Personal Branding - Important sau nu pentru companie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Personal Branding - Important sau nu pentru companie
de Manager.ro la 14 Oct. 2010
Urmareste-ne pe Google News
brandcompaniibranding



Identitatea personala este un element determinant pentru reusita sau esecul unei personalitati publice importante ducand astfel la crearea unei imagini pozitive sau nu pentru institutia pe care aceasta persoana o reprezinta. O realitate atat de evidenta este de multe ori ignorata de persoane reprezentative pentru multe companii sau institutii publice.

Pe de o parte, personal branding-ul (crearea identitatii personale) este definit ca si procesul prin care oameni si carierele lor sunt identificati ca si brand-uri.
Ca si orice companie indivizii isi pot crea, tinand cont de anumite elemente determinante, o imagine personala/ un mod in care acestia sunt perceputi de catre alti indivizi. Astfel isi pot contura calitatile pentru a putea trece mai usor peste momentele dificile din cariera lor. Daca modul in care indivizii sunt vazuti de catre cei din jur este unul pozitiv atunci, in momentul in care acestia trec printr-o perioada mai dificila pot scoate in continuare in evidenta calitatile sau motivele pentru care au fost apreciati in trecut, fiind astfel capabili sa treaca mai usor peste acea perioada.


Facand o paralela cu o situatie bine cunoscuta multora dintre noi putem sa ne referim chiar la identitatea pe care si-o creeaza un elev silitor pentru care atunci cand obtine o nota mai mica, acesta poate fi considerata de catre profesorul lui o mica scapare pe care o va trece usor cu vederea.

Astfel, in societatea de astazi crearea unei identitati bine definite, in concordanta cu asteptarile celor din jur devine un element esential pentru asigurarea succesului personal.

Pe de alta parte, in corelatie cu o companie Brandul poate fi definit ca si imaginea cu care este aceasta identificata. Poate fi asociat cu un nume, simbol, combinatie de culori sau slogan. Dand la o parte orice definitie pompoasa putem cu usurinta considera ca Brandul unei companii este construit din toate elementele cu care putem identifica acea companie.

Cum in ziua de astazi multa lume considera ca cea mai importanta resursa a unei companii sunt oamenii ajungem cu usurinta la concluzia ca de multe ori chiar oamenii sunt cei care reprezinta cel mai bine o companie sau alta si in consecinta imaginea personala pe care acei oameni o creaza este ulterior asociata cu imaginea companiei pe care o reprezinta.

Pe langa celelalte elemente importante care construiesc brandul unei companii, brandul personal al fiecarui angajat poate deveni principalul determinant al imaginii pe care o companie o are in fata clientilor sai, calitatea oamenilor care lucreaza pentru o companie determinand calitatea reala a acelei companii.

Andrei Stoica

Ultimele NOUTATI

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x