Pentru ca abordeaza comunicarea ca pe un domeniu de excelenta, echipa Tudor a reusit sa se impuna in acest segment complex de activitate, punand la dispozitia clientilor sai servicii personalizate de pr si promovare in virtutea experientei bogate acumulate. De asemenea, compania de pr Tudor Communication a fost una dintre primele entitati de profil din Romania care a dezvoltat conceptul de pr pentru antreprenori mici si medii, deschizand, practic, drumul si creand premisele pentru dezvoltarea acestui segment socio-economic.
In acelasi timp, echipa Tudor considera ca este foarte important ca strategiile de comunicare sa fie construite in jurul comunitatilor, locale ori nationale, astfel incat cresterea campaniilor de marketing sa se faca organic si armonios. In acest sens, in activitatea sa a pus bazele a numeroase grupuri de initiativa, virtuale dar nu numai, care au perpetuat si imbogatit mesajele agentiei si ale clientilor acesteia.
In acest sens, trebuie amintite campaniile de succes ale agentiei, reunite intr-un portofoliu de exceptie, dintre care enumeram: proiectul cultural Parsifal la Ateneu, un eveniment muzical transformat in fenomen cultural si social, campania de branding personal si comunicare strategica pentru Dr. Leahu, care a cunoscut un succes deosebit, intrarea Hospice Casa Sperantei in Guiness World Records cu cel mai mare mozaic de baloane format din oameni, dar si proiecte si evenimente mai recente precum lansarea noii echipe de medici de top in chirurgia robotica ai grupului Provita, precum si a robotului de ultima generatie Da Vinci Xi.
Pentru ca prezenta in social media a devenit tot mai importanta in ultimii ani, compania de pr Tudor Communication s-a concentrat din ce in ce mai mult asupra acesteia, generand si dezvoltand campanii de comunicare de pr online atat pentru afacerile mici, cat si pentru cele mari. In acest sens, echipa TUDOR a pus la punct si perfectionat o strategie de abordare a acestei componente in cativa pasi:
• Strategie social media „out of the box”
• Campanii inovatoare pe Facebook, Instagram, Youtube etc
• Promovare inedita pe social media
• Postari in cele mai noi tendinte pe retelele sociale
• Promovarea sponsorizata
• Comunicare contextuala prin social media
De asemenea, trebuie spus ca o parte importanta a succesului agentiei de pr Tudor Communication o constituie centrarea intregului grup Tudor si al echipei care il compune in jurul unor valori cat se poate de clare, cum ar fi onestitatea si integritatea in exercitarea profesiei, dar si o conduita profesionala si umana profesionista si empatica.
Reunind comunitatile create de campanii, prin urmare, in jurul acestor valori, dar nu numai, compania de pr specializata in relatii publice Tudor Communication crede ca poate atinge un obiectiv si mai amplu decat simpla diseminare a unui mesaj. Educand si instruind comunitatile, cu alte cuvinte, respectiva activare are toate sansele sa aiba un succes cu atat mai mare, iar efectele ei sa fie de durata.
Nu in ultimul rand, prin intreaga paleta de servicii in care s-a specializat, de la auditul si strategia de PR si comunicare, trecand prin serviciile personalizate de pr, comunicatele de presa, organizarea si comunicarea de evenimente, strategiile si campaniile de social media si digital marketing, si ajungand in cele din urma la strategia si comunicarea de criza, agentia de pr Tudor communication este un atu pentru orice companie care doreste sa iasa in evidenta in aceasta perioada in care chiar si cel mai mic avantaj este important.
Ultimele NOUTATI
Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ministerul Muncii - evolutia tehnologica nu va duce la pierderea de locuri de munca
MODIFICARI legislative recente, cu implicatii asupra incetarii CIM - Stiti sa le aplicati corect?
Remuneratia minima pentru zilieri in 2024. Mod de CALCUL si durata
ANAF vrea sa extinda lista bunurilor cu risc fiscal ridicat: iata noile categorii de produse!
Venituri din inchirierea de bunuri mobile si imobile: GHID ANAF pentru persoanele fizice
Te-ar putea interesa si
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat