Nestlé a investit peste 320 milioane de euro in NESCAFE® Plan
nescafe planproductie sustenabila de cafeanescafe
La peste 10 ani de la lansarea NESCAFÉ® Plan, productia sustenabila de cafea cunoaste o evolutie remarcabila. Cifrele vorbesc de la sine despre succesul campaniei, care a reusit sa sustina peste 900.000 de fermieri sa cultive si sa produca mai multa cafea de calitate superioara.
NESCAFE® Plan, lansat in 2010, este un program conceput pentru a sprijini comunitatile locale si pentru a-i ajuta pe fermieri sa cultive cafea intr-un mod responsabil.
La peste 10 ani de la lansarea NESCAFE® Plan, compania Nestlé anunta rezultatele obtinute sub umbrela programului de sustenabilitate. Intre 2010 si 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro in proiecte de sustinere a productiei sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea in intreaga lume si a ajutat peste 900.000 de fermieri sa cultive si sa produca mai multa cafea de calitate superioara.
De asemenea, compania a fost implicata in dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica si 5 variante de Robusta) cu o rezistenta mai mare si un randament mai ridicat. In plus, pentru a asigura expertiza necesara, compania a implicat in acest proces 230 de agronomi parteneri.
Sustenabilitatea materiei prime
In 2020, 75% din cafeaua folosita in productia NESCAFE® a fost obtinuta in mod sustenabil, depasind astfel obiectivul asumat in 2010, de 70%. In comparatie cu 2019, compania raporteaza o crestere de 10% in ceea ce priveste materia prima obtinuta sustenabil.
Imbunatatirea conditiilor de viata
Prin intermediul NESCAFE® Plan, Nestlé le ofera fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul carora acestia invata cum sa-si diversifice veniturile prin cresterea altor culturi, pe langa arborii de cafea. In acest fel, comunitatea locala se poate dezvolta mai usor si mai repede, iar NESCAFE® se asigura ca fiecare pas din procesul de productie se desfasoara in conformitate cu cele mai inalte standarde.
In plus, datorita implicarii sale constante, compania si-a adus aportul in imbunatatirea unor conditii economice din patru tari producatoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildes, Honduras si Vietnam). De asemenea, NESCAFE® monitorizeaza si lucreaza constant pentru a imbunatati drepturile muncii, obiectiv pe care compania l-a atins in Mexic si Filipine.
Reducerea impactului asupra mediului
De la implementarea NESCAFE® Plan in 2010 si pana acum, in raport cu fabricarea fiecarei tone de produs, compania a inregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat in 2010) si o reducere de 53% a consumului de apa (cu 18% peste obiectivul setat in 2010). Diminuarea consumului de apa a fost posibila datorita cantitatilor reduse utilizate in fabrici si in procesul de irigare al culturilor de cafea. De asemenea, NESCAFE® a contribuit in mod activ la imbunatatirea biodiversitatii in culturile de cafea prin intermediul programelor de interplantare.
„Acum, cand sarbatorim cei 10 ani de reusite ai NESCAFE® Plan, dorim sa acordam recunoastere partenerilor nostri, de la fermierii care cultiva si culeg boabele de cafea atent selectionate, centrele de cercetare-dezvoltare care asigura retelele potrivite pentru fiecare gust, specialistii care ne ofera consultanta pentru practicile agricole, consumatorii nostri care, prin alegerile lor, ne ajuta sa protejam viitorului cafelei”, a declarat
Atana Skalko, BEO Beverages South East Market.
De asemenea, pana la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. Alaturi de parteneri precum Rainforest Alliance si 4C Services, NESCAFE® continua sa isi ajusteze rezultatele pe masura ce progreseaza, prin masurarea constanta a impactului actiunilor sale si prin raportarea progreselor in mod transparent. In plus, compania anunta un nou obiectiv de sustenabilitate: pana in 2025, NESCAFE® isi propune sa obtina in mod sustenabil 100% din cafeaua folosita.
Ce mai urmeaza in 2021, in Romania
Incepand cu aceasta luna, retetele neschimbate NESCAFE® sunt disponibile intr-un nou design: compania lanseaza etichete noi pentru intreaga linie de cafea solubila din Romania. Aceasta include o varietate de produse, de la bine-cunoscutul NESCAFE® Brasero® si pana la NESCAFE® Crema, NESCAFE® Strong si NESCAFE® Decaf. Toate produsele sunt obtinute din boabe de cafea cultivate si procesate in mod sustenabil sub umbrela NESCAFE® Plan.
Lansarea noilor etichete marcheaza si inceputul unei noi campanii NESCAFE®- Momentul tau perfect de dimineata - care isi propune sa readuca in atentia consumatorilor importanta pe care o clipa de liniste o are in rutina zilnica. De peste 26 de ani, NESCAFE® insoteste diminetile romanilor, iar in aceste vremuri, mai mult ca oricand, ii incurajeaza sa isi creeze momentul perfect de dimineata, oricum ar arata el, pentru a incepe ziua cu energie si optimism si pentru a face fata tuturor provocarilor.
In prezent, 1 din 7 cesti de cafea bauta in lume este NESCAFE®. Cu peste 80 de ani de experienta, Nestlé se concentreaza pe sustenabilitate si calitatea produsului, in egala masura. NESCAFE® este printre liderii eforturilor de reciclare a ambalajelor si de reducere a emisiilor de carbon cu scopul de a neutraliza impactul pe care actiunile companiei il au asupra mediului. Initiativele planului de sustenabilitate NESCAFE® sunt prezente in peste 15 tari, sprijinind fermierii in activitatea lor, oferind suport comunitatilor locale si contribuind la reducerea amprentei brandului asupra mediului.
Aflati mai multe despre NESCAFE® pe site-ul companiei:
Contact:
Evelyn Barascu - Senior PR Executive Conan PR
evelyn@conanpr.ro
Irina Siminenco – Corporate Affairs Manager Nestlé Romania
irina.siminenco@ro.nestle.com