Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Continutul relevant este un instrument de marketing online care genereaza new business


Continutul relevant este un instrument de marketing online care genereaza new business
de Manager.ro la 14 Iul. 2020
Continutul relevant este un instrument de marketing online care genereaza new business
Tags: marketingseocontinutanaliza

In lumea marketing-ului online se spune: "continutul e rege". In ultimii ani insa, a fost introdus un addendum la aceasta afirmatie, astfel incat continutul ramane rege doar atat timp cat este relevant. Ea este valabila pentru toate industriile si pentru orice business care urmareste sa stabileasca o relatie cu consumatorul si sa-i ofere acestuia informatia necesara.

Chiar daca realizarea continutului in scop de marketing era utilizata in trecut doar pentru a trasa deosebirile fata de competitori, devine acum o necesitate pentru fiecare brand. Pe el se fundamenteaza campaniile de marketing online de succes si de la el pornesc interactiunile cu clientii.

Valoarea sa ca instrument de generare a business-ului este recunoscuta. Indiferent daca activezi in segmentul B2C sau B2B, continutul te ajuta sa-ti dezvolti afacerea indiferent ca vorbim de text, video, foto, audio sau grafice. Iata doar cateva avantaje ale construirii unei strategii de content marketing pentru business-ul tau.

Dezvoltarea imaginii brand-ului

Unul dintre cele mai importante beneficii, care arata cu adevarat importanta continutului, este calitatea acestuia de a dezvolta brand-ul. In piata actuala, influentata atat de mult de digitalizare, este esential ca business-ul tau sa urmareasca construirea unei relatii bazate pe incredere cu consumatorii si clientii.

„Asistam la o schimbare radicala in paradigma relatiei dintre business-uri si consumatori. Acestia din urma sunt satui de tacticile traditionale de vanzari, care devin acum agresive si lipsite de sinceritate. Pusi in fata acestora, ei simt ca singurul profit revine companiei, neobtinandu-se astfel o situatie de win-win. In schimb, consumatorii sunt acum atrasi de autenticitate si transparenta, fiind predispusi sa ia decizii pe baza unui research complex. Rolul content marketing-ului este oferirea acestei autenticitati informative”, afirma Larisa Muresan – online marketer la agentia de marketing online Klain.

Atunci cand un potential client interactioneaza cu continutul, el isi dezvolta o imagine despre brand-ul tau. Relevanta, caracterul informativ si captivant al celui dintai influenteaza opinia despre cel din urma. Brand-urile mature constientizeaza importanta content-ului, iar cele mai importante companii aloca bugete substantiale acestei zone. Anumite branduri mari investesc mai mult in crearea de continut decat in reclamele TV.

Imbunatatirea SEO

Continutul si relevanta website-ului in motoarele de cautare sunt inseparabile. Avand in vedere ca peste jumatate din traficul web este organic si 75% dintre utilizatori nu trec de prima pagina de rezultate, mentinerea in primele pozitii pe cuvintele cheie este imperativa.

SEO joaca astfel un rol important in cresterea vizibilitatii online a business-ului, iar imbunatatirea sa tine de un continut optimizat. Google pune un mare accent pe link-uri editoriale, care ofera autoritate unui website si care sunt obtinute de multe ori printr-un continut de calitate. Mai mult decat atat, Google scaneaza continutul unui website si extrage informatii esentiale despre business-ul tau, pe care le returneaza apoi in cautari.

Continutul informativ determina userii sa ramana un timp mai indelungat pe website-ul tau, acest timp de stationare fiind alt criteriu de clasificare utilizat de principalul motor de cautare.

Atragerea lead-urilor

Content marketing-ul costa cu 62% mai putin, dar genereaza de trei ori mai multe lead-uri decat instrumentele traditionale de marketing, conform Demand Metric. Mesajele promotionale care spun consumatorului cat de bun este produsul sau serviciul devin ineficiente datorita schimbarii mentalitatii acestuia.

Mai mult decat atat, luand in considerare ca peste 200 de milioane de utilizatori utilizeaza in prezent aplicatii de tip ad block (care blocheaza reclamele), continutul reprezinta o modalitate subtila de promovare. Cand acesta inlocuieste ad-urile tipice, el nu mai reprezinta un element ce intrerupe surfing-ul online, ci chiar obiectul acestuia.

In acest fel, consumatorii cauta produsele sau serviciile tale activ in loc sa le blocheze, iar business-ul tau nu devine un obstacol in calea a ceea ce acestia urmaresc sa gaseasca.

Cresterea conversiilor

In medie, rata de conversie a companiilor care utilizeaza content marketing-ul este semnificativ mai mare decat a celor care ignora continutul.

„Motivul pentru care content marketing-ul imbunatateste conversiile este unul simplu: el permite unui business sa interactioneze si sa formeze o relatie bazata pe incredere cu clientii si consumatorii. Continutul relevant reprezinta o invitatie adresata acestora de a lua o decizie de cumparare educata pe baza unui material informativ exhaustiv” afirma Valentin Bolboaca, general manager al agentiei de digital marketing Klain, cu peste 12 ani de experienta in domeniu.

Continutul relevant detine un rol important si in fidelizarea clientilor. Acestia sunt mai predispusi sa continue colaborarea cu business-ul tau atunci cand comunici direct cu ei, fie printr-un articol de blog sau o simpla postare pe social media.

Content marketing-ul introduce astfel o modalitate de interactiune a business-ului tau cu consumatorii. In cadrul acesteia, ei detin in totalitate puterea deciziei de cumparare, iar tu le pui la dispozitie datele pe care sa o fundamenteze. Continutul apare in intreg fluxul de realizare a unei conversii, avand rolul de a trimite potentialul client spre urmatoarea etapa, decizia si actiunea efectiva de cumparare.

In 2020, consumatorii sunt mai informati ca niciodata. Inainte de a alege un produs sau serviciu, ei citesc, compara si analizeaza in medie 5 site-uri, dupa care iau decizia de cumparare, conform unei analize efectuate de GPaC.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Vanzarile globale de masini au scazut cu 26% dupa primele sase luni ale anului

Vanzarile globale de masini au scazut cu 26% dupa primele sase luni ale anului
Piata auto a fost puternic afectata de criza provocata de pandemia de coronavirus care a lovit intreaga planeta in prima jumatate a anului, cifrele de vanzari raportate de constructorii din domeniu dovedind acum dimensiunile declinului. Conform analizelor, producatorii de pe piata auto au vandut...

today06 Aug. 2020

Iohannis, despre rafuielile dintre interlopi: PSD-ul a incercat cu toata forta sa distruga legile Justitiei,...

Iohannis, despre rafuielile dintre interlopi: PSD-ul a incercat cu toata forta sa distruga legile Justitiei, sa puna cizma pe gatul Justitiei
Presedintele Klaus Iohannis a vorbit, intr-o conferinta de presa organizata ieri, si despre rafuielile dintre clanurile interlope din Romania, care tin prima pagina a ziarelor in ultimele saptamani. Seful statului spune ca, desi in prezent institutiile se preocupa de acest...

today06 Aug. 2020

Industria ospitalitatii, sub o presiune uriasa. Restaurantele au putine sanse sa se redeschida curand

Industria ospitalitatii, sub o presiune uriasa. Restaurantele au putine sanse sa se redeschida curand
Industria ospitalitatii se afla in probabil cea mai dificila perioada din ultimele decenii. Restaurantele, cafenelele, pub-urile care functioneaza in spatii inchise au lacatul pe usa, in contextul pandemiei.  Patronii din industrie sustin ca au ajuns la capatul puterilor. Vor sa fie...

today05 Aug. 2020

Pulsul sectorului bancar: BNR a redus dobanda pe politica monetara si rata dobanzii pentru facilitatea de...

Pulsul sectorului bancar: BNR a redus dobanda pe politica monetara si rata dobanzii pentru facilitatea de depozit
Consiliul de administratie al Bancii Nationale a Romaniei a luat miercuri decizia de a reduce rata dobanzii de politica monetara la nivelul de 1,50 la suta pe an de la 1,75 la suta pe an incepand cu data de 6 august.      De asemenea, in cadrul intrunirii de la varful...

today05 Aug. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Mecanismul bugetar, simplu precum spalatul pe maini

Aproape fiecare stire legata de performantele sau, mai degraba, contraperformantele celor mai importante econonomii din lume, contin termenii "scaderi istorice". In fruntea trebii, de fapt, a treburilor, de la numarul urias de infectari cu Covid 19 si de decese, pana la cifrele care arata cum musca noul coronavirus din bunastarea oamenilor, se afla SUA. Sambata, pentru a cincea zi la rand, SUA au inregistrat peste 60.000 de cazuri noi de coronavirus si 1.181 de decese, potrivit unui bilant al Universitatii Johns Hopkins. De mentionat ca SUA reprezinta 5% din populatia lumii dar 25% din numarul de infectari si de...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Votati (cu) masca!

Nimic nu are mai multa ironie decat viata. Dupa ce s-au descotorosit de biata Viorica Dancila, liberalii si aliatii lor au incercat sa forteze organizarea de alegeri parlamentare anticipate. Insa, noul coronavirus a spus "veto" si, de unde erau tintite anticipatele, nu au mai fost organizate nici macar alegerile locale la termen. Citeste si: Record de noi infectari cu Covid 19: 1.356, dintre care 223 in Bucuresti. Totalul se apropie de 50.000 de cazuri. 402 pacienti sunt internati la ATI   Ieri, numarul de noi imbolnaviri zilnice cu Covid 19 a atins un nou record ingrozitor: 1.356, dintre care nu mai putin...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016