1. Daca detii o afacere, trebuie neaparat sa ai un cont pe Facebook. Numarul utilizatorilor confirma spusele noastre. Peste 500 de milioane de oameni sunt “abonati” la Facebook. Cel mai relevant este faptul ca peste 50% din acestia se logheaza zilnic pe portalul lui Mark Zuckenberg.
Asta inseamna o audienta uriasa, care nu poate fi trecuta cu vederea. Nu exista niciun motiv pentru care afacerea ta sa NU fie prezenta pe site-ul de socializare Facebook. Chiar daca nu poti expune informatii confidentiale, oamenii se asteapta sa te gaseasca acolo. In acest caz, vei prezenta doar detaliile esentiale, cum ar fi datele de contact, si cateva informatii despre activitatea firmei tale. Facebook-ul trebuie privit ca o extensie a afacerii tale.
Pentru multi oameni, Facebook a devenit sinonim cu Internetul. Oamenii trimit email-uri, mesaje instant si informatii referitoare la brandurile lor preferate. Daca nu esti pe Facebook, inseamna ca ai o problema, in afacerea ta. Nu existi pentru o jumatate de milion de posibili clienti, din toata lumea.
2. Paginile de Facebook nu sunt pagini web. Facebook nu seamana cu orice altceva. Cheia succesului business-ului tau va fi legata implicit de comunitatea ta de pe Facebook. Motivatia este simpla: vrei ca pagina ta sa fie vizitata de cei interesati, care se pot bucura de continutul acesteia.
Odata ce te-au “placut”, te vor urmari cu interes. Depinde de tine daca o sa produci un continut fiabil, regasit in resursele lor de stiri. Informeaza-i ca esti liderul unei afaceri, posteaza informatii care stimuleaza conversatia, comunicarea, si ponturi unice pe Facebook, cum ar fi cupoane, reduceri, fluturasi, premii si suprize. Da-le un motiv sa “placa” pagina ta de Facebook.
3. Resursele de stiri sunt esenta marketingului pe Facebook. Cand 250000 de oameni se logheaza pe Facebook, isi viziteaza propriile pagini. Se intereseaza sa vada ce stiri au mai postat prietenii lor in news feed. Cand Facebook a facut aceasta schimbare, unii au crezut ca Mark Zuckenberg a luat-o razna. Realitatea e cea a unui geniu, care a creat un ecosistem foarte potrivit pentru promovarea afacerii tale. Fiecare postare spune o poveste.
Gandeste-te ca la o pictura de Degas, in care fiecare pensula nu inseamna nimic, dar in asociere cu altele si altele creaza un tablou unic. Oamenii creaza “tabloul” business-ului tau. Facebook e un instrument redudabil de branding. Invata sa-l folosesti la capacitatea sa maxima.
4. Nu cauta sa castigi doar cativa fani, ci un angajament comun. Daca ai doar cativa prieteni, care nu te asculta si nu sunt implicati alaturi de tine, totul pare in zadar. Ofera-le ceva palpabil. Ofera-le continut, ocazii sa discute despre brandul tau.
Ofera-le multumiri. Ca si in viata, in marketingul digital e important sa-ti acorzi un moment pentru a le multumi celor care te ajuta si te sustin. Nu te feri sa interactionezi cu clientii tai doar pentru a le arata recunostinta ta. O sa ai parte de un angajament pe termen lung, te asiguram.
Ultimele NOUTATI
Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ce le oferiti angajatilor de Paste: cadouri sau prime? Diferentierea e importanta pentru Fisc!
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata