afle imediat ce intra pe site, fara dificultate, cu ce anume se ocupa compania dvs..
Incercati sa priviti propriul site cu ochii unui vizitator nou.

Identitatea, obiectul de activitate reies clar din text si imagini? Daca raspunsul la aceasta intrebare este negativ, atunci trebuie neaparat sa va redesenati site-ul, sa rescrieti textele si sloganele astfel incat obiectivele companiei si identitatea acesteia sa fie univoce. De regula, este indicat ca primul paragraf sa ofere deja cele mai importante informatii despre obiectul de activitate.

2. Important este ceea ce faceti, nu cine sunteti!

Poate ca acest fapt desfide logica, dar a face din numele companiei cel mai vizibil element de pe pagina de start s-ar putea sa nu fie cea mai eficienta metoda de revigorare a brand-ului.

Un mesaj de marketing publicat pe WEB sau expediat pe e-mail trebuie sa fie intotdeauna axat pe prezentarea unor beneficii. Care dintre urmatoarele doua titluri infatiseaza identitatea in contururi mai clare:
"Centrul detinatorilor de caini" sau "Sfaturi practice pentru stapanii de caini ocupati"?

3. Folositi o persoana reala ca imagine conducatoare!

Lumea virtuala se poate dovedi uneori un spatiu rece, neprimitor. Tocmai de aceea, strategia dvs. de branding este cu atat mai eficienta cu cat ii adaugati un element uman mai consistent si mai usor de recunoscut.

In cazul in care compania dvs. are un director, un manager sau un purtator de cuvant care este identificat cu organizatia chiar si in afara acesteia, asigurati-va ca aceasta legatura este cunoscuta si in lumea virtuala.

In cazul in care organizatia pe care o conduceti este una de tipul "eu centrez, eu dau cu capul", ar fi bine sa puneti pe site un mesaj personal semnat, caruia sa-i atasati si o fotografie. Nimic nu creeaza mai putina incredere decat o pagina de Internet vidata de orice contact uman, personal, unde vizitatorilor li se cere sa trimita e-mail-uri "webmaster"-ului!

4. Dezvoltati o mentalitate de tip "fan-club"

Majoritatea departamentelor de marketing se straduiesc sa obtina vizitatori, cititori sau utilizatori. Personal, va incurajez sa schimbati macazul si sa incercati altceva – sa incercati sa creati "fani".

"Utilizatorii" sunt persoane care va viziteaza site-ul, care se aboneaza la newsletter-ele dvs. sau care cumpara de la dvs. produse si/sau servicii. "Fanii", insa, pe langa faptul ca se vor bucura intotdeauna sa cumpere de la dvs., urmarind cu emotie orice informatie despre proxima aparitie a unui nou produs/serviciu, le vor vorbi tuturor prietenilor despre dvs. si va vor folosi ca unitate de masura in conversatii.

5. Scoateti tot untul din cuvinte!

Continutul verbal nu este doar rege, este intregul regat!
Chiar daca webdesigner-ii incearca sa stoarca tot mai mult suc grafic, cele ce conteaza si vor continua sa conteze cel mai mult in spatiul virtual vor ramane cuvintele folosite. Nu sunt deloc de acord cu acel "mai putin inseamna mai mult", aplicat spatiului virtual. Pentru a va crea "fani online" aveti nevoie de mai mult decat de cateva liste numerotate!

Trebuie sa deveniti recunoscut(a) ca un furnizor de informatie de incredere, care se adreseaza publicului intr-o maniera cat mai personala. Daca este nevoie de mai mult de o derulare cu mouse-ul a paginii pentru a citi tot textul, atunci – Asa sa fie!

6. Asigurati-va ca elementele vizuale va intaresc identitatea!

In vreme ce cuvintele, asa cum spuneam, sunt cat se poate de importante, nici aspectul site-ului dvs. nu trebuie nengljat. Luati-o ca pe o axioma: "Grafica trebuie sa sustina brand-ul!".
Imaginea dvs. este mai bine pusa in valoare de rame ascutite sau rotunjite ale site-ului? Culorile primare va exprima mai bine personalitatea sau ar fi de preferat sa folositi mixturi sau pasteluri?

Incercati sa descoperiti acea schema grafica prin intermediul careia sa va definiti cel mai bine identitatea.

7. Deveniti o destinatie finala!

Sa presupunem ca vindeti postere, felicitari si alte produse de librarie/papetarie cu imprimeuri de unicorni. Ati putea pur si simplu sa afisati online un catalog continand toate aceste produse, insotite de profiluri scurte.

O abordare mult mai buna ar fi insa aceea de a face un site care sa devina un fel de "Mecca" a tuturor informatiilor despre unicorni – articole despre istoria unicornilor, galerii foto cu unicorni, forumuri despre unicorni etc.. Prezenta dvs. online trebuie sa devina recunoscuta pentru acuratetea si varietatea informatiilor oferite despre tot ceea ce tine de unicorni!

8. Publicati un newsletter electronic!

Faptul de a avea un web-site axat pe brand-ul dvs. este minunat, dar trebuie sa va si asigurati ca va fi vizitat. Faptul de a oferi un newsletter gratuit va va ajuta sa va dezvoltati o baza de date cu informatii despre toate persoanele interesate de ceea ce oferiti.

Veti putea controla astfel mai bine si frecventa cu care audienta este expusa la radiatia benefica a brand-ului dvs.. Cu toate acestea, nu uitati: repetitia este cruciala, insa nu trebuie sa devina agasanta!

9. Deveniti tot mai vizibil(a) prin "forumuri"!

Incercati sa "postati" cat mai des mesaje in listele de discutii ale unor site-uri dedicate si cu audienta mare in randurile potentialilor dvs. clienti. Daca produsele/serviciile dvs. se adreseaza fanilor motociclismului, oferiti-le acestora mai mult decat mesaje de vanzare, oferiti-le in principal informatii folositoare.

De asemenea, nu uitati sa includeti, la finalul textului, un "link" catre website-ul dvs..

Internetul ramane o mina de aur pentru oportunitati de afaceri, in special pentru aceia care il folosesc pentru a-si crea o imagine, un brand memorabil.

Folositi sfaturile de mai sus pentru a va crea o astfel de imagine!

Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)
Fotbal

Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)

Pe parcursul unui meci de fotbal, arbitrul trebuie sa ia rapid in jur de 130 de decizii importante, cu impact direct asupra rezultatului final. Si, evident, uneori greseste. Pentru ca e greu sa iti...
today17 Aug. 2022
E OFICIAL. Cresc salariile din sectorul bugetar
Ultimele stiri economice

E OFICIAL. Cresc salariile din sectorul bugetar

Miercuri a fost o zi plina pentru Guvern - plina de decizii dificil de luat, mai bine zis! S-a decis retragerea Ordonantei prin care salariile unor angajati la stat cresteau chiar si cu 50%, pe...
today17 Aug. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Anunul Lidl pentru toti clientii din Romania care stau prost cu banii: ce poti face acum, daca ai salariul mic
Companii

Anunul Lidl pentru toti clientii din Romania care stau prost cu banii: ce poti face acum, daca ai salariul mic

today17 Aug. 2022
Aparatul nostru bugetar numara peste 1.200.000 de angajati: cei mai multi bugetari ai tarii lucreaza in administratia centrala
Ultimele stiri economice

Aparatul nostru bugetar numara peste 1.200.000 de angajati: cei mai multi bugetari ai tarii lucreaza in administratia centrala

today17 Aug. 2022
Amenzile care se anuleaza: Statul iti da banii inapoi, unde depui cererea, ce scrii in ea
Ultima ora

Amenzile care se anuleaza: Statul iti da banii inapoi, unde depui cererea, ce scrii in ea

today17 Aug. 2022
Gata cu relaxarea. ROBOR isi reia cresterea. Bancile sar din nou calul?
Financiar-Bancar

Gata cu relaxarea. ROBOR isi reia cresterea. Bancile sar din nou calul?

today17 Aug. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x