Iasi Business Days: Inca doua zile pana la cel mai important eveniment de business din capitala Moldovei

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Iasi Business Days: Inca doua zile pana la cel mai important eveniment de business din capitala Moldovei Iasi Business Days: Inca doua zile pana la cel mai important eveniment de business din capitala Moldovei
de Redactia Manager la 01 Oct. 2012
Urmareste-ne pe Google News
iasi business daysbusiness daysparteneriafacerileadershipantreprenori

Mai sunt doua zile pana la cel mai important eveniment de business din Iasi, dedicat antreprenorilor si managerilor locali si regionali. Cea de-a opta editie din suita de evenimente Business Days , cea mai importanta conferinta dedicata mediului de afaceri din Romania, va avea loc in perioada 3-4 octombrie si va fi gazduita de Palas Iasi, incepand cu ora 09:00.

La Iasi,  Business Days aduce 83 de speakeri, antreprenori in serie, un multipu campion mondial si olimpic - un  exemplu viu de leadership -, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de success din Cluj-Napoca, Iasi, Bucuresti, Oradea, Sibiu, Timisoara si Europa, 150 de parteneri care sprijina  organizarea  evenimentului si peste 500 de participanti  care sunt asteptati la eveniment.

Temele ce vor fi abordate  in cadru editiei de la lasi includ subiecte de actualitate, in acord cu nevoile si interesul manifestat de antreprenorii si managerii din Iasi si imprejurimi.  Se vor   dezbate pe parcursul a doua zile,  in conferintele de dimineata, teme ca: Viitorul. Viziune si progres, Leadership vs. Management, Arta succesului - o punte intre atitudine si motivare, De la o simpla idee la succes pe termen lung. Mesele rotunde orientate pe tematici abordeaza subiecte precum: Outsourcing – Cum, cand, cui sa externalizezi serviciile?, HR – Talent vs. passion management, Strategie Antreprenoriala si Comunicare in interiorul si exteriorul companiei. In plus, workshopurile  aplicate si exemplificate prin  studii de caz trateaza domenii precum: e-commerce si online marketing, unelte inteligente pentru afaceri si folosirea lor eficienta, comunicare eficienta, identificarea publicului tinta, strategii de pret, cum sa vinzi o idee oricui, managementul proiectelor si proceselor, leadership si motivarea echipelor, cum sa-ti maximizezi profitul, taxare si fiscalitate, managementul conflictelor, Business Drive – simulare de tip  business game si multe altele.

Pe parcurcursul celor doua zile ale evenimentului, cei interesati pot participa la:


- 4 conferinte

- 16 workshopuri tematice

- 4 mese rotunde-dezbateri moderate pe teme de actualitate

- o sesiunie de coaching cu Mihai Stanescu

- o prezentare de moda  pentru femeia antreprenor, sustinuta de Cristina Nichita

- workshop de antrenarea atentiei cu Magicianul Augustin

- degustare de vinuri de colectie  specifice regiunii Moldovei - Cotnari, Nobless

- tombola cu premii in valoare de 10.000€

Programul complet al evenimentului si descrierea fiecarei actiuni in parte, se pot vizualiza pe pagina oficiala iasi.businessdays.ro.

Pentru cei care nu pot fi alaturi de noi, conferintele si mesele rotunde vor fi transmise online pe live.businessdays.ro. Mai mult decat atat, TVR va transmite live de la locul  evenimentului.

Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, ofertele de pret pot fi consultate pe site-ul evenimentului. Inscrierile vor mai fi deschise pana in data de 2 octombrie, ora 18:30.

Pentru ca incurajam dezvoltarea unei culturi antreprenoriale sanatoase si durabile in Romania si ne dorim ca  mediul academic sa alinieze curricula universitara in acord cu nevoile pietei, studentii si profesorii beneficiaza  de un numar de tichete gratuite care le permite participarea la mesele rotunde si o reducere de 50% la  tichetele  de acces full.

Presa  beneficiaza de  access gratuit la eveniment in baza legitimatiei de presa.

Printre  speakerii invitati ai acestei editii amintim: Gabriel Biris, Marius Ghenea, Cristian Nacu, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Ciprian Stavar, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Dan Santimbreanu, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Florin Campeanu, Adela Jansen, Florian Libocor,  Felix Daniluc, Gabriel Mardarasevici, Adrian  Monoranu, Nicu Zegheanu, Valentin Tuca, Petrus Stuparu, Florin Stoleriu, Marius Stefan, Elisabeta Moraru, Marius Lupu, Gabriel Manolache, Simona Bonghez, Voicu Oprean si multi altii. Lista completa si mai multe detalii despre speakeri si program, sunt disponibile pe site-ul evenimentului iasi.businessdays.ro

Iasi Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting, cu sprijinul Complete Training, ProTours International si WiseHouse Productions si sustinut de Orange. ADeSCO este o organizatie non-profit al carei  scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.

Partenerii editiei  Iasi Business Days:

Coach advisor: Mihai Stanescu

Parteneri educationali: Tiffin University si Confucius Consulting

Parteneri logistici: Autonom Rent-a-Car, Bosch, Dallmayr Kaffee, Palas Mall, Grand Hotel Traian, Hotel Astoria, Ramada, La Castel, Hotel Bellaria

Masina oficiala Business Days: Toyota Iasi

Parteneri: Raiffeisen Leasing, Unicredit Tiriac Bank, AON, PwC, Biris-Goran, Hategan, UPC, Nikon, Burcash,Online Business School, BusinessDrive, Diagma, Daedalus Millward Brown, Timisoara Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Microsoft, Rentrop & Straton, Coaching4You, Netlogiq, TraducemBine.ro, Universul Juridic, Vox, KAS, FPP, Breb Consulting, Dental Star Clinic, Coaching Vision, Platinum Development, Qualteh, Aiesec, AROBS, bizz.club, Conectoo, Continental, Asociatia Empower, Integra HR, Iulius Mall, MKOffice, Noerr, Phantom Shopping, RMKT, Siemens, Simacek, Trezeste banii din viata ta!, Crilia, Premian, LifeBusinessSkills, Carturesti, WINK, Sales Advisor, Bethany, Grafit Invest, humans People Academy, Fundatia Alaturi de Voi, abPlus events, Poenari, Birou de Mediere Marin Adela Alexandra, ANIS, Terra Centrum

Eveniment cu sustinerea: Primaria Municipiului Iasi

Parteneri media: Mass Media Consulting, Realitatea.net, The Money Channel, TVR Iasi, ETV, LTV.ro, Manager.ro, Zumzi, BestJobs, Romania Libera, AIDA, Portal HR, TJobs.ro, Transindex, 4career, 24-fun, ZiaruldeIasi.ro, Iasi Fun, NewsIasi.ro, live-iasi.ro, Iasi TV-Life, Avocatnet.ro, Bani si Afaceri, Calendar Evenimente, CareerAdvisor, Cariere, CariereOnline.ro, Flacara Iasului, HRClub, HRManager, inOras.ro, Neogen, Sapteseri, Trilulilu, Zi de ZI, Zile si Nopti, advertica.ro, Somnulescu, Geek Blog, Divanul adBlog, Radio AS, Cartea Noua blog

Croitor oficial pentru Business Days: Academia de Stil, SARTO

Ultimele NOUTATI

Vezi cine sunt copiii care vor primi aproape 800 de lei pe luna din ianuarie 2025
Economie

Vezi cine sunt copiii care vor primi aproape 800 de lei pe luna din ianuarie 2025

today06 Dec. 2024
BREAKING NEWS. CCR a anulat primul tur al alegerilor prezidentiale
Ultimele stiri economice

BREAKING NEWS. CCR a anulat primul tur al alegerilor prezidentiale

today06 Dec. 2024
Salariatul lipseste de la program, invocand o urgenta medicala in familie. Cum trebuie sa procedeze angajatorul?
Companii

Salariatul lipseste de la program, invocand o urgenta medicala in familie. Cum trebuie sa procedeze angajatorul?

today06 Dec. 2024
Incepand cu 2025, soferii vor scapa de hartii! Care e documentul care va putea fi prezentat in format digital?
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul auto

Incepand cu 2025, soferii vor scapa de hartii! Care e documentul care va putea fi prezentat in format digital?

today06 Dec. 2024
Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic
Life Style

Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic

today06 Dec. 2024
Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic
Life Style

Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic

today06 Dec. 2024
Camioane rulate – Alegerea inteligenta pentru afacerea ta
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul auto

Camioane rulate – Alegerea inteligenta pentru afacerea ta

today06 Dec. 2024
Recurs la morala - Cazul Calin Georgescu si istoria care, din pacate, nu ni s-a predat la scoala
Analize

Recurs la morala - Cazul Calin Georgescu si istoria care, din pacate, nu ni s-a predat la scoala

today06 Dec. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Salariatul lipseste de la program, invocand o urgenta medicala in familie. Cum trebuie sa procedeze angajatorul?
Companii

Salariatul lipseste de la program, invocand o urgenta medicala in familie. Cum trebuie sa procedeze angajatorul?

today06 Dec. 2024
Incepand cu 2025, soferii vor scapa de hartii! Care e documentul care va putea fi prezentat in format digital?
Noutati auto 2024 - stiri din domeniul...

Incepand cu 2025, soferii vor scapa de hartii! Care e documentul care va putea fi prezentat in format digital?

today06 Dec. 2024
Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic
Life Style

Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic

today06 Dec. 2024
Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic
Life Style

Cum sa creezi un birou organizat cu ajutorul unui dulap metalic

today06 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x