Identitatea vizuala a brandului: 10 pietre unghiulare
1.
Luati-va ragazul de a descoperi ADN-ul brandului dvs.!
Imaginea, ambalajul reprezinta reflexia acelui "ceva" care scoate in relief produsul/serviciul/afacerea dvs.. O identitate vizuala autentica va rezona imediat cu audienta si succesul in afaceri.
2.
Fiecare element al identitatii vizuale trebuie luat in calcul:
sigla, culorile, elementele grafice auxiliare.
3.
Puneti totul sub microscop.
Daca vreunul dintre elementele grafice se dovedeste a fi slab realizat sau lipsit de semnificatie, atunci trebuie pur si simplu sa renuntati la el.
Identitatea vizuala reprezinta semnatura brandului dvs., prima mana pe care o intindeti viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Este, deseori, singura sansa pe care o aveti de a atrage atentia acestora.
4.
Imediat ce v-ati construit brandul, incepeti sa-l folositi.
Fiecare aspect al comunicarii trebuie sa se ingemaneze perfect cu celelalte.
De la brosuri si pana la website si reclama televizata, imaginea afacerii dvs. trebuie sa ramana consistenta!
Inainte chiar sa citeasca sau sa auda continutul/comentariul, publicul ar trebui sa poata, imediat, identifica sursa acestuia.
5.
Puterea unei brand consta in reactia emotionala pe care o provoaca.
"Designer"-ii se concentreaza intotdeauna pe aceasta reactie emotionala atunci cand aleg culorile, schema, formatul si imaginile.
Nu puteti realiza o legatura cu clientul fara sa aveti de partea dvs. o emotie!
6.
Un nume este, in sine, o sigla!
Simbolurile grafice au stat la originea brandingului, reprezentand o unealta de lucru ideala pentru comunitatile cu grad mic spre mediu de alfabetizare.
Astazi, simbolurile grafice si cuvintele isi dau mana pentru atingerea aceluiasi obiectiv – crearea unui brand aparte. De aceea, trebuie sa aveti in vedere faptul ca numele va reprezenta intotdeauna cea mai importanta parte a siglei dvs..
Concepeti un "design" pentru numele dvs. si ajustati-l apoi cu simboluri.
7.
O data ce identitatea vizuala a
brandului
a fost realizata, urmeaza dezvoltarea unui adevarat "stil".
Tipul si marimea caracterelor, culorile si interfata grafica vor deveni toate elemente purtatoare ale acestui stil, asigurand, astfel, consistenta mesajului publicitar.
8. Fiti sincer(a)!
O cultura organizationala nu poate fi comunicata printr-un brand care prezinta o fatada falsa. Imaginea exterioara trebuie sa reflecte intotdeauna in viata, realitatea interioara.
Descoperiti acel "ceva" care da unicitatea afacerii dvs. si puneti-l in evidenta pe toate caile!
9.
Brandul are o sfera de cuprindere mai larga decat sigla, website-ul si, in general, ambalajul grafic al mesajului publicitar.
Aspectul biroului, instrumentele cu care scrieti, masinile de transport si imbracamintea contribuie de asemenea la construirea
brandului final.
10.
Respectati-va promisiunile!
Un brand este o promisiune facuta viitorilor clienti sau parteneri de afaceri. Spuneti-va povestea si, mai departe, tineti-va cuvantul, astfel incat sfarsitul sa fie unul fericit!
Mai multe articole despre aceste subiect gasiti in sectiunea:
Branding
Ultimele NOUTATI
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Partenerii nostri
Elemente noi care se introduc OBLIGATORIU in REGES ONLINE. Atentie la prevederile legale!
Instruirea SSM la continuarea activitatii dupa pensionare - reglementari cheie
Amortizare apartament fara justificare economica: Ce a decis ANAF intr-un caz concret
Masuri fiscale aplicabile din 1 august 2025 si 1 ianuarie 2026: Ce pregateste Guvernul Bolojan
Inventarierea elementelor de trezorerie: Concepte, etape si exemple practice
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii