L'Oreal Romania intra pe piata parfumeriei de nisa si deschide primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrala si de Est
l orealparfumuricosmeticefrumusetecompaniifirmeatelier cologne
L’Oréal Romania isi face debutul pe piata parfumurilor exclusiviste si a deschis primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrala si de Est, ajungand la un portofoliu de 21 de branduri si 13 magazine proprii.
"Lansarea Atelier Cologne este un pas important pentru noi. Marcheaza, pe de o parte, intrarea pe o piata noua pentru L´Oréal in Romania – cea a parfumeriei exclusiviste, o piata dinamica, care se adreseaza consumatorilor cu un apetit crescut pentru produse si servicii personalizate.
Pe de alta parte, marcheaza expansiunea retailului propriu, unul dintre pilonii de crestere ai companiei”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L´Oréal Romania.
Atelier Cologne este prima Casa de Parfumuri (Maison de Parfum) care creeaza parfumuri pure, inspirate de diferite stiluri de viata, preferinte de calatorie si cu concentratii de 15% -18% inspirate din legendara Eau de Cologne. Primul magazin Atelier Cologne are o suprafata de 60 metri patrati, se situeaza in Baneasa Shopping Mall si ofera patru colectii de parfumerie exclusivista.
Potrivit detelor companiei, brandul isi propune sa castige 5000 de consumatori fideli in primul an de la deschidere. Creat in 2009 de Sylvie Ganter si Christophe Cervasel, brandul Atelier Cologne a fost achizitionat de grupul L´Oréal in 2016. In prezent, exista 21 de boutique-uri Atelier Cologne deschise la nivel mondial.
Toate produsele Atelier Cologne sunt realizate in Franta. Casa colaboreaza cu cele mai cunoscute case din Grasse, pentru a crea parfumuri cu cele mai bune materii prime, respectand traditiile franceze. Pana la 95% dintre ingrediente sunt de origine naturala.
In 1909, Eugène Schueller, un chimist tanar cu spirit antreprenorial, a fondat compania care avea sa devina grupul L'Oréal. Totul a inceput cu una dintre primele vopsele de par pe care el a formulat-o, fabricat-o si vandut-o la saloanele de coafura pariziene. Cu aceasta, fondatorul grupului a plasmuit prima legatura din ceea ce este inca ADN-ul grupului L'Oréal: cercetarea si inovarea in serviciul de frumusete.
Compania L'Oréal, cu o istorie de peste 100 de ani, este prezenta pe piata romaneasca de peste 21 de ani.
L’Oréal Romania a luat fiinta ca entitate juridica distincta in iunie 1997, ajungand la ora actuala sa numere un portofoliu de 21 de branduri distribuite in intreaga tara, reunite sub 4 divizii distincte ce sunt operate de cei peste 250 de angajati.