Bancpost sustine ca platile in numerar sunt o oportunitate de economisire ratata
economisireeconomiirecompense bancpostcarduri bancpostamerican express
Programul "Puncte oriunde" oferit de Bancpost tuturor clientilor sai utilizatori de carduri de credit are solutii concrete pentru minimizarea costurilor, intr-un context economic dificil.
In primele 9 luni ale anului 2012, atat numarul, cat si valoarea tranzactiilor cu carduri de credit in Romania au inregistrat o crestere de circa 20% fata de perioada similara din 2011, pana la 19,8 milioane tranzactii, insumand 3 miliarde de lei.
Analiza tranzactiilor efectuate de catre clientii Bancpost in a doua jumatate a anului 2012 fata de prima jumatate a anului 2012 arata o crestere de peste 30% a valorii cheltuielilor, respectiv cu peste 50% a numarului tranzactiilor facute in locatii de tip bacanii, supermarket-uri sau statii alimentare carburant.
De asemenea, se observa o crestere cu 10% a tranzactiilor facute de clienti la comercianti, in detrimentul tranzactiilor la bancomat.
Mecanismul programului "Puncte oriunde" este simplu, fara efort. Clienti primesc puncte de loialitate pentru fiecare leu cheltuit cu orice card de credit Visa Gold, Electron, Classic sau Briliant, American Express Green sau Gold de la Bancpost, in cele peste 120.000 de locatii din Romania in care exista un terminal de plata.
In functie de plafonul atins, clientul solicita transformarea punctelor in bani.
Punctele de loialitate se acumuleaza oriunde, fara limite de categorie de cumparaturi, valoare sau locatie.
Astfel, prin programul "Puncte oriunde", utilizatorii de carduri de credit emise de Bancpost economisesc bani la orice produs sau serviciu cumparat cu cardul.