Clientii ar renunta mai usor la telefon si cablu TV decat la conexiunea Internet

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii ar renunta mai usor la telefon si cablu TV decat la conexiunea Internet
de Manager.ro la 27 Nov. 2009
Urmareste-ne pe Google News

  Wed                           

Clientii operatorilor telecom ar renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima optiune a acestora in directia reducerii cheltuielilor, pe fondul manifestarii crizei financiare, a declarat, joi, Gabriel Mustea, director in cadrul PwC Romania.

 

"Clientii considera ca pot renunta cel mai usor la linia telefonica fixa si la cablul TV. Linia fixa poate fi usor inlocuita de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/si se poate substitui cu continut online. Putini sunt insa dispusi sa renunte la conexiunea la Internet", a spus Mustea, prezent la Mediafax Talks about Telecom Industry.

 

Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom si media", realizat in Statele Unite ale Americii de catre Communispace la cererea PwC, a evidentiat faptul ca abonatii nu sunt dispusi sa renunte la Internet si continut, chiar daca sunt mai atenti la costuri, acestia cautand insa operatori care ofera oportunitati de a face economii.

 

De asemenea, studiul a mai evidentiat ca utilizatorii doresc libertate in personalizarea pachetelor de servicii de telecomunicatii si vor sa plateasca doar pentru serviciile de care au cu adevarat nevoie.

 "Clientii apreciaza prin fidelitate serviciile si suportul de calitate, dar si rasplatirea loialitatii. Nu sunt de acord cu acordarea de tarife mai mici clientilor nou atrasi, in detrimentul celor vechi. Totodata, clientii nu agreeaza reclamele transmise pe mediile de comunicare personale, dar ar fi dispusi la un compromis in schimbul unor beneficii", a spus Mustea.

 Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom si media" a luat in calcul raspunsurile a circa 750 de persoane, cu varste intre 18 si 60 de ani.

Conform unui alt studiu prezentat de Mustea, principalele criterii in selectie unui operator de telecomunicatii sunt acoperirea retelei, raportul pret-beneficii si notorietatea companiei, care, impreuna, au o pondere de peste 80% in decizia viitorilor abonati, la nivel international.

Efectuat anual, studiul "Mobilitatea personala" a luat in calcul raspunsurile a circa 7.400 de angajati ai PwC, la nivel global.

"Studiul a mai scos in evidenta ca 85% dintre respondenti detin unul sau mai multe telefoane mobile, iar smartphone-urile sunt in crestere de popularitate. De asemenea, magazinele de profil sunt canalul cel mai popular de achizitie a unui terminal", a spus Mustea.

 El a adaugat ca pretul, design-ul si durata de consum a bateriei terminalului sunt principalele criterii de selectie a dispozitivelor mobile, iar cu cat nivelul de utilizare este mai mare, design-ul devine mai important decat pretul.

 Concluzionand, criza a determinat clientii sa devina mai selectivi si mai pretentiosi si nu se vor schimba usor. Loialitatea clientilor are un pret din ce in ce mai mare. Terminalele mobile vor acoperi mai multe nevoi practice, cum ar fi microplati sau controlul accesului. Pe de alta parte, presiunea pe operatori si producatorii de tehnologie este in continua crestere, atat dinspre clienti, cat si dinspre actionari, iar castigatori vor fi cei ce vor oferi conectivitate permanenta, calitate si viteza", a mai spus Mustea.

Ultimele NOUTATI

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria
Companii

Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria

today08 Mai. 2025
Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!
Business

Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!

today07 Mai. 2025
Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce

today07 Mai. 2025
Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!
Analize

Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!

today07 Mai. 2025
ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala
Economie

ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala

today07 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x