Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti
de Redactia Manager la 27 Mar. 2017
Urmareste-ne pe Google News
customer care conference6 apriliejw marriott bucharestconferinta customer care

Pe 5 si 6 aprilie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va avea loc cea de-a 14-a editie a Customer Care Conference & Expo, cea mai mare conferinta de acest tip din Europa de Est.

Specialistii din domeniul customer care sunt invitati la o noua dezbatere centrata pe satisfactia clientului, pe recrutarea, pregatirea si fidelizarea angajatilor.

Pe 5 si 6 aprilie sunt asteptati peste 200 de specialisti in customer care, atat de pe plan local cat si international, din domenii precum: BPO, Telecomunicatii, Finante & Banci, Asigurari, IT&C, Retail, FMCG, Publicitate si Media, HR etc.

In ultimii ani, Romania a devenit o destinatie de outsource targetata si aleasa de foarte multe companii. Motivele? Angajatii care detin competente lingvistice de inalta calitate, stabilitatea financiara si sociala, performantele nationale ale vitezei internetului, care ne-au facut celebri la nivel global si care aduc beneficii extraordinare companiilor, cu precadere jucatorilor din domeniile IT&C si Hi-Tech.


In prezent, peste 60.000 de romani sunt angajati in domeniul business service, ceea ce reprezinta 1.9 % din populatia angajata a tarii noastre, iar numarul este estimat sa creasca la 120.000-150.000 in urmatorii 5 ani, pentru a sustine dezvoltarea acestui sector (potrivit: http://www.absl.ro)
Angajatii romani isi cultiva si exploreaza atat competentele tehnice cat si cele din zona soft skills, manifestand interes si deschidere fata de cultura organizationala, multiculturalitate si implicandu-se activ in dezvoltarea businessului prin intermediul propunerilor inovatoare.


Toate acestea creeaza si faciliteaza conditiile necesare pentru a crea excelenta in domeniul customer care si customer experience.

Cea de-a 14-a editie a Customer Care Conference & Expo aduce in discutie implicarea si motivarea angajatilor, ca element vital in asigurarea unor servicii desavarsite pentru clienti, precum si schimbarea de perspectiva care determina transformarea customer care in customer experience.

Prezentarile acestei editii au in vedere subiecte precum:
● Programele de training ca instrumente esentiale in loializarea angajatilor
● Stadii de maturitate ale centrelor de contact
● Rolul Customer Care in procesul de Customer Journey
● Omni-Channel si Customer Service
● Customer Experience - experiente unice si servicii de cea mai inalta calitate



Speakerii care au confirmat participarea sunt:

● Karine Doret - Head of Customer Experience, Orange Romania
● Andreas Fleschurz - Owner & Director, Wir Kunde
● Dan Mazilu - Owner, Mediatel Data
● Viorel Panaite - Managing Partner, Human Invest & Ken Blanchard Romania
● Michele Garssi - General Director, Enel Energie & Enel Energie Muntenia
● David Hicks – Founder, Tribe CX
● Oana Radu - Chief Happiness Officer

Partenerii care sustin Customer Care Conference & Expo sunt: Mediatel Data – Silver Partner, Wir Kunde – Supporting Partner, Human Invest – Strategic Partner, Customer Service Expert – Strategic Partner, DHL – Logistic Partner, Coca-Cola Hellenic Romania, Intrarom, Genesys, Optima Solutions, Teleperformance, Mellon Romania – Partners.
Parteneri media: AdHugger, Marketing Portal, Manager.ro, Doing Business.

Pentru inscrieri si pentru a afla mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati:
http://www.conference-arena.com/customer-care-conference
Link-ul de Facebook al evenimentului:
https://www.facebook.com/events/281445655609870/


Contact | LAURA GALOs | Project Manager
Email: laura.galos@conference-arena.com | Mobil: 0723 833 333
Strada Popa Savu 77, 011432, Sector 1, Bucuresti
Telefon: +40 21 411 44 20




Despre Conference Arena, parte din Marketing Insiders Group
Customer Care Conference & Expo | Contact Center Awards | Mobile Advertising Congress | European BPO Forum| Fraud Management & Operational Risk | Customer Experience and Retail Days | Enlightening

Alegeti sa evoluati si sa va dezvoltati constant prin intermediul expertilor dedicati ai Conference Arena. Dezvoltam si punem in aplicare in permanenta noi solutii pentru conferinte locale si internationale in multiple domenii de business: customer care, customer experience, customer care technology, debt collection & credit risk, fraud management, mobile advertising etc.
Aflati mai multe vizitand: http://www.conference-arena.com/

Ultimele NOUTATI

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Imobiliare

Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case

today02 Iul. 2025
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Imobiliare

Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani

today01 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x