Prin intermediul unei platforme on-line create de certSIGN, se poate obtine certificatul calificat, cu ajutorul identificarii video, se pot defini fluxuri de semnare pentru un anumit document, stabilindu-se semnatarii si ordinea in care acestia vor semna, iar ulterior, dupa ce toate semnaturile au fost aplicate, se poate descarca documentul final.
Datorita acestei solutii, semnarea unui document de catre mai multi semnatari este mult mai usoara si mai eficienta.
Serviciul de semnare la distanta Paperless flowSIGN se bazeaza pe o solutie tehnica dezvoltata de certSIGN, care este acreditata QSCD (Qualified Signature Creation Device), conform Regulamentului eIDAS 910/2014. Este o solutie adaptata nevoilor companiilor si evolutiei societatii, extrem de flexibila, iar documentele pot fi semnate si descarcate din platforma, folosind orice tip de dispozitiv (laptop, tableta, telefon etc). Aceasta poate fi integrata cu usurinta in alte sisteme de tip Document Management pe care organizatia deja le foloseste.
In Paperless flowSIGN exista 4 roluri:
Tot procesul de semnare are loc in 3 pasi
Obtinerea unui certificat calificat – la distanta, cu ajutorul identificarii video
Semnarea documentelor prin aplicatia flowSIGN
Descarcarea documentelor, dupa ce au fost semnate de catre toate persoanele din flux
FlowSIGN poate fi implementat atat in organizatii private, pentru a usura activitatea anumitor departamente sau a intregului flux de documente din companie (documente interne sau externe), dar si in cadrul institutiilor de stat, pentru documente ce presupun aplicarea unei vize/semnaturi din partea mai multor angajati.
Aplicatia flowSIGN este foarte usor de utilizat, intuitiva, cu o interfata prietenoasa, iar datorita meniurilor prestabilite si multiplelor optiuni de afisare, documentele pe care le cauti pot fi gasite extrem de usor. Arhivarea electronica se poate integra cu solutia Paperless flowSIGN, iar cu ajutorul acesteia costurile scad cu 66% fata de arhivarea fizica.
CertSIGN pune la dispozitie o echipa dedicata care ofera suport si know-how companiilor ce doresc sa implementeze acest serviciu
Pe langa toate avantajele si specificatiile serviciului flowSIGN, raman, de asemenea, toate atuurile fluxurilor electronice: nu se consuma hartie, tus pentru imprimanta, nu exista costuri cu transmiterea documentelor in original pentru a fi semnate si de catre parteneri, nu se consuma timp cu toata aceasta gestiune, iar costurile scad considerabil fata de tot ce inseamna semnarea olografa a tuturor documentelor dintr-o companie.
Ultimele NOUTATI
Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ministerul Muncii - evolutia tehnologica nu va duce la pierderea de locuri de munca
MODIFICARI legislative recente, cu implicatii asupra incetarii CIM - Stiti sa le aplicati corect?
Remuneratia minima pentru zilieri in 2024. Mod de CALCUL si durata
ANAF vrea sa extinda lista bunurilor cu risc fiscal ridicat: iata noile categorii de produse!
Venituri din inchirierea de bunuri mobile si imobile: GHID ANAF pentru persoanele fizice
Te-ar putea interesa si
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat