Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare
1.
Luati-va ragazul de a descoperi ADN-ul brandului dvs.!
Imaginea, ambalajul reprezinta reflexia acelui "ceva" care scoate in relief produsul/serviciul/afacerea dvs.. O identitate vizuala autentica va rezona imediat cu audienta si succesul in afaceri.
2.
Fiecare element al identitatii vizuale trebuie luat in calcul:
sigla, culorile, elementele grafice auxiliare.
3.
Puneti totul sub microscop.
Daca vreunul dintre elementele grafice se dovedeste a fi slab realizat sau lipsit de semnificatie, atunci trebuie pur si simplu sa renuntati la el.
Identitatea vizuala reprezinta semnatura brandului dvs., prima mana pe care o intindeti viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Este, deseori, singura sansa pe care o aveti de a atrage atentia acestora.
4.
Imediat ce v-ati construit brandul, incepeti sa-l folositi.
Fiecare aspect al comunicarii trebuie sa se ingemaneze perfect cu celelalte.
De la brosuri si pana la website si reclama televizata, imaginea afacerii dvs. trebuie sa ramana consistenta!
Inainte chiar sa citeasca sau sa auda continutul/comentariul, publicul ar trebui sa poata, imediat, identifica sursa acestuia.
5.
Puterea unei brand consta in reactia emotionala pe care o provoaca.
"Designer"-ii se concentreaza intotdeauna pe aceasta reactie emotionala atunci cand aleg culorile, schema, formatul si imaginile.
Nu puteti realiza o legatura cu clientul fara sa aveti de partea dvs. o emotie!
6.
Un nume este, in sine, o sigla!
Simbolurile grafice au stat la originea brandingului, reprezentand o unealta de lucru ideala pentru comunitatile cu grad mic spre mediu de alfabetizare.
Astazi, simbolurile grafice si cuvintele isi dau mana pentru atingerea aceluiasi obiectiv – crearea unui brand aparte. De aceea, trebuie sa aveti in vedere faptul ca numele va reprezenta intotdeauna cea mai importanta parte a siglei dvs..
Concepeti un "design" pentru numele dvs. si ajustati-l apoi cu simboluri.
7.
O data ce identitatea vizuala a
brandului
a fost realizata, urmeaza dezvoltarea unui adevarat "stil".
Tipul si marimea caracterelor, culorile si interfata grafica vor deveni toate elemente purtatoare ale acestui stil, asigurand, astfel, consistenta mesajului publicitar.
8. Fiti sincer(a)!
O cultura organizationala nu poate fi comunicata printr-un brand care prezinta o fatada falsa. Imaginea exterioara trebuie sa reflecte intotdeauna in viata, realitatea interioara.
Descoperiti acel "ceva" care da unicitatea afacerii dvs. si puneti-l in evidenta pe toate caile!
9.
Brandul are o sfera de cuprindere mai larga decat sigla, website-ul si, in general, ambalajul grafic al mesajului publicitar.
Aspectul biroului, instrumentele cu care scrieti, masinile de transport si imbracamintea contribuie de asemenea la construirea
brandului final.
10.
Respectati-va promisiunile!
Un brand este o promisiune facuta viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Spuneti-va povestea si, mai departe, tineti-va cuvantul, astfel incat sfarsitul sa fie unul fericit!
Mai multe articole despre aceste subiect gasiti in sectiunea:
Branding
Ultimele NOUTATI
Povestea de succes a liderului unei generatii - Creierul din spatele Beach, Please, Andrei Selaru, are afaceri de milioane de euro
Analiza. Efectele pe termen scurt ale consolidarii fiscale - Inflatie peste 8% in august si economie incetinita
Informatii personale despre salariat asupra carora angajatorul trebuie sa pastreze confidentialitatea
Dividendele, impozitate mai dur: Ce greseli sa eviti si cum sa nu pierzi bani din profitul firmei tale. Expertii se asteapta la "manevre legale" din partea antreprenorilor
Partenerii nostri
Instructiuni proprii SSM pentru lucrul in echipa - [MODEL] si prevederi legale
[CALCUL] Vechime in munca contract 2/4 ore si reglementari cheie
TollRo: Ce este, cui se aplica si cum se calculeaza taxa
Simplificare fiscala: O singura entitate declara si plateste impozitul suplimentar national
Facilitati fiscale 2025: Ce beneficii au firmele care angajeaza absolventi de facultate
Salarii magistrati in Romania: cat castiga un judecator sau un procuror in 2025?
Actele necesare pentru trecerea frontierei cu masina in 2025
Te-ar putea interesa si
Informatii personale despre salariat asupra carora angajatorul trebuie sa pastreze confidentialitatea