Chiar daca salariatii se vor intoarce la birou, asta nu inseamna ca masurile de siguranta nu trebuie respectate. Drept urmare, pentru ca acestia sa aiba parte de un mediu de lucru sigur, iar ca supraaglomerarea sa fie evitata, antreprenorii pot lua in calcul sa le ofere posibilitatea de a isi desfasura activitatea la intervale orare diferite, la care sa soseasca doar un anumit numar de angajati. Cu cat sunt mai putini angajati prezenti la birou, cu atat creste sansa de a ramane sanatosi.
Angajatorii trebuie sa se adapteze vremurilor actuale si sa le ofere angajatilor cele mai bune conditii cand vine vorba de pauza de masa. Iar cum apelarea la restaurante sau cantine nu mai este o solutie, mai ales in interiorul acestora, antreprenorii au nevoie de solutii inteligente. Deci, se impune modernizarea si reorganizarea bucatariei, pentru ca salariatii sa aiba suficient spatiu, dar si electronicele si electrocasnicele necesare conservarii si prepararii alimentelor. De aceea, bucataria are nevoie de frigidere mari pentru depozitare, precum un frigider cu 2 usi de la Beko. In plus, ar fi de mare ajutor si un cuptor cu microunde, un espressor, un toaster sau chiar o plita electrica.
Oamenii de afaceri au obligatia de a le pune subalternilor la dispozitie masti, dezinfectant, sapun lichid si alte produse de igiena, pentru a indeparta bacteriile si virusurile, iar angajatii sa se simta in siguranta. De asemenea, angajatorii pot apela la o firma de curatenie care sa faca curat la un interval regulat si sa igienizeze suprafetele, mai ales pe cele din baie. In plus, ca masura de prevenire si precautie, e recomandat ca salariatii sa fie testati periodic, iar compania sa suporte toate costurile.
Atunci cand vor iesi in pauze, angajatii vor avea nevoie de un spatiu de socializare special amenajat, in exterior, unde sa existe suficient spatiu astfel incat sa pastreze distanta sociala si sa ramana in siguranta. De asemenea, in biroul acestora ar trebui sa existe sisteme de ventilatie performante care sa le asigure aer proaspat.
Pentru a nu se inghesui in mijloacele de transport, angajatorii isi pot incuraja salariatii sa foloseasca masina personala pentru a se deplasa la munca. Iar ca sa ii convinga sa faca acest lucru, le pot deconta transportul, pentru ca banii pe care i-ar fi dat pe carburant sa ii puna deoparte. De asemenea, antreprenorii le pot plati si locurile de parcare, ca sa ii scuteasca de anumite cheltuieli suplimentare. Cu cat vor interactiona cu mai putini oameni, cu atat riscul de a se imbolnavi va scadea.
Este foarte important pentru angajati sa stie ca isi vor relua activitatea profesionala intr-un mediu sigur si steril, pentru ca acest aspect le va afecta si productivitatea, mai ales daca vor fi stresati. Drept urmare, angajatorii trebuie sa se pregateasca din timp si sa ia masurile potrivite pentru a le asigura toate conditiile atunci cand se vor intoarce la birou. Salariatii vor avea nevoie de o bucatarie spatioasa, utilata complet, de un program de munca defalcat, de spatiu intre birouri, produse de igiena, dezinfectant si de un spatiu exterior pentru socializare. In plus, este recomandata testarea periodica.
Sursa foto: unsplash.com
Ultimele NOUTATI
Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain