Partea intangibila a afacerii dumneavoastra
Cand ne gandim la mediul de afaceri, involuntar, luam in calcul doar ultimii (maximum) 200 de ani. Ne miram cand vedem pe eticheta unei sticle de bere romanesti anul 1718 si parca acceptam cu greu ca se faceau afaceri (in stil mare) la acea vreme.
Prin contrast, un brand este o colectie de elemente intangibile – idei, sentimente, asocieri de cuvinte. Aceste elemente intangibile sunt stocate in depozitul mintii noastre“ si pentru a trece la idei mai practice, incheiem partea de istorie cu lista celor mai puternice branduri pe piata, asa cum a fost prezentata de o autoritate in materie, Business Week:
1. Coca-Cola
2. Microsoft
3. IBM
4. General Electric (GE)
5. Intel
6. Nokia
7. Walt Disney
8. McDonald’s
9. Toyota
10. Marlboro
Cate din produsele sau serviciile oferite de companiile de mai sus consumati sau folositi? Destul de multe, nu-i asa?
Mai multe articole despre acest subiect, gasiti in sectiunea: Branding
Ultimele NOUTATI
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea