Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Black Friday: Cat de importante sunt notificarile in timp real atunci cand operezi un maganzin online


Black Friday: Cat de importante sunt notificarile in timp real atunci cand operezi un maganzin online
de la 05 Nov. 2019
Black Friday: Cat de importante sunt notificarile in timp real atunci cand operezi un maganzin online
Tags: black fridaysendsms.romobile marketing

Chiar daca multi retaileri din Romania au inceput campaniile de Black Friday cu zile sau saptamani inainte de 15 noiembrie, pentru majoritatea magazinelor, Black Friday 2018 a debutat fie in dupa-amiaza zilei de 15 noiembrie, fie in dimineata zilei de vineri, 16 noiembrie 2018. Conform statisticilor, anul trecut, valoarea totala a tranzactiilor platite online a atins 157 de milioane de lei in ziua de Black Friday si 198 de milioane de lei in Black Weekend.

Black Weekend a inregistrat 376.289 de tranzactii platite online cu cardul, iar valoarea totala a tranzactiilor platite atat online, cat si la livrare este estimata la peste 1 miliard de lei.

Pentru ca in 2018 s-au tranzactionat cu 56% mai multe produse decat in 2017 (184.460 de produse in valoare de 127,9 milioane de lei), ceea ce reprezinta o crestere de 40% fata de 2017, in 2019 ne asteptam la vanzari si mai mari de Black Friday.

Cei mai mari retaileri de pe piata romaneasca au inregistrat de Black Friday 2018 comenzi peste asteptari, produsele din categoria IT&C fiind cele mai cautate. In prima ora de Black Friday, cel mai mare retailer online de la noi din tara a inregistrat anul trecut comenzi in valoare de 130 de milioane de lei, in crestere cu 40% fata de prima ora din 2017.

Cel mai mare retailer de fashion din Romania a inregistrat in campania de Black Friday din 2018 peste 110.000 de comenzi, in valoare de peste 44 de milioane de lei, ceea ce reprezinta o crestere de 44% fata de 2017. Anul acesta, se asteapta o crestere si mai pronuntata a vanzarilor.

Desi retailerii s-au pregatit din timp, investind in logistica si planificand livrarile impreuna cu companiile de curierat, se asteapta ca in aceasta perioada, unele colete sa aiba intarzieri de o zi sau doua. Si, pentru ca multe dintre comenzile plasate in perioada de Black Friday sunt facute impulsiv, au existat destule situatii in care coletele au fost refuzate de destinatari.

De aceea, sendSMS.ro propune o solutie simpla si usor de implementat si configurat, ce poate reduce semnificativ rata de colete refuzate. Prin intermediul SMS-ului, clientul este tinut la curent cu stadiile prin care trece comanda lui, astfel reducandu-se mult costurile operationale ale magazinelor.

Trimitandu-i clientului SMS privind stadiile comenzii / proceselor fluxului de procesare, oferi acestuia posiblitatea de a o anula in caz ca se razgandeste, fapt ce aduce un beneficiu magazinul pentru ca nu mai este nevoit sa plateasca transportatorului livrarea si returul. Astfel, se poate optimiza fluxul operational intern, avand in vedere ca magazinele nu mai pregatesc comenzi fara finalizare, iar operatorii pot aloca timp doar comenzilor ce prezinta sanse sa fie receptionate si achitate.

Nu trebuie sa uitam si imaginea brand ului, imagine ce poate fi consolidata avand in vedere ca trimiterea SMS ului este personalizata, expeditorul fiind numele magazinului, fiind usor de urmarit in lista de mesagerie.

Studiile evidentiaza ca 90% dintre mesajele SMS sunt citite in primele 3 minute de la primire, rata de deschider a SMS urilor este de peste 98%, in timp ce un e-mail are doar 20%, putem ajunge la 100% in cazul SMS ului, daca personalizam expeditorul, si nu in ultimul rand mesajele SMS au o rata de raspund de peste 45% in timp ce e-mail ul doar 6%.

SendSMS.ro este o companie cu capital 100% romanesc ce isi doreste sa dezvolate parteneriate strategice cu toti antreprenorii locali, facilitand notificarile prin SMS datorita parteneriatelor pe care le are cu majoritate furnizorilor de solutii e-commerce din Romania: ShopMania, GoMAG, ContentSpeed, While1, AvantiCart, FamShop, dar si solutii internationale des folosite pe piata locala, cum sunt PrestaShop, Magento 2, WooCommerce, OpenCart.

Daca detineti un magazin online dezvoltat pe una din platformele enumerate mai sus, acum este foarte simplu sa automatizati notificarile prin SMS. In cazul platformelor romanesti, trebuie doar sa folositi datele de autentificare din contul sendSMS.ro si sa configurati modulul sendSMS.ro deja existent. Daca folositi o platforma internationala, sendSMS.ro a dezvoltat module compatibile cu fiecare, aceste module gratuite gasindu-se fie pe site-ul sendSMS.ro, fie pe https://github.com/sendsmsro. Pentru ca aceste module sunt open source, daca este nevoie de o functionalitate suplimentara, aceasta se poate adauga in scurt timp, cu un minim de efort si de pricepere.

Agentia sendSMS.ro are o experienta de peste 12 ani in mobile marketing si notificari prin sms. In tot acest timp, am livrat milioane de SMS-uri pentru clienti din domeniul e-commerce, precum:  carrefour.ro, elefant.ro, vivre.ro, floria.ro, emag.ro, watchshop.ro, miniprix.ro, rca-ieftin.ro, lensa.ro, fashionup.ro dar si pentru alte platforme, cu care am dezvoltat parteneriate de lunga durata.

Campaniile SMS s-au dovedit a fi cele mai ieftine si larg acceptate forme de mobile marketing. Marketingul prin SMS-uri poate fi utilizat pentru cresterea vanzarilor, construirea brandului, CRM, loialitate si campanii de retentie, dar si ca un instrument de raspuns direct pentru campanii TV, radio sau publicitate print.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016