Sediul afacerii: cum alegi cel mai potrivit spatiu de lucru pentru businessul tau

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sediul afacerii: cum alegi cel mai potrivit spatiu de lucru pentru businessul tau
Sediul afacerii: cum alegi cel mai potrivit spatiu de lucru pentru businessul tau
de Redactia Manager la 06 Ian. 2021
Urmareste-ne pe Google News
afacerispatiu de lucruangajatibiroucamere supravegheresiguranta

Indiferent de domeniul in care activezi, daca afacerea ta este abia la inceput sau ai avut deja timp sa o dezvolti, sediul si spatiul de lucru vor influenta intr-o mare masura activitatea pe care o intreprinzi. De asemenea, in multe cazuri, locatia va determina si profitabilitatea sau performanta businessului tau. Ia in calcul toti factorii care te vor ajuta sa iei cea mai buna decizie si sprijina-ti constant propriile eforturi.

Iata cateva sfaturi pentru a alege cel mai potrivit spatiu:

Tine cont de domeniul afacerii

Compania ta poate avea nevoie de un spatiu modest, sau, dimpotriva, de unul generos, in functie de domeniu, de numarul de angajati si alte detalii importante. Ai in vedere urmatoarele aspecte:
 

  • Cati angajati ai?

  • Vei primi clienti la sediu, in sedinte sau showroom?

  • Ai nevoie de expunere pentru a-ti dezvolta afacerea si serviciile?

  • Angajatii tai lucreaza de la birou zilnic sau de acasa?

 

Toate aceste intrebari te vor ajuta sa incepi cautarile pentru un spatiu. Trebuie sa-ti faci un plan bine pus la punct in legatura cu dimensiunile spatiului de birouri, locatia si bugetul pe care il ai pentru chirie, dar si pentru amenajare. De exemplu, daca ai un business online si angajatii tai muncesc de acasa, te poti limita la un spatiu pentru intalnirile cu clientii sau un birou din care sa muncesti tu, impreuna cu asociatii tai. 

Alege cu atentie locatia

Locatia este cea mai importanta daca lucrezi direct cu clientii si organizezi des intalniri de afaceri. Mai mult decat atat, cand businessul tau beneficiaza si de un showroom sau trebuie sa semnezi contracte, clientii si partenerii trebuie sa gaseasca usor sediul afacerii tale si sa se bucure de o locatie avantajoasa. Cat mai multe locuri de parcare rezervate si o zona relativ centrala, daca este posibil, sunt doar cateva dintre detaliile de care trebuie sa tii cont.

 

De asemenea, trebuie sa iei in considerare si siguranta. Este recomandat ca o cladire de birouri sa fie amplasata intr-o zona luminata, populata si supravegheata. Daca ai dubii la acest capitol poti oricand sa achizitionezi camere supraveghere care iti permit sa fii mereu cu ochii in patru cand vine vorba de businessul tau. Nu astepta un eveniment nefericit pentru a-ti asigura cladirea si bunurile din toate punctele de vedere.

Dezvolta un mediu de lucru placut

Odata cu pandemia de Covid-19, spatiile de lucru au inceput sa fie supuse schimbarii. Tocmai de aceea, trebuie sa tii cont de masurile impuse de specialisti si in perioada post pandemie. Un mediu de lucru sigur si placut exista doar intr-un spatiu special amenajat dupa nevoile angajatilor. In functie de domeniul businessului tau, opteaza pentru o zona si o amenajare care stimuleaza creativitatea, un cartier sau o strada vibranta. Posibilitatea angajatilor tai de a iesi la cafea sau la micul dejun la o terasa in apropiere, de exemplu, va influenta considerabil starea lor de bine.

 

Primul sediu sau un sediu nou pentru afacerea ta iti va oferi si oportunitatea de a dezvolta o cultura sanatoasa a companiei, de a pune bazele unui colectiv productiv, talentat si ambitios. Profita de toate aceste elemente pentru a gasi nu doar o locatie, ci si o oportunitate de dezvoltare.

 

Sursa foto: pexels.com


Ultimele NOUTATI

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x