Intrarea in lumea antreprenoriatului nu garanteaza nimanui profitul, insa sunt anumite domenii de activitate in care cifrele ne arata ca este aproape imposibil sa nu ai parte de succes. Spre exemplu, putem aduce in discutie industria incaltamintei sport, care in ultimii ani s-a dezvoltat intr-un ritm neasteptat de rapid. Potrivit specialistilor, acest segment are potentialul de a se bucura de o crestere majora a veniturilor pana in anul 2027. In acest context, o afacere deschisa in acest domeniu ar putea avea un potential enorm de crestere.
Sportul joaca un rol din ce in ce mai important pentru oameni in ultima perioada. In special odata cu terminarea pandemiei, din ce in ce mai multi oameni isi doresc sa iasa afara sa alege sau sa practice un sport. In plus, anii urmatori vor aduce in aceasta industrie o serie intreaga de tehnologii moderne si materiale de o calitate mai buna decat in prezent. Sunt doar cateva dintre motivele pentru care analistii se asteapta la o crestere spectaculoasa a vanzarilor produselor de incaltaminte sport.
Iar cifrele marilor producatori din domeniu confirma aceste previziuni cu varf si indesat. Spre exemplu, veniturile Adidas din primul trimestru fiscal al anului curent au crescut cu 4%, pana la 5.5 miliarde de euro. Vorbim despre o cifra care a depasit estimarile analistilor. Totodata, marja bruta a Adidas a crescut cu 6.4% in comparatie cu anul 2023, pana la 51.2% in acest trimestru. De asemenea, profitul operational a ajuns la 336 de milioane de euro, depasind cu mult estimarile care indicau un profit de doar 290 de milioane de euro.
Desi exista si voci care sustin ca vanzarile nu vor mai fi atat de mari in urmatoarea perioada in aceasta industrie, reprezentantii Adidas sustin ca popularitatea unor produse din gama sa este in crestere. Spre exemplu, cei de la Adidas au remarcat o cerere in crestere pentru produsele sale in stil retro, modelele Samba sau Gazelle devenind din nou la moda. Aceasta tendinta poate fi observata si la cei de la Nike, modelele Jordan fiind tot mai cautate in ultimul an.
Specialistii din domeniu se asteapta si ca EURO 2024 si Jocurile Olimpice de la Paris din aceasta vara sa ofere companiilor din segment o expunere mai mare. Astfel, odata cu lansarile de produse programate in aceasta perioada si odata cu derularea campaniilor de marketing, marile branduri din industrie s-ar putea bucura de o crestere spectaculoasa a vanzarilor.
Citeste si: Firmele din Romania, saracite de Codul Fiscal. Expert: taxele au crescut de vreo 3 ori in ultimii doi ani
Sursa foto: pexels.com
Ultimele NOUTATI
Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!
Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce
ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala
OUG care schimba regulile privind banii viitorilor pensionari! Fondurile de pensii facultative pot investi pana la 10% in private equity
Ilie Bolojan, apel emotionant catre popor: Fiecare roman care merge la vot in turul 2 va face istorie. Votati cum va dicteaza constiinta, ganditi-va la demnitate, la normalitate
Partenerii nostri
Accesul in REGES ONLINE pentru angajatori. Aspecte esentiale, explicate pas cu pas
Accident de munca. Refuzul martorului de a da declaratii
PROIECT pentru meseriile prezentului si viitorului - dezvoltarea de noi competente pentru angajati
Grup fiscal: Cine il poate constitui, conditii legale si depunerea declaratiilor
Norma de consum si pierderile tehnologice: Tratament contabil
Achizitie de bunuri cu instalare: Explicatiile specialistului si studiu de caz detaliat
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea
Decontarea transportului: Ce prevede legea?
O noua zi libera pentru romani! Ce zi ar putea fi declarata sarbatoare legala si ce semnificatie are