Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare
1.
Luati-va ragazul de a descoperi ADN-ul brandului dvs.!
Imaginea, ambalajul reprezinta reflexia acelui "ceva" care scoate in relief produsul/serviciul/afacerea dvs.. O identitate vizuala autentica va rezona imediat cu audienta si succesul in afaceri.
2.
Fiecare element al identitatii vizuale trebuie luat in calcul:
sigla, culorile, elementele grafice auxiliare.
3.
Puneti totul sub microscop.
Daca vreunul dintre elementele grafice se dovedeste a fi slab realizat sau lipsit de semnificatie, atunci trebuie pur si simplu sa renuntati la el.
Identitatea vizuala reprezinta semnatura brandului dvs., prima mana pe care o intindeti viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Este, deseori, singura sansa pe care o aveti de a atrage atentia acestora.
4.
Imediat ce v-ati construit brandul, incepeti sa-l folositi.
Fiecare aspect al comunicarii trebuie sa se ingemaneze perfect cu celelalte.
De la brosuri si pana la website si reclama televizata, imaginea afacerii dvs. trebuie sa ramana consistenta!
Inainte chiar sa citeasca sau sa auda continutul/comentariul, publicul ar trebui sa poata, imediat, identifica sursa acestuia.
5.
Puterea unei brand consta in reactia emotionala pe care o provoaca.
"Designer"-ii se concentreaza intotdeauna pe aceasta reactie emotionala atunci cand aleg culorile, schema, formatul si imaginile.
Nu puteti realiza o legatura cu clientul fara sa aveti de partea dvs. o emotie!
6.
Un nume este, in sine, o sigla!
Simbolurile grafice au stat la originea brandingului, reprezentand o unealta de lucru ideala pentru comunitatile cu grad mic spre mediu de alfabetizare.
Astazi, simbolurile grafice si cuvintele isi dau mana pentru atingerea aceluiasi obiectiv – crearea unui brand aparte. De aceea, trebuie sa aveti in vedere faptul ca numele va reprezenta intotdeauna cea mai importanta parte a siglei dvs..
Concepeti un "design" pentru numele dvs. si ajustati-l apoi cu simboluri.
7.
O data ce identitatea vizuala a
brandului
a fost realizata, urmeaza dezvoltarea unui adevarat "stil".
Tipul si marimea caracterelor, culorile si interfata grafica vor deveni toate elemente purtatoare ale acestui stil, asigurand, astfel, consistenta mesajului publicitar.
8. Fiti sincer(a)!
O cultura organizationala nu poate fi comunicata printr-un brand care prezinta o fatada falsa. Imaginea exterioara trebuie sa reflecte intotdeauna in viata, realitatea interioara.
Descoperiti acel "ceva" care da unicitatea afacerii dvs. si puneti-l in evidenta pe toate caile!
9.
Brandul are o sfera de cuprindere mai larga decat sigla, website-ul si, in general, ambalajul grafic al mesajului publicitar.
Aspectul biroului, instrumentele cu care scrieti, masinile de transport si imbracamintea contribuie de asemenea la construirea
brandului final.
10.
Respectati-va promisiunile!
Un brand este o promisiune facuta viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Spuneti-va povestea si, mai departe, tineti-va cuvantul, astfel incat sfarsitul sa fie unul fericit!
Mai multe articole despre aceste subiect gasiti in sectiunea:
Branding
Ultimele NOUTATI
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ce le oferiti angajatilor de Paste: cadouri sau prime? Diferentierea e importanta pentru Fisc!
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata