Un mare lant de magazine si-a propus sa detroneze Lidl la cifra de afaceri. Crede ca are nevoie de trei ani pentru asta
profitlidlretail
Lantul de magazine Profi si-a propus sa depaseasca Lidl la cifra de afaceri, pana in 2024. De asemenea, Profi lanseaza si un nou concept de magazin.
Cu peste 1400 de magazine si in jur de 22.000 de angajati, Profi are de gand sa ajunga retailerul numarul unu ca cifra de afaceri, in urmatorii trei ani, detronand astfel pe rivalul Lidl.
Totodata, planul ambitios al companiei nu se opreste aici. Profi si-a propus sa deschida peste 200 de magazine anual.
Pentru a-si realiza aceste obiective, cei de la Profi lanseaza si un nou concept de magazin.
Profi pariaza pe inedit
Este vorba despre un magazin hibrid intre unitatile de proximitate si cele tip convenience.
"In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi," a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. "Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata."
Doua astfel de unitati au fost deja deschise la Timisoara, dupa ce conceptul a fost testat la Ploiesti, inca din toamna anului trecut, cu o zona de convenience unde se comercializeaza produse ambalate, pregatite de consum direct.
Clientii gasesc in noile concepte o zona fiiGO, ce cuprinde un modul cu produse preambalate si panificatie coapta in magazin, dar si un spatiu coffee corner cu hot-dog, grilluri, sandvisuri, pizza, fresh-uri de fructe, cafea, prajituri si inghetata produsa pe loc. De asemenea, legume, fructe si unele produse nealimentare, ii asteapta pe clienti.
Totodata, in noile magazine vor gasi produsele dorite si cei care merg la cumparaturi de r proximitate si top-up: ulei, conserve, zahar, etc.
“De 20 de ani, Profi creste neincetat deoarece isi schimba permanent modul de operare, invatand din fiecare noua experienta, adaptandu-se si chiar anticipand nevoile consumatorului, aflate si ele in continua schimbare.
Implementam in toate noile magazine ceea ce am testat si s-a dovedit ca functioneaza, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de preturi, procesele de lucru cu personalul, felul in care expunem produsele si multe altele. Astfel ne formam propriul nostru model de operare,” a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.
Aceset magazine hibrid vor fi deschise sub sigla ProfiGo, o alta surpriza pe care compania o pregateste clientilor, pentru a le imbunatati experienta de cumparaturi, printr-un concept vizual nou.
Profi detine reteaua cu cea mai mare acoperire nationala si cu cele mai multe magazine din Romania.
Citeste si:
Foto: freepik.com