Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Programul de Comert si Servicii 2018: De marti, antreprenorii vor putea solicita pana la 250.000 de lei


Programul de Comert si Servicii 2018: De marti, antreprenorii vor putea solicita pana la 250.000 de lei
de la 20 Aug. 2018
Programul de Comert si Servicii 2018:  De marti, antreprenorii vor putea solicita pana la 250.000 de lei
Tags: programul de comert si servicii 2018fondurifinantarefirmecompanii

Firmele care au drept obiect de activitate comercializarea bunurilor sau prestarea de servicii pot accesa, pentru dezvoltarea afacerilor proprii, un ajutor financiar de pana la 250.000 de lei, prin intermediul unui program de finantare din fonduri nationale. Programul de Comert si Servicii va putea fi accesat de marti, 21 august.


Prin Programul Comert si Servicii, vor putea obtine finantare firmele al caror obiect de activitate este comertul cu bunuri sau prestarea de servicii pe piata. Antreprenorii obtin acest ajutor financiar pentru a-si dezvolta afacere, conform unui plan de business bine stabilit.
 
Sesiunea din acest an a programului de finantare se va lansa in data de 21 august si va fi activa pentru o perioada de zece zile lucratoare. Astfel, antreprenorii pot depune proiectele de finantare in perioada 21 august - 3 septembrie, conform anuntului facut de Agentia pentru Implementarea Programelor si Proiectelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii ( AIPPIMM).
 

Pentru a putea beneficia de fonduri, persoanele juridice trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

 
Firma infiintata de minim 1 an;
Profit net si din exploatare la sfarsitul ultimului an;
Sediul URBAN sau RURAL;
Intreprinderea are un numar mediu de 2-3 angajati la sfarsitul ultimului exercitiu financiar;
Dupa aprobarea proiectului se vor angaja inca 3-4 persoane din care doua posturi create pentru absolventi/someri incepand cu 2014;
Codul CAEN, pe care se realizeaza investitia, sa fie autorizat de peste 12 luni;
Finantare 75%, maxim 250.000 Lei;
Domenii eligibile: servicii, comert.

Citeste si: Statul ofera beneficii noi somerilor de lunga durata

Criteriile de eligibilitate sunt urmatoarele:

 
Sunt organizate conform Legii nr. 31/1990;
Sunt persoane juridice (societati comerciale/societati cooperative), care au ca obiect de activitate comercializarea produselor si serviciilor de piata prevazute in procedura;
Au cel putin 2 ani calendaristici (cu conditia cumulativa a existentei unui an fiscal complet, 1 ian. – 31 dec., pentru care se va prezenta bilant contabil) de la infiintare la data completarii on-line a planului de investitii si codul CAEN pentru care solicita finantare este autorizat cu cel putin 3 luni anterior datei completarii on-line a planului de investitii;
Au obtinut profit din exploatare, in exercitiul financiar precedent depunerii cererii de finantare;
Au capital social integral privat;
Sunt incadrate in categoria IMM;
Nu au datorii la bugetul general consolidat si la bugetele locale, atat pentru sediul social cat si pentru toate punctele de lucru;
Nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii;
Nu sunt in dificultate;
Nu au fost subiectul unei decizii a Comisiei Europene/OTIMMC de recuperare a unui ajutor de stat sau, in cazul in care au facut obiectul unei asemenea decizii, aceasta a fost deja executata si creanta integral recuperate;
Nu au fost respinsi la finantare in ultimii 5 ani in cadrul programelor nationale derulate de Departament pe motive de fraudare a procedurii;
Nu au primit un ajutor ilegal, in conformitate cu prevederile”Liniilor directoare privind ajutorul de stat pentru salvarea si restructurarea intreprinderilor aflate in dificultate”, publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. C 244/2004.
 

De asemenea, exista si o lista a activitatilor eligibile:

 
 
1. achizitionarea de echipamente IT tehnica de calcul;
2. achizitionarea de cititoare pentru cod de bare;
3. achizitionarea de cantare electronice cu/fara printer pentru etichetare;
4. achizitionarea de aparate de marcat electronice fiscale;
5. achizitionarea de echipamente tehnologice masini, utilaje si instalatii de lucru – inclusiv software-ul aferent, aparate si instalatii de masurare, control si reglare necesare desfasurarii activitatilor pentru care a solicitat finantare, cu exceptia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, instrumentelor si automatelor muzicale;
6. achizitionarea de electro si motostivuitoare;
7. investitiile in active necorporale referitoare la brevete de inventie, marci de produse si servicii (etichetare ecologica, licente), software pentru comertul on-line, software-uri necesare desfasurarii activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata;
8. achizitionarea de bunuri prevazute la subgrupele 3.1 mobilier, 3.2 Aparatura birotica si 3.3 sisteme de protectie a valorilor umane si materiale;
9. achizitionarea de mijloace de transport marfa (autoutilitare din categoria N1, N2, N3, cu exceptia vehiculelor de teren simbol G conform Ordinului MLPTL 211/2003 cu modificarile si completarile ulterioare) sau microbuz transport persoane, in legatura directa cu activitatile codului CAEN pe care se acceseaza Programul;
10. certificarea unui sistem de management al calitatii/ mediului/ sanatatii si securitatii ocupationale/ sigurantei alimentelor, in conformitate cu unul din standardele: SR-EN-ISO 9001:2008 (sistem de management al calitatii); SR-EN-ISO 14001:2005 (sistem de management de mediu); SR-EN-ISO 22000:2005 (sistem de management al sigurantei alimentelor); OHSAS 18001: 2007 (sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale), simplu sau integrat;
11, realizarea unui site pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor promovate (inclusiv cheltuieli inregistrare domeniu, fara hosting), pentru operatorii economici care nu detin alt site si care trebuie sa fie functional la data depunerii cererii de eliberare a AFN;
12. achizitionarea de instalatii/echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, precum si sisteme care utilizeaza surse regenerabile/alternative de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care a solicitat finantare;
13. promovarea on-line a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata, 14. elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata, pe suport hartie si pe suport electronic;
15. participarea la cursuri de instruire pentru formare / calificare profesionala / specializare / perfectionare profesionala in domeniul activitatilor de comercializare a produselor si serviciilor de piata pentru care a solicitat finantare, participarea la cursuri privind notiuni fundamentale de igiena necesare in activitatile de comercializare a produselor si serviciilor de piata;
16. consultanta pentru obtinerea finantarii in cadrul prezentului program.
 
Prin Program, beneficiarii eligibili vor primi o valoare a ajutorului financiar nerambutrsabil (AFN) de maximum 90% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile efectuate (fara TVA). Valoarea maxima a AFN nu poate depasi suma de 250.000 lei pentru fiecare beneficiar.
 
Aceasta inseamna ca o firma beneficiara va trebui sa asigure 10% din investitia totala plus TVA de 19%, taxa care este deductibila daca firma este platitoare de TVA.
 
Bugetul total alocat schemei de minimis pentru anul bugetar 2018 este de 49.949.000  lei.
 
Inscrierile se vor face printr-o aplicatie electrinica ce se va deschide pe site-ul aippimm.ro, al Directiei de Politici Antreprenoriale din subordinea Ministerului pentru Mediul de Afaceri.

Citeste si: Scumpiri istorice in ultimul an la alimente, energie, combustibil si tigari

Sursa foto: pexeles.com

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016