Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare
de Manager.ro la 05 Dec. 2008
Urmareste-ne pe Google News
afaceriobiectivbrand


                  Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare

1.
Luati-va ragazul de a descoperi ADN-ul brandului dvs.!


Imaginea, ambalajul reprezinta reflexia acelui "ceva" care scoate in relief produsul/serviciul/afacerea dvs.. O identitate vizuala autentica va rezona imediat cu audienta si succesul in afaceri.

2.
Fiecare element al identitatii vizuale trebuie luat in calcul: sigla, culorile, elementele grafice auxiliare.

3.
Puneti totul sub microscop.

Daca vreunul dintre elementele grafice se dovedeste a fi slab realizat sau lipsit de semnificatie, atunci trebuie pur si simplu sa renuntati la el.

Identitatea vizuala reprezinta semnatura brandului dvs., prima mana pe care o intindeti viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Este, deseori, singura sansa pe care o aveti de a atrage atentia acestora.

4.
Imediat ce v-ati construit brandul, incepeti sa-l  folositi.

Fiecare aspect al comunicarii trebuie sa se ingemaneze perfect cu celelalte.
De la brosuri si pana la website si reclama televizata, imaginea afacerii dvs. trebuie sa ramana consistenta!

Inainte chiar sa citeasca sau sa auda continutul/comentariul, publicul ar trebui sa poata, imediat, identifica sursa acestuia.

5.
Puterea unei brand consta in reactia emotionala pe care o provoaca.

"Designer"-ii se concentreaza intotdeauna pe aceasta reactie emotionala atunci cand aleg culorile, schema, formatul si imaginile.

Nu puteti realiza o legatura cu clientul fara sa aveti de partea dvs. o emotie!

6. Un nume este, in sine, o sigla!

Simbolurile grafice au stat la originea brandingului, reprezentand o unealta de lucru ideala pentru comunitatile cu grad mic spre mediu de alfabetizare.

Astazi, simbolurile grafice si cuvintele isi dau mana pentru atingerea aceluiasi obiectiv – crearea unui brand aparte. De aceea, trebuie sa aveti in vedere faptul ca numele va reprezenta intotdeauna cea mai importanta parte a siglei dvs..

Concepeti un "design" pentru numele dvs. si ajustati-l apoi cu simboluri.

7.
O data ce identitatea vizuala a brandului  a fost realizata, urmeaza dezvoltarea unui adevarat "stil".

Tipul si marimea caracterelor, culorile si interfata grafica vor deveni toate elemente purtatoare ale acestui stil, asigurand, astfel, consistenta mesajului publicitar.

8.
Fiti sincer(a)!

O cultura organizationala nu poate fi comunicata printr-un brand care prezinta o fatada falsa. Imaginea exterioara trebuie sa reflecte intotdeauna in viata, realitatea interioara.

Descoperiti acel "ceva" care da unicitatea afacerii dvs. si puneti-l in evidenta pe toate caile!

9.
Brandul are o sfera de cuprindere mai larga decat sigla, website-ul si, in general, ambalajul grafic al mesajului publicitar.

Aspectul biroului, instrumentele cu care scrieti, masinile de transport si imbracamintea contribuie de asemenea la construirea  brandului  final.

10.
Respectati-va promisiunile!

Un brand este o promisiune facuta viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Spuneti-va povestea si, mai departe, tineti-va cuvantul, astfel incat sfarsitul sa fie unul fericit!

Mai multe articole despre aceste subiect gasiti in sectiunea
:
Branding

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x