Partea intangibila a afacerii dumneavoastra
Cand ne gandim la mediul de afaceri, involuntar, luam in calcul doar ultimii (maximum) 200 de ani. Ne miram cand vedem pe eticheta unei sticle de bere romanesti anul 1718 si parca acceptam cu greu ca se faceau afaceri (in stil mare) la acea vreme.
Prin contrast, un brand este o colectie de elemente intangibile – idei, sentimente, asocieri de cuvinte. Aceste elemente intangibile sunt stocate in depozitul mintii noastre“ si pentru a trece la idei mai practice, incheiem partea de istorie cu lista celor mai puternice branduri pe piata, asa cum a fost prezentata de o autoritate in materie, Business Week:
1. Coca-Cola
2. Microsoft
3. IBM
4. General Electric (GE)
5. Intel
6. Nokia
7. Walt Disney
8. McDonald’s
9. Toyota
10. Marlboro
Cate din produsele sau serviciile oferite de companiile de mai sus consumati sau folositi? Destul de multe, nu-i asa?
Mai multe articole despre acest subiect, gasiti in sectiunea: Branding
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si