eMag, anunt de zile mari pentru toti clientii: apar noi beneficii pentru utilizatori, mai ales pentru abonamentul Genius si comercianti
emagecommencecumparaturi online
eMag vine cu noutati pentru clientii sai fideli si nu numai. Una dintre vestile anuntate vizeaza extinderea abonamentului Genius la patru aplicatii de comert online: eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful, la acelasi pret anual ca si pana acum. De asemenea, grupul anunta investitii masive in urmatorii doi ani, dar si cresterea vitezei de livrare.
Din 15 iunie, abonamentul Genius se va extinde la 4 aplicatii de comert online: eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful, in acelasi abonament, la acelasi pret anual ca si pana acum, anunta compania.
De asemenea, va creste numarul de produse din emag.ro la peste 13 milioane prin investitia in Marketplace si a automatizarii centrului logistic de la Joita. Va creste, totodata, viteza de livrare prin investitia in extinderea retelei easybox, dezvoltata de Sameday, la peste 4.000 de unitati.
Nu in ultumul rand, va fi extins si numarul comerciantilor romani care vand international prin Marketplace de la 2.500 la 4.000 anul viitor, prin investitia intr-un sistem centralizat de administrare regionala pentru Romania, Ungaria si Bulgaria.
Grupul anunta si faptul ca investitiile demarate in 2021 au adus venituri importante companiei, iar acestea vor continua si in urmatorii doi ani!
In urma investitiilor din 2021, grupul
eMAG a inregistrat o cifra de afaceri de 9,57 miliarde de lei in 2021, dintre care veniturile realizate de eMAG in Romania reprezinta 5,68 miliarde de lei. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG Romania, Fashion Days Romania si realizeaza vanzari pentru eMAG Bulgaria si eMAG Ungaria, a inregistrat o cifra de afaceri de 7,346 miliarde de lei in 2021.
In ultimii doi ani de criza sanitara, eMag a reusit sa-si majoreze cu peste 60% cifra de afaceri
"In al doilea an de pandemie, am luat decizia sa demaram un program ambitios de investitii, cu rolul de a sustine transformarea eMAG intr-un ecosistem regional de comert online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atat pentru clienti, care cumpara mai des, dintr-o gama mai larga de produse, cu livrare mai rapida, cat si pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace.
Am atins astfel, in cei doi ani de pandemie, o crestere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat incredere sa continuam planul de investitii cu 2,2 miliarde de lei in urmatorii doi ani pentru a oferi o solutie mai usoara, mai rapida si mai accesibila de shopping. Continuam sa investim in servicii, in noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicatii: eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful, pastrand insa acelasi pret anual ca si pana acum.
Vom investi in automatizarea centrului logistic de la Joita, unde instalam roboti care ajuta angajatii sa isi creasca productivitatea si astfel sa mentinem preturile reduse pentru clienti. In acelasi timp, continuam sa investim in antreprenoriat si le punem la dispozitie comerciantilor din Marketplace o platforma centralizata de vanzare in tarile din regiune in care suntem prezenti, contribuind astfel la cresterea afacerilor lor intr-o piata de desfacere mult mai mare", a declarat Tudor Manea, CEO?eMAG. ?