Conducerea TAROM: Societatea a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Conducerea TAROM: Societatea a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior Conducerea TAROM: Societatea a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior
de Cristina Enescu la 25 Mai. 2017
Urmareste-ne pe Google News
taromconducerepierderistrategiecompanie

TAROM a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior de cei care aveau interes ca aceasta companie sa nu fie una performanta si eficienta si sa ramana in portofoliul statului roman si este pe pierdere si in 2016, din cauza ca nu a existat nicio strategie viabila privind eficientizarea sa, a declarat, miercuri, directorul general al companiei, Eugen Davidoiu.

"Este o afirmatie personala pe care mi-o sustin: TAROM-ul a fost sabotat atat din interior, cat si din exteriorul sau de catre cei care aveau interes ca aceasta companie sa nu fie una performanta si eficienta si sa ramana, probabil, in portofoliul statului roman. Sunt institutii ale statului care probabil cerceteaza aceste lucruri", a spus Davidoiu, la evenimentul prilejuit de prezentarea noii aeronave, "Sarmizegetusa", de tip Boeing 737-800 NG, care va face parte din flota operatorului aerian national. 

In viziunea sefului TAROM, societatea este in pierdere din cauza ca in 2016 nu a existat nicio strategie viabila privind eficientizarea companiei. 

"TAROM a pierdut niste capacitati insemnate, doua avioane care incubau peste 20% din capacitatea flotei, din scaune. Asta a dus ca in 2017, in cadrul programului de vara al companiei, sa fie rute pe care TAROM-ul nu le-a mai putut opera, dar, totusi, fata de scaderea capacitatii, compania a reusit prin rotatia avioanelor sa recupereze din lipsa de capacitate si asta a dus de multe ori poate la intarzierea unora din aeronave, din cauza rotatiei", a explicat acesta. 


Davidoiu a acuzat fosta conducerea ca, desi a scos doua aeronave din flota companiei, a facut niciun demers pentru inlocuirea acestora, iar capacitatea de operare a TAROM a scazut foarte mult. 

"In momentul in care am venit in aceasta companie, nicio procedura legala nu fusese instrumentata privind achizitia vreunei capacitati. Deci, despre ce vorbim?! Au fost scoase niste capacitati si nu s-a instrumentat nicio procedura legala. Acum s-a instrumentat aceasta procedura legala, a fost foarte transparenta, au fost anunturi postate pe site, au fost anunturi publicate in presa si scrisori catre toti lessorii din aceasta lume, au fost 40 de avioane care au concurat conform caracteristicilor stabilite de Directia

Tehnica si de Directia Comerciala. Au fost analizate, si aceste doua aeronave au fost singurele care au indeplinit criteriile si cerintele stipulate in acele documente si care au fost noi. Deci, au fost singurele aeronave noi. Nu a mai existat in luna martie un alt slot pe undeva in aceasta lume astfel incat sa fie doua aeronave noi. S-a intamplat sa fie Boeing. Dupa cei 10 ani de leasing operational va decide managementul de atunci daca vor fi cumparate sau nu si asta va depinde de uzura fizica, de uzura morala, pentru ca vor aparea aeronave noi, tehnologia evolueaza ", a precizat el. 

Compania Tarom a pierdut anul trecut pozitia a doua in clasamentul liniilor aeriene prezente in Romania, fiind depasita de Blue Air.

Liderul pietei, din punct de vedere al numarului de pasageri transportati, este Wizz Air. Tarom a inregistrat o crestere de 1% a numarului de pasageri in 2016, pana la 2,41 milioane.
Colaborator Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat
Ultimele stiri economice

Ghid oficial pentru schimbarea furnizorului de energie - documente necesare, pasi de urmat

today01 Iul. 2025
Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile
Imobiliare

Case mai ieftine si facturi mai mici. Planul UE pentru locuinte mai accesibile si sustenabile

today01 Iul. 2025
E posibila reducerea salariului  unui angajat fara acordul acestuia?
Companii

E posibila reducerea salariului unui angajat fara acordul acestuia?

today01 Iul. 2025
Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?
Casa si gradina

Ingrasaminte NPK si dereglarile de nutritie: Cum hranim corect plantele?

today01 Iul. 2025
Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Plafonarea tarifelor pentru politele RCA a fost eliminata. Ce cresteri sunt asteptate

today01 Iul. 2025
Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia
Travel

Se scumpesc vacantele! Paradoxal, s-ar putea sa fie mai scump sa mergi la Constanta decat in Grecia sau Italia

today30 Iun. 2025
Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE
Ultimele stiri economice

Ce se intampla cu prosumatorii din Romania dupa 1 iulie? Raspunsuri oficiale de la ANRE

today30 Iun. 2025
Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap
Social Media

Tik Tok si-a infiintat subsidiara in Romania. Nici nu e de mirare, romanii sunt campioni la cadouri si tap-tap

today30 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x